kuvat on ihan hyviä että pitäisi kelvata...luette sun mun kommentti homman ennen kuin annatte arvosanan tai verta lentää
Linkki:
http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=515
Herranjumala, järkeä peliin. Onko tuo keskiarvo tosiaan sinulle niin tärkeää että siitä pitää joka viestissä jauhaa? Juttu alkaa saada jo huvittavia piirteitä.Naldor kirjoitti:Olipa hauskaa pistää meikälle alle 4.8 keskiarvo...enkä todellakaan usko että 4 tai alle oli kaikkien mielestä puhtaasti omamielipide...vaan ideana oli ärsyttää minua MURR!
(modet ei tästä viestistä tykkää, mutta en mäkään tästä meiningistä)
Kuten sanoin, se keskiarvo määräytyy VAIN ja AINOASTAAN muiden ihmisten mielipiteistä...Naldor kirjoitti:Olipa hauskaa pistää meikälle alle 4.8 keskiarvo...enkä todellakaan usko että 4 tai alle oli kaikkien mielestä puhtaasti omamielipide...vaan ideana oli ärsyttää minua MURR!
(modet ei tästä viestistä tykkää, mutta en mäkään tästä meiningistä)
Toi puhehan noitais armeijoitakin kuolleista tanssimaan teikäläiselle...Sen verran hyvä puhe kuiteskin oli!Nostradamus kirjoitti:Kuten kaikki me tiedämme, niin ihmisarvo (I(alaindeksi value)) määräytyy kaavasta...
I(value)(p)=Gallerian KA*post count / 10.
Ei tota juttua tosiaankaan kannata ottaa liian vakavasti. Toiset figut saa sen 5 tai alle, ja toiset saavat taas jotain 8, jos maalaus on keskinkertaista. Toisista figuista vaan pidetään enemmän, ja niillä on potentiaalia scorettaa paremmin, ja taas toisista ei pidetä joko niiden sculptin tai värivalintojen takia, ja ne scorettavat vähemmän.
Arvosana koostuu näinollen muutamista elementeistä, jotka ovat figun luontainen potentiaali, maalaus (tekniikka, värivalinnat), tyyli sekä kokonaisuus. Itse en ole nimen vaikutusta tossa vielä huomannut, mutta voihan siinä tosin olla joku +-0,01 maalaajan nimen mukaan.
Älä ota sitä vakavasti, joku laulukin taisi sanoa. Figulle voi aina laittaa valinnan "Älä anna muiden arvostella", jolloin saat vain sanallista kommenttia, eikä tarvitse murehtia tota numeroa. Pikku prinssiä lainaten isoja ihmisiä kiinnostavat vain numerot, pienet näkevät pintaa syvemmälle. Numerot ovat kuitenkin aina tylyjä ja kasvottomia, joten ne eivät kerro mitään.