Kuinka saada näyttäviä kääpiösankareita?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Illidan
Viesti:

Kuinka saada näyttäviä kääpiösankareita?

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Eli tuossa on ongelmani. En saa niitä mitenkään erottumaan massasta, joten joku kertokoon tekniikoita, mien sen saa suorastaa paistamaan porukasta.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Esim korotettu base vois olla hyvä idea (kivi tai joku paasi jonka päällä kääpä seisoo). Ja jos itse olisin joku metriheikkien metrinmittainen johtaja, pitäisin jotain aivan mielettömän korkeaa päähinettä jonka erottaisi massasta välittömästi. Ja tietty normaali kikka on maalata kaikille muille metallit ihan vaan boltgun metallilla. Mutta pomolle kultaiset metalli osat.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Kaikille muille hieman murretut, mitäänsanomattomat värit kuteisiin ja pomoille esim. tyylikäs tummanpunainen viitta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

jos kokeilisit vaikka jotain tosi hienoa ja kontrastivaa väriyhdistelmää. Esim riimuseen riimut punaisesta keltaiseen blendaten ja muu ase mustaksi.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Joku todella sankarillinen asento ja koko roska seisomaan raunioituneen kivipaaden päälle. Siinä on resepti näkymiseen...
Cleanse and purify!
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Figunarkki heitti voittoidean: korotettu alusta. Tähän lisäät mielettömän kokoisen kirveksen, sekä jaloissa pyörivän romun/raadon, sekä mahdollisesti toisen käden kohottamassa voitonmerkkiä (irtopää on aina muodissa), ja luulisi onnistuvan.

Dwarf-sankarien figut ovat kyllä aika kynyisiä, mutta tarpeeksi kun räknää niin luulisi onnistuvan.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

hc_andersen kirjoitti:Tähän lisäät mielettömän kokoisen kiveksen,
What the........

Miten olisi jos basea korotettaisiin esim. kuolleella örkillä jonka päällä sankari uljaasti seisoo.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Kyseessähän on in this case riimuseppä, jolla on turkisviitassa se kummallinen tolppa. Siihen kyllästyin heti ja heivasin pois. Nyt se erottuu entistäkin huonommin massasta, mutta-

ääh, erottukoon!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Illidan, taidat tarkoittaa "King kazador of karak-azul"-erikoishahmoa. Ne hemmetin lipputangot niskassa on äärimmäisen typeriä ja menee rikki helposti, joten itsekin heivasin sen bitziboksiin.

Fakta on, että kääpiösankarit on lähes poikkeuksetta tyhmän olosia. Toiset, kuten esim. runesmith vain tuijottavat sauvaa ja pitävät vasaraa koholla, siis jonkinlaista staattista töllistelemistä puhumattakaan taistelussa tarvittavasta liikkeestä. Kääpiösankarit on hölmöjä eivätkä oikein erotu massasta, joten basesta se näkyvys täytyy kai sitten hakea. Tosiaan jotain kaarnaa/korkkia/kiviä tms. rojua jos laittaa siihen yhden kääpiön mitan, niin alkaa se thanekin jo näkyä. Tosin itse olen tyytynyt siihen, että tiedän, missä sankarit ovat, joten EVVK näkyvätkö ne vaiko eivät.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

Jos osaa konvertoida, tee se. Suurempi parta, kirves/varsijousi/reppu/oluttynnyri tai muu sellainen selkään, suuri päähine, figun korotus kuten jo aiemmin todettiin...Keinoja on monia.
Maalauksellakin voi vaikuttaa. Maalaaminen armeijan teemaan ei ole ainut keino. Itse saattaisin jopa suosia teemattomuutta, eli maalaisin luonnollisilla väreillä. Punainen nenä on vakio ;) . Niin, muista kiinnittää huomiota kääpiön partaan, koska se tuo pitkälti koko figun yleisilmeen.
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”