- Ensiksi, kannattaako minun oikeasti alkaa kerämään noita, kun on tullut uudet edikat ym.
- Saako Catachanit ig:n tankkeja ym? (olen nähnyt kuvia jossa niitä näkyisi)
- Minne Catachanit saavat lascannon teameja, en ole löytänyt codexsista paikkaa niille (figuina niitä kuiteskin myydään).
Catachan infoa tarvitaan.
Catachan infoa tarvitaan.
Pitkän aikaa "unelmani" on ollut aloittaa keräämään catachan:eja, ja nyt kun löysin gw:n sivuilta virallisen codeksin, niin sain pienen sysäyksen keräämisen aloittamiseksi. Nyt haluaisin saada vastauksia muutamaan kysymykseeni, joihin en oli itse vielä löytänyt vastausta.
Lahti pilaa tunnelman.
kuten codex Catachanissa mainitaan, voit tehdä armeijan joko käyttäen Ig codexia tukena ja ottaa mukaan DW veteraaneja TAI tehdä pure Catahcan armeijan jolloin saat käyttää vain codex Catahcanin joukkoja.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Itse asiassa, samasta foorumista olisi löytänyt Haku nappulalla tosi helposti...Nurgle Lord Immeli kirjoitti:kiitos. Haluaisin vielä kommenttia että minka lainen armeija pelillisesti catachans on.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... t=catachan
Lisätään vielä että joissakin turnauksissa Jungle Rulet saa käyttää jos tuo omaa maastoa (ei yleensä GWn virallisissa tosin!). Harvemmin tulee tosin nähtyä niitä jotka tuovat sekä ~100 miehen IG armeija PLUS viidakkoa peittämään kokonaisen kentän mukanaan...Nurgle Lord Immeli kirjoitti:Eikös sitten avoimmella maastolla kannata äidin sijasta hakea apua ig:n riveistä? Ja en itse usko että moni suostuu pelaamaan viidakossa, joten tekisin listän pikemminkin avomaastoa ajatelle, mm. turnauksia varten.
Ja kyllä, kannattaa ottaa tavikset jos ei saa käyttää Jungle Fight säännöt...
anteeksi tuo suppea näkoisyyteni...Samsson kirjoitti:Itse asiassa, samasta foorumista olisi löytänyt Haku nappulalla tosi helposti...
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... t=catachan
olenkin suunnitellut tehdä sitä maastoa jotta voin raahata sitä ympäriinsä, missä nyt ikinä sitten pelaisinkaan.Samsson kirjoitti:...jos tuo omaa maastoa...
Lahti pilaa tunnelman.