Häviävätkö Lustria figut ajan myötä?
Häviävätkö Lustria figut ajan myötä?
Eli menevätkö lustria-figut pois myynnisätä kun kamppanja vtäytyy pois sitä vaan mietin kun kannattaisiko niitä ostaa kun oli pari muutakin ukkoo oottelmassa kaupan hyyllyllä että tuleeko mkiire. NE on kuitenkin niin hianoja ja uusia.
Re: Häviävätkö Lustria figut ajan myötä?
Tuskin ainakaan ihan heti. See Storm of Chaos figut ja armeijatGobirin kirjoitti:Eli menevätkö lustria-figut pois myynnisätä kun kamppanja vtäytyy pois sitä vaan mietin kun kannattaisiko niitä ostaa kun oli pari muutakin ukkoo oottelmassa kaupan hyyllyllä että tuleeko mkiire. NE on kuitenkin niin hianoja ja uusia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- figunarkki
Epäilisin että suurin osa "Lustria"-figuista on pysyviä, siis tietyt charrut ja esim. ruttomunkit.
Nämähän eivät ole varsinaisia "lustria"-figuja, mutta osa niistä esiteltiin ensimmäisen (tietämäni) kerran Lustria-kirjassa.
Todelliset "lustria"-figut, eli Spessut, saanevat saman aseman kuin joko armeijakirjojen tai kampanjakirjojen (dark shadows-figut eivät liene enää myynnissä).
Ja piraatti zombit poistuvat parissa kuukaudessa (luin UUSIMMASTA (306) WD:stä).
Nämähän eivät ole varsinaisia "lustria"-figuja, mutta osa niistä esiteltiin ensimmäisen (tietämäni) kerran Lustria-kirjassa.
Todelliset "lustria"-figut, eli Spessut, saanevat saman aseman kuin joko armeijakirjojen tai kampanjakirjojen (dark shadows-figut eivät liene enää myynnissä).
Ja piraatti zombit poistuvat parissa kuukaudessa (luin UUSIMMASTA (306) WD:stä).
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...