Nidit
Luit varmaan ton Shiwan8 alottaman keskustelun? Niditaktiikat puolesta ja vastaan tjsp?
Eli ei kannata huolestua, voitat automaattisesti, ihan sama mitä teet. =)
Mutta jos oikeasti jotain neuvoja antaisin, niin isot otukset loistavat poissaolollaan eli Hive Tyrant ja Carnifex kannattaa hommata. Muutamakin näitä.
Eli ei kannata huolestua, voitat automaattisesti, ihan sama mitä teet. =)
Mutta jos oikeasti jotain neuvoja antaisin, niin isot otukset loistavat poissaolollaan eli Hive Tyrant ja Carnifex kannattaa hommata. Muutamakin näitä.
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
-
Grand Admiral Prawn
Tosin ei kannata enää tehdä sitä ihanaa 2x lentävä Hive Tyrant-komboa, uusi koodeksi kuulemma tekee näistä 0-1 valinnan. Jos otat kaksi hiveä, toisen täytyy kävellä (=anna sille venom cannon).
Biovorella ei yksin tee paljoa, kannattaa olla enemmän - mieluiten kolme.
Ja carnifexejä tosiaan, ainakin yksi. Venom cannon on ihan hyvä valinta.
Biovorella ei yksin tee paljoa, kannattaa olla enemmän - mieluiten kolme.
Ja carnifexejä tosiaan, ainakin yksi. Venom cannon on ihan hyvä valinta.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
kaaos-soturi
-
Grot Blasta
Se venom cannonin AP on muuten 4, vain glänäreitä johtuu erikoissäännöstä. Ja kyllä carnille kannattaa laittaa 2 cannonia, se kumminkin osuu sen verran heikosti että 4 kutia on tarpeen. 4 kudilla saat todennäköisesti 2 osumaa joista luultavasti ainakin toinen tekee glancing hitin. Carni on myös niin hidas että venom cannonin kantama on tarpeen. Itse olen ajatellut hankkia vielä toisenkin 'fexin ja laittaa sille 2 barbed strangleria. Scatteroimattomat S8 lätyt kyllä sattuvat vaikkei AP:tä olekaan.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-