"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten saa-a vanhasta Predatorista maalit pois?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ryoga

Miten saa-a vanhasta Predatorista maalit pois?

Viesti Kirjoittaja Ryoga »

Elikkä mites saisin vanhasta predator tankista maalit pois? vahingoittamatta sitä :P
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
janetzki

Viesti Kirjoittaja janetzki »

koita eka laittaa kynsilakan poisto ainetta johonkin muuhun, jos se sulattaa sen ni koita v'hempää annosta ja jos sekään ei auta maalaa päälle, siis jos siinä ei oo paksuu maali kerrosta
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Tästä on ollu keskusteluu vaikka kuinka paljon aikaisemminkin. Eli koitappa hakuu.
Kynsilakanpoistoainetta eli asetonia ei kannatta laittaa kun vaa metallisiin figuihin, muovi sulaa. Käytä rautakaupoista saatavaa jarrunestettä, ei sulata.
Dwarfgrinder

Viesti Kirjoittaja Dwarfgrinder »

Suosittelen että laitat ämpäriin about 5 dl mäntysuopaa ja loraus vettä, sitten pistät figun sinne likoomaan ja sitten venailet joku pari päivää. ( mulla kesti 2 päivää )
Sitten kun ne on siellä sen pari päivää lionnu otat vanhan hammasharjan ja kipon haaleeta vettä ja harjaat ja huljuttelet ja johan lähtee hyvin.
Harjaamisen jälkeen suosittelen, että vielä kerran huljutat figun puhtaassa vedessä ja laitat sen kahden talouspaperin väliin kuivamaan.

Mun mielestä mäntysuovassa liottaminen on paras ja helpoin tapa poistaa maalit figuista, koska:

- se ei vahingoita figuja
- mäntysuopaveden voi käyttää uudestaan
....
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Dwarfgrinder kirjoitti:Suosittelen että laitat ämpäriin about 5 dl mäntysuopaa ja loraus vettä, sitten pistät figun sinne likoomaan ja sitten venailet joku pari päivää. ( mulla kesti 2 päivää )
Sitten kun ne on siellä sen pari päivää lionnu otat vanhan hammasharjan ja kipon haaleeta vettä ja harjaat ja huljuttelet ja johan lähtee hyvin.
Harjaamisen jälkeen suosittelen, että vielä kerran huljutat figun puhtaassa vedessä ja laitat sen kahden talouspaperin väliin kuivamaan.

Mun mielestä mäntysuovassa liottaminen on paras ja helpoin tapa poistaa maalit figuista, koska:

- se ei vahingoita figuja
- mäntysuopaveden voi käyttää uudestaan
Lisäksi mäntysuopa ei vahingoita luontoa, ja sillä voi myös pestä hiuksensa. (mitää, minä ainakin pesen)
Great-Devourer

Viesti Kirjoittaja Great-Devourer »

osta rautakaupasta purkki sinoolia, upota se se predator siihen ,ja odota noin 24h. Sen jälkeen ota hammasharja , laita predator kuuman veden alle , ja ala harjaamaan. Ennenpitkää maali lähtee pois , ja puhdas muovipinta säihkyy taas :)
“The Great beast is come. Devourer of Worlds”
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”