"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mystinen maalipurkki.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Pollari

Mystinen maalipurkki.

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Tervehdys kaikki. :)

Sain Tuossa vähän aikaa sitten tälläisen maalipurkin kaupanpäälle fantasiapeleistä. Se on jonkunlainen citadel colour:in merkkinen ja nimi näyttää olevan "Tuquoise glaze" En tiedä mikä maali tämä on ja mitä sillä tehdään, niin voisko joku kertoa mikä tämä mystinen maalipurkki on? ;)

dwaredit: Se on inkin tapaista mutta en tiedä onko se inkkiä. :p
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Sehän on citadelin lakkautettua glazemaalia, eli jotakuinkin washaukseen/glazeihin tarkoitettu. Eli ohutta maalia jossa pintajännite poissa.
Pollari

hyytelöperuna kirjoitti:Sehän on citadelin lakkautettua glazemaalia, eli jotakuinkin washaukseen/glazeihin tarkoitettu. Eli ohutta maalia jossa pintajännite poissa.
Ookei, asia selvä,kiitos. =)
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Varovaistuutta sen kanssa, itse sain myöskin vahemman tuotannon purkin. Se vuosi maalit pöydälle, tuolille, lattialle ja HE Armybookin päälle.
Pollari

Eetu5 kirjoitti:Varovaistuutta sen kanssa, itse sain myöskin vahemman tuotannon purkin. Se vuosi maalit pöydälle, tuolille, lattialle ja HE Armybookin päälle.
hoaah! minulla lähti kanssa käsistä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”