"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Giantin haavat.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Zekta

Giantin haavat.

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Niin siis pitäisi tässä alkaa maalata tuota gianttia ja kun sillä näkyy olevan noita pieniä haavoja siellä täällä, niin kysymys kuuluukin,
Miten niistä haavoista saisi sellaiset tulehtuneen näköiset?
Itse mietin että jotenkin niitä haavan reunoja punaisella pitäisi maalata mutta sitä en tiedä miten.
The Great Maw

Viesti Kirjoittaja The Great Maw »

En kyllä itse tiedä mutta luulen että sinun pitäis:tumman punasta trybrussata ja päälle ohentaa vaaleampaa punasta.

En ole ihan varma ????
Gorge,Smash,Stomp,Kill!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

ruskeaa, mustaa, violettiä + tuoretta verta jonkun verran. Ja jos taitava oot nii maalaa kärpäsiä ja matoja sinne.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Green Knight kirjoitti:En kyllä itse tiedä mutta luulen että sinun pitäis:tumman punasta trybrussata ja päälle ohentaa vaaleampaa punasta.

En ole ihan varma ????
Oikein.
figunarkki kirjoitti:ruskeaa, mustaa, violettiä + tuoretta verta jonkun verran. Ja jos taitava oot nii maalaa kärpäsiä ja matoja sinne.
Väärin.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Maalaat haavan esim. chaos blackin ja blood redin sekoituksella, sit korostelet sitä haavan reunoille lisäämällä blood rediä. Voit samalla laittaa verta valumaan haavasta muutaman tipan verran. Sitten ohennat violettia / punaista niin että voit käyttää sitä glazetukseen, ts. ohennat maalin han mehuksi. Vedät muutaman glazen haavan ympärille ja siinä se.

-Hukka
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

tein itse niin että musta vaan pohjalta ja sitten iho maalataan ympärille. Vedellä jatkettua blood rediä siihen ympärille sitten vaan.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”