Kuinka saada näyttäviä kääpiösankareita?
Kuinka saada näyttäviä kääpiösankareita?
Eli tuossa on ongelmani. En saa niitä mitenkään erottumaan massasta, joten joku kertokoon tekniikoita, mien sen saa suorastaa paistamaan porukasta.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
- figunarkki
Esim korotettu base vois olla hyvä idea (kivi tai joku paasi jonka päällä kääpä seisoo). Ja jos itse olisin joku metriheikkien metrinmittainen johtaja, pitäisin jotain aivan mielettömän korkeaa päähinettä jonka erottaisi massasta välittömästi. Ja tietty normaali kikka on maalata kaikille muille metallit ihan vaan boltgun metallilla. Mutta pomolle kultaiset metalli osat.
- hc_andersen
Figunarkki heitti voittoidean: korotettu alusta. Tähän lisäät mielettömän kokoisen kirveksen, sekä jaloissa pyörivän romun/raadon, sekä mahdollisesti toisen käden kohottamassa voitonmerkkiä (irtopää on aina muodissa), ja luulisi onnistuvan.
Dwarf-sankarien figut ovat kyllä aika kynyisiä, mutta tarpeeksi kun räknää niin luulisi onnistuvan.
Dwarf-sankarien figut ovat kyllä aika kynyisiä, mutta tarpeeksi kun räknää niin luulisi onnistuvan.
- figunarkki
Kyseessähän on in this case riimuseppä, jolla on turkisviitassa se kummallinen tolppa. Siihen kyllästyin heti ja heivasin pois. Nyt se erottuu entistäkin huonommin massasta, mutta-
ääh, erottukoon!
ääh, erottukoon!
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Illidan, taidat tarkoittaa "King kazador of karak-azul"-erikoishahmoa. Ne hemmetin lipputangot niskassa on äärimmäisen typeriä ja menee rikki helposti, joten itsekin heivasin sen bitziboksiin.
Fakta on, että kääpiösankarit on lähes poikkeuksetta tyhmän olosia. Toiset, kuten esim. runesmith vain tuijottavat sauvaa ja pitävät vasaraa koholla, siis jonkinlaista staattista töllistelemistä puhumattakaan taistelussa tarvittavasta liikkeestä. Kääpiösankarit on hölmöjä eivätkä oikein erotu massasta, joten basesta se näkyvys täytyy kai sitten hakea. Tosiaan jotain kaarnaa/korkkia/kiviä tms. rojua jos laittaa siihen yhden kääpiön mitan, niin alkaa se thanekin jo näkyä. Tosin itse olen tyytynyt siihen, että tiedän, missä sankarit ovat, joten EVVK näkyvätkö ne vaiko eivät.
Fakta on, että kääpiösankarit on lähes poikkeuksetta tyhmän olosia. Toiset, kuten esim. runesmith vain tuijottavat sauvaa ja pitävät vasaraa koholla, siis jonkinlaista staattista töllistelemistä puhumattakaan taistelussa tarvittavasta liikkeestä. Kääpiösankarit on hölmöjä eivätkä oikein erotu massasta, joten basesta se näkyvys täytyy kai sitten hakea. Tosiaan jotain kaarnaa/korkkia/kiviä tms. rojua jos laittaa siihen yhden kääpiön mitan, niin alkaa se thanekin jo näkyä. Tosin itse olen tyytynyt siihen, että tiedän, missä sankarit ovat, joten EVVK näkyvätkö ne vaiko eivät.
Jos osaa konvertoida, tee se. Suurempi parta, kirves/varsijousi/reppu/oluttynnyri tai muu sellainen selkään, suuri päähine, figun korotus kuten jo aiemmin todettiin...Keinoja on monia.
Maalauksellakin voi vaikuttaa. Maalaaminen armeijan teemaan ei ole ainut keino. Itse saattaisin jopa suosia teemattomuutta, eli maalaisin luonnollisilla väreillä. Punainen nenä on vakio
. Niin, muista kiinnittää huomiota kääpiön partaan, koska se tuo pitkälti koko figun yleisilmeen.
Maalauksellakin voi vaikuttaa. Maalaaminen armeijan teemaan ei ole ainut keino. Itse saattaisin jopa suosia teemattomuutta, eli maalaisin luonnollisilla väreillä. Punainen nenä on vakio