Kai sitä pitää sitten esitellä itsensä suomalaisille
-
Palava Nuoli
- Viesti:
Re: Kai sitä pitää sitten esitellä itsensä suomalaisille
Niin, onhan se nyt hauskaa tuoda tänne tommosia näytille ja tuhota kaikkien Sotavasaralaisten itsekunnioitus... :lol:
Mut oikeasti törkeän hienosti maalattu, mun mielestä ihan ´Eavy metal tasoa. Ah, kun itse olisi tuommoinen lahjakkuus...
Mut oikeasti törkeän hienosti maalattu, mun mielestä ihan ´Eavy metal tasoa. Ah, kun itse olisi tuommoinen lahjakkuus...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Siinä on Arhaonin yläkroppa ja Necron Pariahin jalat. Muistaakseni näin Migs kertoi Dakkassa.jamopower kirjoitti:Mistä olet tehnyt muuten tuon daemon hunter ukon, ainakin siinä on necron lordin viitta, mutta mitä muuta?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
maddog
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Re: Kai sitä pitää sitten esitellä itsensä suomalaisille
Sitä kutsutaan inspiroimiseksiViktori kirjoitti:Niin, onhan se nyt hauskaa tuoda tänne tommosia näytille ja tuhota kaikkien Sotavasaralaisten itsekunnioitus... :lol:
Ah, kun itse olisi tuommoinen lahjakkuus...
Ja vaikka Migsulalla onkin myös säkkikaupalla lahjoja, aika pitkälle pääsee yrityksellä, (erehdyksellä,) treenaamisella ja ennenkaikkea sopivalla annoksella perfektionismia. Tietty vinkkien kerääminen muualta (maalausoppaat, dakka, varmaan tämäkin foorumi) autaa myös, mutta todella harvalla meistä on niin vapiseva käsi, että ei esim. pystyisi kunnollisia korostuksia figuihisa sutimaan. Lisäksi hyvännäköisiin figuihin palaa sankarimaalareiltakin helposti todella paljon aikaa, juttu jota kaikki eivät heti tajua (Miklu - kauanko menee yhteen Storm Jackal squadiin?).
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
-
tube
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Luullakseni milliputtia. Vähän Green Stuffin kaltaista kamaa, mutta hiukan erilaista luonteeltaan. Siitä saa mm. paremmin teräväkulmaisia juttuja, sekä sen viilaaminen on helpompaa (lue: mahdollista). Helsingissä sitä myy ainakin Hobby Point sekä Aleksis Kiven kadulla sijaitseva pienoismalliliike.
/tube
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.