Lord Azogin taru

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lord Azog

Lord Azogin taru

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Azog oli ollut pakomatkalla Kaaoksen Kääpiöiden kaupungista. Hän oli kulkenut Badlandiin ja löytänyt Hullut Kallot, pienen örkkiheimon. Sen johtajana oli Bolg, mutta Bolg pelästyi Azogin olemusta niin paljon, että antoi hänelle johtajan tittelin. Azog otti Bolgin hänen kakkosmiehekseen. Azogin johdolla heimo alkoi kiusata kääpiöden kaupunkeja pohjoisessa. Eräällä retkellä Azog joutui mahtavan tykistötulen edessä pakenemaan luoliin joukkojensa kanssa. Sieltä eräs örkki löysi Wywernin munan ja vei sen Azogille. Azog oli niin onnessaan, että ylensi kyseisen örkin (Kaznak) yhdeksi komentajaksi. Hän sai komentoonsa heimon Possu Pojat. Wywern kasvoi ja Azog sai siitä oivan ratsun. Eräänä päivänä Azogin ollessa hyökkäämässä käppänöiden kimppuun äkkiä vuorten toiselta puoleta alkoi tulvia Yöhiisiä. Azog tapasi taistelun keskellä niiden johtajan ja leikkasi sen kahtia. Hiidet pelästyivät niin, että alkoivat pitää Azogia johtajanaan. Azog perusti Mordorin Konfederaation ja oli itse sen johtaja. Liittoon liittyi myös Mustan Silmän hiidet. Azog alkoi sitten hyökkäillä ihmisten ja salohaltioden kimppuun. Azogin valta kasvaa koko ajan ja ihmiset pelkäävät häntä. Jopa suurhaltiat ovat kiinnittäneet huomita häneen, koska vesillä on nähty örkkien aluksia Konfederaation lipuilla...
Viimeksi muokannut Lord Azog, La 24.05.2003 19:25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Lord Azog

Hei kommentoikaas...
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Örkkien laivoja?
Niitä olisi kiva nähdä.
Miksi ihmeessä hikke hallut niitä pelkäävät? Nehän ovat niin seuloja, että uppoisivat kuralammikkoonkin.
Lord Azog

No Azogin pojat ryöstää Empiren laivoja ja Dwarffien höyrylaivoja! Sit ne pistää sinnä Chukkia ja Da Doom Divereitä!
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Örkkien vene ei kyllä varmaan ole maailman parasta tekoa!Mutta ihan hyvä tarina
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Eardil

Viesti Kirjoittaja Eardil »

onhan örkkien laivat hienoja, ainakin vanhassa army bookissa on yks kuva.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”