Halvin paikka figuostoksille?
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Pahoitteln toista samanlaista vietiäni. Tuli aivan vahigossa, jos joku mode voisi tämän poistaa. Kiitos.
Modedit: Poistin juuri sen toisen. -Murhe
Modedit: Poistin juuri sen toisen. -Murhe
Viimeksi muokannut Sopuli, Ma 28.03.2005 12:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
GW:n tuotteet ovat lähes poikkeuksetta samanhintaisia ympäri maapalloa. Joskus Weljekset keskinen on myynyt näitä halvalla, ja toisinaan esim. Peliarkku tai joku muu liike on antanut pienen, 5% alennuksen tuotteista. Pääasiallisesti kuitenkin hinta on sama, menit sitten uuteen seelantiin tai Ruotsiin.
Käytettynäkin löytää mint-kamaa, mutta hieman kiven takana tahtovat olla. Jos aikaa on, niin parin kuukauden aktiivinen ilmoittelu luultavasti tuottaa tulosta. Tosin takuita ei ole, mutta mahdollisuus kylläkin.
Halvin ja varmin paikka tai tapa ovat vaihtoehtofigujen valmistajat. Monia rotuja saa ostettua yllätyksellisesti muualtakin kuin GW:n kautta. Esimerkiksi black tree design tekee monia yksiköitä, kuten kääpiöiden slayereita sekä DE executionereja sekä sotakoneita erittäin halvalla. Esimerkiksi slayerit 28€/18 kpl, Exet saman verran, raptor ridereita kympillä kolme ja sotakoneita kympi kappale. Lisäksi Perryltä voi löytää jotain kivaa jne. Valmistajia on törkeen paljon, ainoa vika on heikohko saatavuus. Suomesta saa tällä hetken lähes ainoastaan GW:n figuja ja Rackhamia Sotataidon kautta. Nimenomaan kyseiset halpavalmistajat toimivatkin sitten Englannissa ja Jenkeissa, joten tuotteet täytyy tilata sieltä. Lisäksi usein tarvitaan visa tai PayPal, joten nuoret harrastajat eivät näihin pääse käsiksi.
Käytettynäkin löytää mint-kamaa, mutta hieman kiven takana tahtovat olla. Jos aikaa on, niin parin kuukauden aktiivinen ilmoittelu luultavasti tuottaa tulosta. Tosin takuita ei ole, mutta mahdollisuus kylläkin.
Halvin ja varmin paikka tai tapa ovat vaihtoehtofigujen valmistajat. Monia rotuja saa ostettua yllätyksellisesti muualtakin kuin GW:n kautta. Esimerkiksi black tree design tekee monia yksiköitä, kuten kääpiöiden slayereita sekä DE executionereja sekä sotakoneita erittäin halvalla. Esimerkiksi slayerit 28€/18 kpl, Exet saman verran, raptor ridereita kympillä kolme ja sotakoneita kympi kappale. Lisäksi Perryltä voi löytää jotain kivaa jne. Valmistajia on törkeen paljon, ainoa vika on heikohko saatavuus. Suomesta saa tällä hetken lähes ainoastaan GW:n figuja ja Rackhamia Sotataidon kautta. Nimenomaan kyseiset halpavalmistajat toimivatkin sitten Englannissa ja Jenkeissa, joten tuotteet täytyy tilata sieltä. Lisäksi usein tarvitaan visa tai PayPal, joten nuoret harrastajat eivät näihin pääse käsiksi.
Ja isommissa tilauksissa on isommatkin aleet neuvoteltavissa(ainakin oli viime marras/joulukuussa).Baurus kirjoitti:Eiköhän se Peliarkku ole halvin, kun sieltä saa sotulaisena sen 5% alennuksen eikä postimaksujakaan ole.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Zelekendel
http://www.caliverbooks.com on yksinkertaisesti halvin paikka ostaa GW-miniatyyrejä meille suomalaisille.
Caliver tarjoaa 20% alennuksen UK-hinnoista(jotka ovat usein paljonkin edullisempia kuin eurohinnat esim. 15£ vs. 25€) ostettaessa 125€:n edestä, ja postittaa kaikki figutilaukset ilmaiseksi.
Maksaminen kai pitäisi hoitua rahasiirrolla, jos asiasta neuvottelee. Nykyään kun ulkomaanmaksut ovat verkkopankkipalveluiden kautta tehtynä hyvinkin edullisia. Itse olen käyttänyt perinteisesti luottokorttia.
Caliver tarjoaa 20% alennuksen UK-hinnoista(jotka ovat usein paljonkin edullisempia kuin eurohinnat esim. 15£ vs. 25€) ostettaessa 125€:n edestä, ja postittaa kaikki figutilaukset ilmaiseksi.
Maksaminen kai pitäisi hoitua rahasiirrolla, jos asiasta neuvottelee. Nykyään kun ulkomaanmaksut ovat verkkopankkipalveluiden kautta tehtynä hyvinkin edullisia. Itse olen käyttänyt perinteisesti luottokorttia.
Oikeastaan voidaan todeta:
-Hinnat ovat käytännössä samat kaikkialla.
-Joissain erityistapauksissa voi saada alennuksia tietyistä liikkeistä.
-Varsinainen hintaero syntyy mahdollisista postikuluista.
-Vaihtoehtoisten valmistajien vaihtoehtofiguurit olisivat edullisempia, mutta eivät aivan yhtä helposti saatavissa yleensä. Tosin näidenkin tarjonta on parantunut ja tulee varmasti parantumaan.
Tietysti muutaman hassun euron hintaerossa alkaa painamaan jo muut syyt valita tiettyjä liikkeitä. Itse olen tyytyväinen Fantasiapelien asiakas ja Puolenkuunpeleillä on taas hieman edullisempi postimyynti, jos valitsee muun maksutavan kuin postiennakko.
Peliarkku olisi muuten houkutteleva, mutta en itse pidä heidän rekisteröitymispolitiikastaan. Nykypäivänä itsensä saa rekisteröidä ties minkä kissanristiäisen takia ja ainakaan minua ei huvita jakaa henkilökohtaisia tietojani (esimerkiksi syntymäaikaani) ympäriinsä. Voi kuulostaa pikkumaiselta, mutta oletteko laskeneet miten monessa paikassa on teidän tietojanne loppujen lopuksi? Ja miten paljon niistä oikein tarvitaan. Kenties he tarvitsisivat sen, jos aikoisin tilata k-18 leimalla lyötyä, mutta en näe mitään syytä antaa sellaista ostaessani jotain ilman k-18 leimaa.
-Hinnat ovat käytännössä samat kaikkialla.
-Joissain erityistapauksissa voi saada alennuksia tietyistä liikkeistä.
-Varsinainen hintaero syntyy mahdollisista postikuluista.
-Vaihtoehtoisten valmistajien vaihtoehtofiguurit olisivat edullisempia, mutta eivät aivan yhtä helposti saatavissa yleensä. Tosin näidenkin tarjonta on parantunut ja tulee varmasti parantumaan.
Tietysti muutaman hassun euron hintaerossa alkaa painamaan jo muut syyt valita tiettyjä liikkeitä. Itse olen tyytyväinen Fantasiapelien asiakas ja Puolenkuunpeleillä on taas hieman edullisempi postimyynti, jos valitsee muun maksutavan kuin postiennakko.
Peliarkku olisi muuten houkutteleva, mutta en itse pidä heidän rekisteröitymispolitiikastaan. Nykypäivänä itsensä saa rekisteröidä ties minkä kissanristiäisen takia ja ainakaan minua ei huvita jakaa henkilökohtaisia tietojani (esimerkiksi syntymäaikaani) ympäriinsä. Voi kuulostaa pikkumaiselta, mutta oletteko laskeneet miten monessa paikassa on teidän tietojanne loppujen lopuksi? Ja miten paljon niistä oikein tarvitaan. Kenties he tarvitsisivat sen, jos aikoisin tilata k-18 leimalla lyötyä, mutta en näe mitään syytä antaa sellaista ostaessani jotain ilman k-18 leimaa.
-
Murmelimies
-
Höpsönassukka
*Kröhöm* Mustasta Sudesta 30% alennus GW:n peleihin, *Köhköh*. Ikävä kyllä nämä valikoimat ovat vain todella pienet, taitavat kaikenlisäksi rajoittua vain metallisiin fikuihin.
Peliarkusta ostan kaiken, mitä saan, koska postikulut ovat olemattomat ja alennusta kun vielä tulee, niin miksi vaivautua Fantsuun asti?
Peliarkusta ostan kaiken, mitä saan, koska postikulut ovat olemattomat ja alennusta kun vielä tulee, niin miksi vaivautua Fantsuun asti?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Zelekendel
- hc_andersen
Olen henk.koht. luopunut uusien figujen ostamisesta melko lailla kokonaan. Ottamatta huomioon jo omistamaani yletöntä miniatyyrien paljoutta, jo pelkästään GW:n hintapolitiikka antaa syytä syrjiä uusia hyllynkoristimia.
Huonompi puoli on se, että jälleemmyyjä kärsii - tai siis kärsisi tällaisen muotoutuessa massaliikkeeksi - mutta koska pidän ylettömästi itse harrastuksesta, mutten ole valmis enää maksamaan näitä hintoja, kulutan hieman ylimääräistä aikaa ja vaivaa poistamalla maalit muiden hylkäämistä, tarvitsemistani figuista.
Huonompi puoli on se, että jälleemmyyjä kärsii - tai siis kärsisi tällaisen muotoutuessa massaliikkeeksi - mutta koska pidän ylettömästi itse harrastuksesta, mutten ole valmis enää maksamaan näitä hintoja, kulutan hieman ylimääräistä aikaa ja vaivaa poistamalla maalit muiden hylkäämistä, tarvitsemistani figuista.
Oma tilaukseni saapui muistaakseni 8-9 päivässä (2 pakettia, peräkkäisinä päivinä) eli mukavan ripeätä toimintaa. Iso tilaus tuli myös ilman postikuluja.rupu-ukko kirjoitti:Miten on tämän Black Tree Designin kanssa ,että kuinka kauan menee tilauksien saapumiseen?
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
-
Höpsönassukka
Kokeileppa http://www.gamers-quest.co.uk. Kohtalaisen hyvä valikoima ja reilu kauppias. Niille on tulossa toivottavasti myös reaperia tässä lähiaikoina. Eivät valitettavasti tarjoa GW:tä, mutta kaikkea muuta senkin edestä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!