"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkit

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
juka

Örkit

Viesti Kirjoittaja juka »

Olen aloitteleva orc and gobbos rodun kerääjä ja haluaisin tietää onko tämä hyvä rotu alkuun.. Eli meinaan että onko niillä vaikea pelta tai ei muuten aloittelia ystävällinen rotu 13v ikäiselle..
Feeelix

Viesti Kirjoittaja Feeelix »

http://www.sotavasara.net/articles.php?show=47#og

+Niillä on paljon halpoja kuin kalliitakin tyyppejä
+Paljon erikois sääntö ukkoja kuten Goblin fanatics ja squick hopperssit jne jne
+Ne ovat hienon näköisiä

-Niillä on Animocity (pitää heittää vuoron alussa noppaa sekoaako ne vai totteleeko ne käskyjäsi)
-Lähtevät aivan liian helposti karkuun
-Ne ovat massa joukkue

Omasta mielestäni.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Örkit ovat varsin aloittelijaystävällinen jengi. Populaa on paljon, mutta se saadaan pääosin muovibokseissa. Lisäksi örkkejä saa aloituslaatikossa, jossa on myös sääntökirja, joka on välttämätön.

Maalaaminen on mielipidekysymys. Toiset tykkääävät maalata örkkejä, toiset eivät.

Pelattavuudesta on vaikea sanoa mitään, koska en itse Örkeillä pelaa.

Mutta, jos pidät figuista ja rajusta meiningistä, aloita ihmeessä, koska mikään armeija ei ole toista parempi!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Grond

Re: Örkit

Viesti Kirjoittaja Grond »

juka kirjoitti:Eli meinaan että onko niillä vaikea pelta tai ei muuten aloittelia ystävällinen rotu 13v ikäiselle..
Örkkipainotteisella listalla saat aivan "helpon" armeijan joka kestää kuritusta ja antaa hieman anteeksi virheitäkin. Kokemuksen kasvaessa voit lisätä listaan sitten erikoisempaakin joukkoa. Lista on Warhammerin monipuolisin, eli jos vihreänaamat kiinnostavat niin ei muuta kuin aloittamaan. Bonuksena kohtuullisen helppoja (ja nopeita) maalattavia.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

itse aloitin örkeillä ja olen 3vuoden aikana hävinnyt vain kerran, alussa kyllä fuskasin ku ei sääntöjä oikein tiedetty kaverin kaa mut anyways, warhammer maailman jaloin rotu on aina hyvä oli sitten kuinka uusi pelille
Sheikki

Viesti Kirjoittaja Sheikki »

itse olen kylläkin hävinnyt enämmän kuin voittanut, mutta hyviä pelikokemuksia on, kuten animositit...
-Me aiomme säilyttää rauhan, vaikka meidän olisi taisteltava siitä.
Gonzalez

Viesti Kirjoittaja Gonzalez »

Yleensä örkeillä saat suuremman armeijan ku vihollisesi samoilla pisteillä.
Halpaa ja kestävää tavaraa.
Sankarit kestäviä.
Magia.... nojaa. vain yks örkkien oma lista josta valita, siinä pari toimivaa taikaa
Ampuminen kusee.
Enimmäkseen lähitaistelu jengi.
Sanotaan huumori armeijaksi.
Paljon erinnäköisiä ja kokoisia otuksia. Vaihtelua on :D
Ja kuten sanottu, saattavat alkaa rähinöidä omiaan vastaan.
Omat peli kokemukseni örkkejä vastaan ovat: häviö, häviö, häviö...
Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu.
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Gonzalez kirjoitti: Ampuminen kusee.
Minä en ymmärrä tätä. Missä vaiheessa örkit ovat huonoja ampumaan? bs3... so what? katapultteja. Örkit saavat 6 katapulttia 2k peliin (mukana siis tietenkin doom diverit). 6 sotakonetta ei ole huono (tai 10 jos ottaa sukkia), ja örkeillä kun on sitä massaa jolla näitä puolustaa.... Yhdistettynä magiaan :P. Tämä on todella tehokasta.
niin... tänäänkin...
Gonzalez

Viesti Kirjoittaja Gonzalez »

Minä en ymmärrä tätä. Missä vaiheessa örkit ovat huonoja ampumaan? bs3... so what? katapultteja. Örkit saavat 6 katapulttia 2k peliin (mukana siis tietenkin doom diverit). 6 sotakonetta ei ole huono (tai 10 jos ottaa sukkia), ja örkeillä kun on sitä massaa jolla näitä puolustaa.... Yhdistettynä magiaan . Tämä on todella tehokasta.
Mutta jos haluaa hurjan ammunta armeijan niin parempiakin löytyy.
Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu.
tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

Gonzalez kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä. Missä vaiheessa örkit ovat huonoja ampumaan? bs3... so what? katapultteja. Örkit saavat 6 katapulttia 2k peliin (mukana siis tietenkin doom diverit). 6 sotakonetta ei ole huono (tai 10 jos ottaa sukkia), ja örkeillä kun on sitä massaa jolla näitä puolustaa.... Yhdistettynä magiaan . Tämä on todella tehokasta.
Hmm... Örkeiltä löytyy halpoja ja hyviä sotakoneita.

esim. Örkkien bolttis maksaa 35pts. ja se ampuu BS 3:lla, kun taas Hikkehaltioitten bolttis maksaa 100pts. ja se ampuu BS 4:lla.

Eli, Örkkien bolttiksella on -1 huonompi mahdollisuus osua, mutta maksaa 65pts. vähemmän. Se on paljon se.
Hiirellinen veneitä

Viesti Kirjoittaja Hiirellinen veneitä »

Yazuki kirjoitti:
Gonzalez kirjoitti:
Hmm... Örkeiltä löytyy halpoja ja hyviä sotakoneita.

esim. Örkkien bolttis maksaa 35pts. ja se ampuu BS 3:lla, kun taas Hikkehaltioitten bolttis maksaa 100pts. ja se ampuu BS 4:lla.

Eli, Örkkien bolttiksella on -1 huonompi mahdollisuus osua, mutta maksaa 65pts. vähemmän. Se on paljon se.
Tosin, suippokorvat taitavat maksaa ballistoissaan luvasta konsuttaa kuusi S4 kutia yhden isomman sijasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”