"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Undead & lapping around

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kaptah

Undead & lapping around

Viesti Kirjoittaja Kaptah »

1.
Kertokaapas viisaat mitä tapahtuu, kun olen zombieillani lapannut (piirittänyt) vihollisunitin (esim. chaos warrior-rykmentin), joka siis pelkää normaalisti.
- Sitten voitan close combat roundin ja mulla on miesylivoima (outnumber enemy)
-> Warriorit autobreikkaavat mutta kun ovat motissa eivätkä pääse karkuun niin tuhoutuuko ko. yksikkö vai mitä??

On tuo sääntökirja veljellä lainassa etten nyt pääse tsekkaamaan (seliseli)

2.
Ja vielä sellainen tilanne että vastustajan unit breikkaa ja fleeaa. Ainoassa mahdollisessa pakosuunnassa on minun lurkkiunit vastassa parin tuuman päässä. Tuleeko tällöin uusi fight tämän lurkkiunitin kanssa vai? Vastustjan unitti kuitenkin pakenee paniikissa...
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kaptah

Viesti Kirjoittaja Kaptah »

Tackar

Ei ne perhana sit tuhoudukaan, eli täytyypä jättää sushukkaset/black coach hollille ja karauttaa niillä sit seuraavalla kiekalla flankkiin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”