Pahviset IG panssarit
Pahviset IG panssarit
Oi! Oi!
Näinpä tässä n viikko sitten GW:n liikkeessä jonkun jätkän pahvista väsäämät Chimeran ja Leman Russin ja hyviltähän ne näytti. Kyseinen heppu kertoi netistä printanneensa kaavat tankkeihinsa ja että sivuilta löytyis myös Banebladen vastaavat kaavat. Unohdin tohkeissani kysyä kaverilta, että missähän ihmeessä tällainen sivu sijaitsee, eli jos kenelläkään on tietoa kyseisten tahi vastaavien sivujen osoitteesta olisin kiitollinen tiedonjaosta.
-Ozzy
Näinpä tässä n viikko sitten GW:n liikkeessä jonkun jätkän pahvista väsäämät Chimeran ja Leman Russin ja hyviltähän ne näytti. Kyseinen heppu kertoi netistä printanneensa kaavat tankkeihinsa ja että sivuilta löytyis myös Banebladen vastaavat kaavat. Unohdin tohkeissani kysyä kaverilta, että missähän ihmeessä tällainen sivu sijaitsee, eli jos kenelläkään on tietoa kyseisten tahi vastaavien sivujen osoitteesta olisin kiitollinen tiedonjaosta.
-Ozzy
-
Araknofobia
Tässä yahoo ryhmässä saatetaan tietää asiasta jotain, vaatii sitten rekisteröitymisen.
Araknofobialle: Tuhannet kiitokset ja syvä kumarrus.
Asssinille: Pahvi on yksinkertaista korvata muovikortilla, jota käyttämällä huolellinen kasaaja (eli joku muu kuin mä
) väkertää hyvinkin uskottavan näköistä jälkeä. Näiden kaavojen käyttö helpottaa huomattavasti konversioiden tekijää joka voi helposti sovittaa muunnellut osansa virallisen mallin osiin. Esimerkkinä uuden tornin vaihtaminen tankkiin ei ole mikään suuri temppu, mutta vaikkapa telaketjujen leventäminen, rungon madaltaminen tai pidentäminen voi olla hyvinkin hankalaa jos pitää alkaa leikellä valmista mallia palasiksi. Itse rakennettujen mallien käytöstä pelailuun löytyy varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on pelaajia sekä mallareita.. Toiselle virallinen GW:n tuote on aidoin ja hienoin kun taas toiselle itse rakkaudella kyhätty ehkä kömpelökin viritelmä on lähinnä sydäntä. Molemmissa on oma vahva meininkinsä ja ymmärrystä riittää kyllä meikäläiseltä molemmille. Itse arvostan suuresti väkeä jotka jaksavat nähdä vaivaa malliensa muokkaamiseen ja uuden luomiseen.
Asssinille: Pahvi on yksinkertaista korvata muovikortilla, jota käyttämällä huolellinen kasaaja (eli joku muu kuin mä
Mistäpäin helsinkiä saa muovikorttia?! Kaipaan tätä tietoa kipeästiOzzy kirjoitti:Araknofobialle: Tuhannet kiitokset ja syvä kumarrus.
Asssinille: Pahvi on yksinkertaista korvata muovikortilla, jota käyttämällä huolellinen kasaaja (eli joku muu kuin mä) väkertää hyvinkin uskottavan näköistä jälkeä. Näiden kaavojen käyttö helpottaa huomattavasti konversioiden tekijää joka voi helposti sovittaa muunnellut osansa virallisen mallin osiin. Esimerkkinä uuden tornin vaihtaminen tankkiin ei ole mikään suuri temppu, mutta vaikkapa telaketjujen leventäminen, rungon madaltaminen tai pidentäminen voi olla hyvinkin hankalaa jos pitää alkaa leikellä valmista mallia palasiksi. Itse rakennettujen mallien käytöstä pelailuun löytyy varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on pelaajia sekä mallareita.. Toiselle virallinen GW:n tuote on aidoin ja hienoin kun taas toiselle itse rakkaudella kyhätty ehkä kömpelökin viritelmä on lähinnä sydäntä. Molemmissa on oma vahva meininkinsä ja ymmärrystä riittää kyllä meikäläiseltä molemmille. Itse arvostan suuresti väkeä jotka jaksavat nähdä vaivaa malliensa muokkaamiseen ja uuden luomiseen.
Ps. Oletkos sinä se tyyppi Sieltä Games Nightista jonka kanssa keskustelin Adeptus Mecanuksesta (oikeinkirjoitus?)?
Taitaa olla eri kaveri kyseessä adepticus mechanicusmeininkien puolesta, mutta muovikorttia/styreeniä/plasticardia (tällä kamalla on ilmeisesti aikalailla eri nimiä..), elikkä pahvinkaltaista ohutta muovilevyä olen ostellut stadissa sekä Hobbypointista Kaisaniemessä, että Risteysasemalta joka sijaitsee Hämeentiellä.. Erinomaisen monikäyttöistä ja loistavaa tavaraa kaikenlaiseen mallailuun!
- figunarkki