Pahimmat mokaukset maalauksessa?
Liimailin joskus muinoin tarroja ukkeleihin ja pudotin sitten sen lapun missä niitä tarroja on vesiastiaan, enkä huomannu kysesita mokaa, no sitten illalla kun olin menossa nukkumaan vilkaisin pöydälle. VOI V***U!!! kaikki tarrat pilalla. Toinen möhli sitten sattui tässä pari vuotta sitten kun olin maalailemassa ja mamma sitten huusi minua ja minä tietenkin jätin purkin auki, no sitten illalla aloin taas maalailemaan ja huomasin että chaos black oli kuivunu ja mun parhaassa ja ainoassa pensselissä oli maalia kuivuneena. Siinä meni purkillinen maalia ja pensseli samalla kerralla.
Vallejon maaleja testailen ensimmäistä kertaa. Purkista ei meinannut millään tulla maalia. Noh, otin sitten siitä purkista tukevan otteen ja puristin. Eikös se pieni tukos auennut ---> Pöytä ja tuoli ihan maalissa. Lisäksi vyötäröstä ylöspäin olin saannut uuden pronssisen värjäyksen. Tämä tapahtui tietenkin 2min ennen kouluun lähtöä...
Että silleen.
Että silleen.
-
Murmelimies
Kerran kaartia maalatessa ajattelin että laitetaampa dryburstilla kommando khakia tohon housuihin niin näyttää hienolta.
-"No aukea nyt! Perkl ku on tiukassa, no nyt!" *OHO!!*
Niin että siinä kaatui maali valkosille housuille, samalla meni vielä heppu maaliin...
-"No aukea nyt! Perkl ku on tiukassa, no nyt!" *OHO!!*
Niin että siinä kaatui maali valkosille housuille, samalla meni vielä heppu maaliin...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
-
Kidhidalco
käytin yhden iltapäivän (8h) konvertoidessa ja maalatessa kahta long fangia... joskus kello kolmen aikoihin yöllä sain sitten viimein tarrat kiinni
kiukulla valmiiksi. No ei siinä mitään, vielä mastonin mattalakka spray päälle ja unta palloon. Pari hyvää helistystä, purkista korkki pois ja suih... mustaa spraymaalia. VOI VI piip piip piip!!!!
Ja aamulla koko maalaus urakka uusiksi. Ei naurattanut illalla, mutta aamulla sai jo väännettya vitsiä tyttöystävän kanssa asiasta. Sellaista
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Kaverinin oli kylässä maalaamassa, ja halusi lainata bubonic browniani. Varoittelin häntä hirveästi, että "Se on sitten ihan rutikuivaa". Kaverini ei uskonut, sillä oli käyttänyt sitä vähän aikaa sitten. Ärsyynnyin mokomaan ja päätin demonstroida maalin kuivuutta.
Avasin purkin ja käänsin sen nurin päin. No, tietenkin maali oli vielä melko nestemäistä ja lävähti suoraan housuilleni, hihalleni, kummallekkin tuolille, kaverin sukalle, lattialle ja hintavalle matolle! Sitten juostiin kylpyhuoneeseen äkkiä huuhtomaan vaatteita ja rättiä hakemaan. Minä huuhdoin housujani, kun ne olivat vielä jalassani suihkussa, ja hihani työnsin lavuaariin kraanan alle. Kaverini ei tajunnut huuhtoa sukkaansa keittiössä, joten dippasi sen vessanpönttöön ja veti vessan pari kertaa! Sitten juoksimme rättien kanssa huoneeseeni pyyhkimään mattoa ja lattiaa, josta taas kylppäriin huuhtomaan vaatteita.
Kaikkialta muualta maali lähti ihan hyvin pois, paitsi matosta. Yhteistuumin sitten käänsimme maton toisin päin
EDIT: Olen myös ravistanut maalia sulkematta korkkia!
Avasin purkin ja käänsin sen nurin päin. No, tietenkin maali oli vielä melko nestemäistä ja lävähti suoraan housuilleni, hihalleni, kummallekkin tuolille, kaverin sukalle, lattialle ja hintavalle matolle! Sitten juostiin kylpyhuoneeseen äkkiä huuhtomaan vaatteita ja rättiä hakemaan. Minä huuhdoin housujani, kun ne olivat vielä jalassani suihkussa, ja hihani työnsin lavuaariin kraanan alle. Kaverini ei tajunnut huuhtoa sukkaansa keittiössä, joten dippasi sen vessanpönttöön ja veti vessan pari kertaa! Sitten juoksimme rättien kanssa huoneeseeni pyyhkimään mattoa ja lattiaa, josta taas kylppäriin huuhtomaan vaatteita.
Kaikkialta muualta maali lähti ihan hyvin pois, paitsi matosta. Yhteistuumin sitten käänsimme maton toisin päin
-
Murmelimies
Ahah tuo oli aika hyväMadharia kirjoitti:Kaverinin oli kylässä maalaamassa, ja halusi lainata bubonic browniani. Varoittelin häntä hirveästi, että "Se on sitten ihan rutikuivaa". Kaverini ei uskonut, sillä oli käyttänyt sitä vähän aikaa sitten. Ärsyynnyin mokomaan ja päätin demonstroida maalin kuivuutta.
Totta, SirKaarlo, totta! Omani onnistui rikkomaan 3 maalipurkkia heittämällä ne alas työpöydältä...
No, ei tämä nyt maalausta ole, mutta irroittaessani Uruk-Hain keihästä spruesta se onnistui katkeamaan kolmeen eri osaan.
Ja maalaus... No, sanotaan vaikka että se, että olen useamman kerran maalatessani metallia kääpiöihin tehnyt seuraavan virheen:
(HUOM:Maalaan istuma-asennosssa) Pidän figua vasemmassa ja maalipurkkia oikeassa kädessäni. Kun saan purkin auki, laitan sen pöydälle ja otan pensselin käteen. Maalauksen jälkeen katson valon avulla, onko tulos virheetöntä. Jostakin kumman syystä tässä vaiheessa avoin maalipurkki hakeutuu käteeni, ja kun kääntelen päätäni, kääntyvät myös kämmeneni-

No, ei tämä nyt maalausta ole, mutta irroittaessani Uruk-Hain keihästä spruesta se onnistui katkeamaan kolmeen eri osaan.
Ja maalaus... No, sanotaan vaikka että se, että olen useamman kerran maalatessani metallia kääpiöihin tehnyt seuraavan virheen:
(HUOM:Maalaan istuma-asennosssa) Pidän figua vasemmassa ja maalipurkkia oikeassa kädessäni. Kun saan purkin auki, laitan sen pöydälle ja otan pensselin käteen. Maalauksen jälkeen katson valon avulla, onko tulos virheetöntä. Jostakin kumman syystä tässä vaiheessa avoin maalipurkki hakeutuu käteeni, ja kun kääntelen päätäni, kääntyvät myös kämmeneni-
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Boneripper
Jostain syystä aina kun olen eräällä örkkejä keräävällä kamullani ja tarkastelen ukkoja yksikseni, kaverini ollessa muualla(syömässä,vessassa...),onnistun tiputtamaan ukon lattialle. Kaverini palatessa nolona selitän miten pelästyin aidon näköistä maalausta ja siksi tipautin vahingossa sen lattialle ja yritin korjata ja olen pahoillani ja korvaan tämän varmasti...
no, maalit on tullu kaadettua: housuille,matolle,pöydälle...
no, maalit on tullu kaadettua: housuille,matolle,pöydälle...
"He who runs away, lives to fight another day!"
Skaven pelikirjasta
Skaven pelikirjasta
Pahimmat mokaukset maalatessa... No parhaiten tulee mieleen kun maalasin ihoa ja onnistuneesti nappasin dwarf fleshin sijasta snakebite leatheria.. noh marine sai ainakin kivan rusketuksen hetkessä 
Muita sarjassa wtg: ravistin inkiä, kun purtelon kansi oli auki. Lakan sijasta spreijasin ukon valkoisella pohjamaalilla. Onnistuneesti kaatanut maalia vasta maalatun tankin päälle, kun kaveri kysyi paljonko kello on ja fiksuna katsoin rannekellosta paljonko kello oli.
Muita sarjassa wtg: ravistin inkiä, kun purtelon kansi oli auki. Lakan sijasta spreijasin ukon valkoisella pohjamaalilla. Onnistuneesti kaatanut maalia vasta maalatun tankin päälle, kun kaveri kysyi paljonko kello on ja fiksuna katsoin rannekellosta paljonko kello oli.
-
Hodarimies
Maaleja on muutamaan otteeseen kaatunut, mutta ei kertaakaan vaatteille. Ilkein tapaus tapahtui, kun onnistuin epähuomiossa törkkäisemään Bestial Brownin nurin, maali levisi pöydälle suoraan vastamaalattujen delffiosieni päälle. Onneksi muovisprueista tulee aina tarpeeksi osia, ettei sentään uusia tarvinnut ostaa.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
-
Goblinisti
- Viesti:
Hitto, minullakin on örkkejä keräävä kaveri, jonka figuja tuijottelen, kun hän on muualla. Kerran minäkin pahoinpitelin yhden hänen mustiksistaan sairaalakuntoon. Outoa...Boneripper kirjoitti:Jostain syystä aina kun olen eräällä örkkejä keräävällä kamullani ja tarkastelen ukkoja yksikseni, kaverini ollessa muualla(syömässä,vessassa...),onnistun tiputtamaan ukon lattialle. Kaverini palatessa nolona selitän miten pelästyin aidon näköistä maalausta ja siksi tipautin vahingossa sen lattialle ja yritin korjata ja olen pahoillani ja korvaan tämän varmasti...
No, oma mokani sattui juuri eilen illalla. Parille Nurglen mutaatiolle piti saada hieno limapinta ja eikun tuumasta toimeen. OTin rautakaupan epoxiliiman esille ja painoin tuubin päästä, josta liimaa lensi. Yritin tehdä limaseoksen lasipurkkiin, jossa oli vettä. Noin viiden euron edestä roiskutin kamaa purkkiin ja sitten yritin sekoittaa. No, itse aine oli laskeutunut pohjalle ja keltainen kovetin lillui puolivälissä pinnan alla. Kamaa ei tosiaankaan saanut sekoitettua, joten jouduin ottamaan lusikan kauniiseen käteen ja kaapimaan roinan blisterin kanteen. Sain pelastettua vain alle puolet.
Itse seos kuitenkin onnistui lopulta, figuille sain limaa pintaan, tänään pitäisi viimeistellä ja pohjamaalata.