Ogre Kindoms Army Deal
-
Maverick3651
Ogre Kindoms Army Deal
Muutamia kysymyksiä tästä esittäisin
-Monenko pisteen armeijan tästä saa koottuu
-Onko järkevä kauppa (niin kuin muovi ukot yleensä olis)
-Onko hinta/laatusuhde kohdallaan
Tällasen oon ostamassa, jos raumalla faban pelaajat alkaa taas heräillä talvihorroksesta
-Monenko pisteen armeijan tästä saa koottuu
-Onko järkevä kauppa (niin kuin muovi ukot yleensä olis)
Tällasen oon ostamassa, jos raumalla faban pelaajat alkaa taas heräillä talvihorroksesta
...and Australia is still like; WTF^^
Re: Ogre Kindoms Army Deal
Ilman commandeja ja lisävermeitä sain tuosta vähän päälle 1000pst. Lyömällä kaikelle maksimipäivitykset ja taikakamat noin 1600pst.Maverick3651 kirjoitti: -Monenko pisteen armeijan tästä saa koottuu
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
-
Maverick3651
Re: Ogre Kindoms Army Deal
Nu ei oikeastaan. Ogrejen peruslista on suoraan sanottuna huono, ainoa hyvä kokoonpano on Skragin gorgerlössi (jonka aion tulevaisuudessa toteuttaa, anteeksi jo etukäteen).Maverick3651 kirjoitti: -Onko järkevä kauppa (niin kuin muovi ukot yleensä olis)
Ihmettä saa aina toivoaMaverick3651 kirjoitti:Tällasen oon ostamassa, jos raumalla faban pelaajat alkaa taas heräillä talvihorroksesta
Henk. koht. suosittelen että odotat uusien Wood Elfien tuloa. Silloin saat kuvan kaikista uusituista armeijoista, ja voit paremmin päättää millä haluat pelata (Kaaos ensin loppuun
-
hyytelöperuna
- Lord_Fudginton
etkä sitä "limited" edition heroeta joka on kieltämättä ihan magee ja kääntää aina päitä peleissähyytelöperuna kirjoitti:Sanoisin, että kaksi battalionia on kustannustehokkaampaa kuin yksi army deal. Saat paljon kaikkea millä teet jotain. Ikävänä puolena joudut konvertoimaan tai ostamaan charrut. Ja et saa armybookkia siinä samalla.
-
Maverick3651
Jep, Army Dealin mukana tyrantti on erilainen kuin erikseen myytävä. Kuva army dealin tyrantista.Assassin Ex kirjoitti:Joku on muuten maininnut, että siinä tulee mukana tyrantti. Niin ja vieläpä toisenlainen painos,kuin irraltaan ostettaessa. Pitääkö tämä paikkaansa?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Maverick3651