Nyt ne tulloo! Puolituisia poneineen WIP
Nyt ne tulloo! Puolituisia poneineen WIP
Viime viikon keskiviikkona porukat pelasivat Kuopion fantsulla WAB:a. Katselin siinä sitten heidän figujaan ja katseeni kiinnittyi erityisesti heidän käyttämiinsä pienemmän skaalan hevosiin. Kysyin sitten, mistä tuolaisia saa ja paljonko maksaa ja 10 min päästä kävelin ulos Kuopion askartelukulman ovesta mukanani 15 kpl heppamiehiä hintaan 10€.
Kotona sitten kaivoin esille vanhat gobbo- ja Empire militia kehikot, aloin tuskartelemaan ja voilá! ensimmäinen yksikkö poniratsastajia oli valmis. Viikonlopun sitten käytin näiden maalaamiseen ja tässä on lopputulos.
Maalaus tosin on vielä vähän kesken, mutta laitoin kuvat kuitenkin, koska huomisen muuton takia en ehtisi niitä laittaa pitkään aikaan. Etenkin naamat näyttävät vielä todella karseilta (vasemmanpuoleisimman naama pitää laittaa kokonaan uusiksi, ei sitä nenää saa väkerrettyä GS:stä). Hevoset ovat vielä kokonaan aloittamatta, kun en ole vielä keksinyt noihin sopivaa väriä.
Kaikenlainen kommentti tervetullutta. Etenkin kaipaisin mielipiteitä itse ideasta.
Kuvat
Kotona sitten kaivoin esille vanhat gobbo- ja Empire militia kehikot, aloin tuskartelemaan ja voilá! ensimmäinen yksikkö poniratsastajia oli valmis. Viikonlopun sitten käytin näiden maalaamiseen ja tässä on lopputulos.
Maalaus tosin on vielä vähän kesken, mutta laitoin kuvat kuitenkin, koska huomisen muuton takia en ehtisi niitä laittaa pitkään aikaan. Etenkin naamat näyttävät vielä todella karseilta (vasemmanpuoleisimman naama pitää laittaa kokonaan uusiksi, ei sitä nenää saa väkerrettyä GS:stä). Hevoset ovat vielä kokonaan aloittamatta, kun en ole vielä keksinyt noihin sopivaa väriä.
Kaikenlainen kommentti tervetullutta. Etenkin kaipaisin mielipiteitä itse ideasta.
Kuvat
Viimeksi muokannut Ropetus, Su 26.06.2005 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Muuten todella hienoja, mutta nuo hevoset eivät näytä lähellekään realistisilta poneilta. Poneilla on kokoonsa nähden hevosia suurempi pää ja ruumiin rakennekin on tanakampi...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- puolisukeltaja
Hei, tuossahan on ideaa! Nyt kirjoittamaan taustatarinaa tuosta, niin ei tarvitse edes stuffin kanssa pelleillä.Attila kirjoitti:Nuo ovat varsoja, eivät poneja.
Joo, nuo mittasuhteet minä vähän arvelinkin ongelmaksi. Pitää nyt katsoa, miltä nuo näyttävät maalattuina ja katsoa sitten, alkaako noille mitä tekemään. Mitään suuren luokan väännöksiä en luultavasti ole ryhtymässä tekemään, kun noita kuitenkin tulee se 15 kpl.
- Lihamestari
Tai mikäs sen helpompaa kuin vihreällä mönjällä karvoittaa nuo otukset. Monet ponit joita olen nähnyt ovat olleet melkoisia karvaturreja. Puolituiset ovat hienoja. Vihreät takit ovat tyylikkäät, mutta kuten itsekin sanoit, naamoissa on ehkä parantamisen varaa.Lihamestari kirjoitti:Eihän sinun tarvitse kun muokata niille vähän mahaa. Mutta hienoja on.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Lihamestari
Muttamutta, mitä minä olen poneja nähnyt, (ja minä olen nähnyt) ne ovat kyllä olleet aika pyöreävatsaisia, karvaisuudessa osuit oikeaan. Senkun vain samanlaiset tynnyrivatsat kuin ratsastajillekkin, tai saat selittää että nuo ovat jotain supervarsoja kun jaksavat kannatella noin läskejä puolituisia.
Muuten, etukuvassa näkyy yhden ratsastajan jalan ja ponin välissä ruma aukko. Huihys heti pois!
Muuten, etukuvassa näkyy yhden ratsastajan jalan ja ponin välissä ruma aukko. Huihys heti pois!
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
-
Goblinisti
- Viesti: