Miltein täydellinen Pelenor-lista
Miltein täydellinen Pelenor-lista
Grask (= Corbag kilvellä) 50
Morannon Captain (= Urukki Kapteeni kilvellä) 55
Suladan 90
11 Orc (kilvet) 66
11 Haradrim Warrior 66
11 Morannon Orc (kilvet) 88
12 Haradrim Warrior (keihäät ja jouset) 84
48 Hahmoa 8 Maittia 500 pts.
Eli ideana on monipuolinen Mordor Harad lista.Listassa toimii monenlaiset yhdistelmät kuten:Haradit tukemassa Moranoneita tai örkit tukemassa örkkejä tai päinvastoin.Mahtia pitäisi olla riittämiin.Grask voi tehdä Heroic temppuja ja Suladan kuluttaa mahtia massa mättäämiseen.Morannon Captain johtaa Moranonin joukkoja ja hakkaa massaa.Heroja voi kutitella nuolilla ja herot kaatavat herot.
Edit
Morannon Captain (= Urukki Kapteeni kilvellä) 55
Suladan 90
11 Orc (kilvet) 66
11 Haradrim Warrior 66
11 Morannon Orc (kilvet) 88
12 Haradrim Warrior (keihäät ja jouset) 84
48 Hahmoa 8 Maittia 500 pts.
Eli ideana on monipuolinen Mordor Harad lista.Listassa toimii monenlaiset yhdistelmät kuten:Haradit tukemassa Moranoneita tai örkit tukemassa örkkejä tai päinvastoin.Mahtia pitäisi olla riittämiin.Grask voi tehdä Heroic temppuja ja Suladan kuluttaa mahtia massa mättäämiseen.Morannon Captain johtaa Moranonin joukkoja ja hakkaa massaa.Heroja voi kutitella nuolilla ja herot kaatavat herot.
Edit
Viimeksi muokannut Elrohir, Su 01.05.2005 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
MIelenkiintoinen lista. En kuitenkaan pidä siitä että listoja parannellaan antamalla nimetyille sankareille uusi nimi. Sitä varten mielesstäni on juuri nuo nimettömät herot (kaput ynnä muut) ettei tarvitsi nimettyjä sankareita nimetä uudelleen. Lista on ihan hyvä mutta mielestäni myös shagratin käyttäminen morannon kapuna on liikaa (piste pois teemasta). Suosittelen että vaihdat orc keihäs ukot niin haradeihin keihäillä.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Itse olen samaa mieltä tankin kanssa. En lähtisi ottamaan vaikka Gothmogia eri nimellä vaikkapa Moria armeijassa.
Tästähän jo taannoin väännettiin kättä muutamassakin topicissa, joten en jaksa sen kummemmin alkaa tuomitsemaan.
Itse en ole niin paljoa tuon sankareiden uudelleen nimeämisen kannalla.
Muutenhan lista on melko toimiva, sillä haradrim ovat loistava lisä Mordor armeijaan ollen joustava valinta joiden menetys ei sureta sen enempää.
Tästähän jo taannoin väännettiin kättä muutamassakin topicissa, joten en jaksa sen kummemmin alkaa tuomitsemaan.
Itse en ole niin paljoa tuon sankareiden uudelleen nimeämisen kannalla.
Muutenhan lista on melko toimiva, sillä haradrim ovat loistava lisä Mordor armeijaan ollen joustava valinta joiden menetys ei sureta sen enempää.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
(Diili)
No mightia on ainakin tarpeeksi ja massaa... en keksi kauheasti sanottavaa... Voisit ehkä ottaa pari keihäs- ja pari perusmiekkaörkkiä pois ja ottaa Ratsuväkeä...
Muuten aika täydellinen.
Eikä tuossa ole minun mielestäni mitään pahaa, että nimeät nimettyjä heroja uudestaan. (itsekin teen niin, että saa peruskapteeneja parempia heroja ilman että fluffi katoaa, Vai onko fluffikasta pistää Pelennorille Grishnak, Shagrat, Gorbag tai Sharku jne.??)
No mightia on ainakin tarpeeksi ja massaa... en keksi kauheasti sanottavaa... Voisit ehkä ottaa pari keihäs- ja pari perusmiekkaörkkiä pois ja ottaa Ratsuväkeä...
Muuten aika täydellinen.
Eikä tuossa ole minun mielestäni mitään pahaa, että nimeät nimettyjä heroja uudestaan. (itsekin teen niin, että saa peruskapteeneja parempia heroja ilman että fluffi katoaa, Vai onko fluffikasta pistää Pelennorille Grishnak, Shagrat, Gorbag tai Sharku jne.??)
Minäpäs en tykkää uudelleen nimeämistä niinkuin tankki ja ave jo sanoi.
Ja ei ratsuväkeä listaan ei minun mielestä listassa ole mitään moitittavaa.
Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
Niin kuten jo sanoin en muuttaisi listasta mitään vaikka en pidä uudelleen nimeämisestä.
tulipa turhan pitkä viesti minulta.
Ja ei ratsuväkeä listaan ei minun mielestä listassa ole mitään moitittavaa.
Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
Niin kuten jo sanoin en muuttaisi listasta mitään vaikka en pidä uudelleen nimeämisestä.
tulipa turhan pitkä viesti minulta.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Minulla yleensä nuo Wargriderit maksaa pisteensä takasin.halbarad kirjoitti:Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
Viisikin WargRideria saa mukavaa jälkeä esim. ampujiin, ja Wargeilla saa mukavasti jaettua vihulaisen joukot kahtia....
Niin ja eihän wargit edes ole kovin kalliita.Elladan kirjoitti:Minulla yleensä nuo Wargriderit maksaa pisteensä takasin.halbarad kirjoitti:Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
Viisikin WargRideria saa mukavaa jälkeä esim. ampujiin, ja Wargeilla saa mukavasti jaettua vihulaisen joukot kahtia....
Ei¨vät olekkaan, sen takia juuri ne maksaakin oman hintansa helposti takaisin.Tsunami kirjoitti:Niin ja eihän wargit edes ole kovin kalliita.Elladan kirjoitti:Minulla yleensä nuo Wargriderit maksaa pisteensä takasin.halbarad kirjoitti:Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
- TrollChieftain
- Viesti:
Veikkaan että tarkoitti euroja... ei pisteitä? Uudelleen nimeäminen ei ole reilua, koska esim. Lurtz on suhteessa halvempi kuin urukkikapteeni orc bowilla ja shieldillä. Lurtzilla on 1 might enemmän ja kapteenilla shield ei lisää Defenseä.Elladan kirjoitti:Ei¨vät olekkaan, sen takia juuri ne maksaakin oman hintansa helposti takaisin.Tsunami kirjoitti:Niin ja eihän wargit edes ole kovin kalliita.Elladan kirjoitti:Minulla yleensä nuo Wargriderit maksaa pisteensä takasin.halbarad kirjoitti:Jos haluaa ratsuväkeä tekee pelkän ratsu listan ja jos haluaa jalkaväki listan niin siinä on pelkästään jalkaväkeä, sillä listassa ei saa käydä niin että sulla on vaikka 4wargia ja 30örkkiä (huono esimerkki) sitten wargit menevät eka ja kuolee sit oot menettäny jo pienen piste läjän, sit meet eteen päin ja saat turpaan alivoimalla, olisi kyllä ollut parempi esimerkki vaikka rohanilla,koska warg tekniikkahan on mennään puskaan tullaan selustaan.
Köyhillä ei ole varaa.
Niinkuin Ave jo yhdessä topicissa totesi nykyään topicceihin muodostuu liian paljon riitaa, että monta sivua uppoaa nähisteluun.En mainitse nimiä, joita usein näen riitaisissa topiceissa.
Tähän topiciin nahistelu ei ole tervetullut!Uudelleen nimeämisestä oli äänestys, jossa muistaakseni pienet parannukset nimen muuton myötä oli äänestetyin.Ja mistä tiedätte ettei Pelenorilla ollut näitä vastaavia hahmoja?Täällä on tarkoitus keskustella minun listastani eikä riidellä jostain turhan päiväisestä.Lotrissa ei muutenkaan riitä hahmot, jotta olisin tyytyväinen listaani.Jos tuntuu epäreilulta niin voit tehdä samoin tai tyytyä surkeisiin hahmoihin.Näitä nimenmuutoksia on ollut muissakin topiceissa miksi tässä siitä pitää tehdä riita?Vai onko lista liian hyvä, että porukat ovat kateellisia siitä ja haluavat vaikuttaa siihen ettei listaa synny?
Joka tapauksessa riita loppuu nyt ja jos jollakin on kinasteltavaa asiasta keskenään tai minun kanssan niin lähettää YV:tä tai tavatkoon kanssani kehässä.Vain listaan liittyviä viestejä kiitos tästä lähtien.Ei kumminkaan tarvitse listaan liittyen valittaa hahmojen nimeämisestä.Ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja hahmojen nimeämisestä on muutenkin jo sanottu ja viestinne tuli perille kiitos ja ei kiitos-
Tähän topiciin nahistelu ei ole tervetullut!Uudelleen nimeämisestä oli äänestys, jossa muistaakseni pienet parannukset nimen muuton myötä oli äänestetyin.Ja mistä tiedätte ettei Pelenorilla ollut näitä vastaavia hahmoja?Täällä on tarkoitus keskustella minun listastani eikä riidellä jostain turhan päiväisestä.Lotrissa ei muutenkaan riitä hahmot, jotta olisin tyytyväinen listaani.Jos tuntuu epäreilulta niin voit tehdä samoin tai tyytyä surkeisiin hahmoihin.Näitä nimenmuutoksia on ollut muissakin topiceissa miksi tässä siitä pitää tehdä riita?Vai onko lista liian hyvä, että porukat ovat kateellisia siitä ja haluavat vaikuttaa siihen ettei listaa synny?
Joka tapauksessa riita loppuu nyt ja jos jollakin on kinasteltavaa asiasta keskenään tai minun kanssan niin lähettää YV:tä tai tavatkoon kanssani kehässä.Vain listaan liittyviä viestejä kiitos tästä lähtien.Ei kumminkaan tarvitse listaan liittyen valittaa hahmojen nimeämisestä.Ei kerta kaikkiaan kiinnosta ja hahmojen nimeämisestä on muutenkin jo sanottu ja viestinne tuli perille kiitos ja ei kiitos-
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Wargit mielestäni pilaisivat listan idean, sekä niiden menettäminen alkaa sitten harmittaa. Maksavathan ne sentään melkein kahden haradin keihäillä verran. Ja tuosta nimeämisestä esitin vain oman kantani ja näen morannon kapteenin heikompana kuin shagrat, siksi ottaisin sen tilalle kapteenin. Tai kyllähän pärjäät pelkästään kahdella herolla ja 6 mahdilla ihan hyvin niin voisit hiukan muokkaamalla saada lisää eliittiä, kuten warggeja kehiin. Tuo 50 ukon limitti sotkee kyllä aika paljon asiaa.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
- TrollChieftain
- Viesti:
No kommentoidaan sitten pelkästään listaa. 
Kuten olen jo pariin otteseen sanonut, Suladan the Great ei kestä mitään. Varsinkin elffinuolet tekevät kipeää ja pahasti. Meilläkin kotipelissä Suladan kuoli kierroksessa helffieni tulitukseen. 1 Fate ei kyllä riitä mihinkään. Muuten lista on ihan okay. Morannonit ovat suorastaan tappokoneita verrattuna pisteisiinsä, Haradit halpoja tukijoita. Örkkitukijoilla ei tee kyllä mitään, kun haradeja voi ottaa samaan pistehintaan tilalle. Lista mikä sisältää örkkikeihäsmiehiä ei voi olla täydellinen. Ero on pieni, mutta joskus yhden couragen ero voi olla ratkaiseva. "Shagrat" ja "Gorbag" mättävät massaa ihan mukavasti, ja se 3 mightia on ihan kiva heroic actioneihin. "Shagratilla" on myös se kiva F5. Sillä tappaa huoletta kaikkia ihmisten heikkoja heroja, ja eliittiä. Ja itse myös luulen, että Morannon captain ei omaisi 3 mightia. Jos ottaisit sen tilalle Urukki Captainin. (sori)
Kuten olen jo pariin otteseen sanonut, Suladan the Great ei kestä mitään. Varsinkin elffinuolet tekevät kipeää ja pahasti. Meilläkin kotipelissä Suladan kuoli kierroksessa helffieni tulitukseen. 1 Fate ei kyllä riitä mihinkään. Muuten lista on ihan okay. Morannonit ovat suorastaan tappokoneita verrattuna pisteisiinsä, Haradit halpoja tukijoita. Örkkitukijoilla ei tee kyllä mitään, kun haradeja voi ottaa samaan pistehintaan tilalle. Lista mikä sisältää örkkikeihäsmiehiä ei voi olla täydellinen. Ero on pieni, mutta joskus yhden couragen ero voi olla ratkaiseva. "Shagrat" ja "Gorbag" mättävät massaa ihan mukavasti, ja se 3 mightia on ihan kiva heroic actioneihin. "Shagratilla" on myös se kiva F5. Sillä tappaa huoletta kaikkia ihmisten heikkoja heroja, ja eliittiä. Ja itse myös luulen, että Morannon captain ei omaisi 3 mightia. Jos ottaisit sen tilalle Urukki Captainin. (sori)
Köyhillä ei ole varaa.
Suladania ei kannata pitää eturivissä.
Jos se on massan takana, niin eivät nuolet silloin sitä vahingoita.
Itse listaan: Lista on tosi kova. Morannon Orc captainilla pitäisi olla tavallisen Uruk-hai kapun statsit, ei Shagratin...
Edit: Muokattu
Itse listaan: Lista on tosi kova. Morannon Orc captainilla pitäisi olla tavallisen Uruk-hai kapun statsit, ei Shagratin...
Edit: Muokattu
Viimeksi muokannut JmM, Su 01.05.2005 10:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Heh, no epäkohdat tai erimielisyydet ratkaistaan näemmä kinaamalla täällä...Elohiiri kirjoitti:Eli listaan on tehty muutoksia ehdotuksienne pohjalta.Anteeksi skitsahdukseni, mutta alkoi vaan ärsyttämään kun huomaan että Topicciin on tullut monta uutta viestiä sitten viimeksi katsomisen ja kaikki viestit ovat täynnä riitaa eikä kunnon kommenttia listasta.
Nyt lista on hyvä, ajattelitko turnaukseen tuolla mennä?