"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konffausapua kääpiö-sankarille

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
High king Godric

Konffausapua kääpiö-sankarille

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Eli on suunnitteilla konffata iät ajat laatikossa lojuneesta figusta (linkki--->) http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116

Tältä ajattelin poistaa tuon torven ja pistää tilalle rykmentti-lootassa tuleva tuoppi. Jotta tämä näyttäisi siltä että tyyppi pitäisi siitä tuopin kahvasta kiinni ja se olisi suun kohdalla (tuoppi siis), pitäisi kättä jotenkin siirtää, tähän kysyisinkin neuvoa/mielipiteitä/kommenttia.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
High king Godric

Viesti Kirjoittaja High king Godric »

Uppelis. Ihan vain haluaisin tietää miten tuota kättä voisi/pitäisi säätää että sent tuopin saisi suun kohdalle (osoittaa ylempänä olevaa linkkiä kuvaan).
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Käännät kättä niin, että nyrkki on suunnilleen otsan kohdalla. Sitten lisäät tuopin niin, että kääpiö näyttää roikottavan sitä kahvastaan.

(En tiedä kys. tuopin tarkkoja mittoja, joten tämä on hieman mutua.)

Ja muista käyttää sitä sinitarraa!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

Minä sanoisin "ostan". Eli jollei ole käyttöä haluaisin tuon kazadorin täydentämään rivejäni kääpiöarmeijassani...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”