Cityfight maasto ---> 6X4 jalkaa!!
Cityfight maasto ---> 6X4 jalkaa!!
Kuvat olkaa hyvä. Laittakaa vaan kommenttia threadiin
Vihdoinkin! Saimme kavereitten kanssa toteutettua wh40k pelaajan märän unen. Ison cityfight maaston jonka alustoja voi vaihdella mielen mukaan.
Kyllä! Kentän koko on 4X6 jalkaa. Eli normaalin pelikentän verran. Jokainen palanen on 1X1 jalan kokoinen. Poikkeuksena on 6 2X1 jalan kokoista suorakulmiota. Rakennukset ovat alustoissa kiinni, paitsi mahtava katedraali.
Maaston tekeminen oli erittäin mieluisaa hommaa. Aikaa ja kokista kului, mutta se ei luomis työtä haitannut.
Citymaastoon on käytetty näitä tarvikkeita:
RAKENNUSMATERIAALI
Finnfoam (pääosin isoina palikkoina minkä päälle rakennettiin)
Styrox (löytyy pakkaus bokseista)
pahvia (muropaketeista, maitotölkeista ja perus aaltopahvia)
vessa- ja talousrullia
rautalankaa
TARVIKKEET
puu- ja kuumaliimaa
saksia
mattoveitsiä
pensseleitä
maalia
spray purkkeja
styroks leikkuri (kätsy mutt ei pakollinen)
yleistasote
kuumapuhallin
pingispöytä, minkä päällä tehdä ja pelata citymaastolla.
bla bla bla
Maaston maalaus:
Rakentelun jälkeen aloitimme tekemällä omaa "koriste pinnoitetta". Ostimme vesiliukoista maalia johon sekoitimme paljon hiekkaa ja vähän liimaa ja vettä. Sen jälkeen koko maaston pala maalattiin kokonaan sillä.
Kun "koriste pinnoite" oli kuivunut, sprayasimme mustalla. Mustan päälle laitoimme harmaata ja ruskeaa sprayta pikkusen. Voila!
Pikku yksityis kohdat on tehty erikseen sormiväreillä ja citadelin maaleilla, esim. kattopellit ja kaiteet.
Työhön aikaa kului 4 kokonaista päivää.
Budjetti oli alle 50€, joista 17€ kului 3L:aan yleistasotteeseen.
Suosittelen, kivaa oli.
TEKIJÄT: Minää ( Arno), Mikael ja Pirkka.
Aika tasasesti hommat jaettiin.
Ei, en ole unohtanut tärkeintä. Tässä teille kuvia
---> Kuvat
Vihdoinkin! Saimme kavereitten kanssa toteutettua wh40k pelaajan märän unen. Ison cityfight maaston jonka alustoja voi vaihdella mielen mukaan.
Kyllä! Kentän koko on 4X6 jalkaa. Eli normaalin pelikentän verran. Jokainen palanen on 1X1 jalan kokoinen. Poikkeuksena on 6 2X1 jalan kokoista suorakulmiota. Rakennukset ovat alustoissa kiinni, paitsi mahtava katedraali.
Maaston tekeminen oli erittäin mieluisaa hommaa. Aikaa ja kokista kului, mutta se ei luomis työtä haitannut.
Citymaastoon on käytetty näitä tarvikkeita:
RAKENNUSMATERIAALI
Finnfoam (pääosin isoina palikkoina minkä päälle rakennettiin)
Styrox (löytyy pakkaus bokseista)
pahvia (muropaketeista, maitotölkeista ja perus aaltopahvia)
vessa- ja talousrullia
rautalankaa
TARVIKKEET
puu- ja kuumaliimaa
saksia
mattoveitsiä
pensseleitä
maalia
spray purkkeja
styroks leikkuri (kätsy mutt ei pakollinen)
yleistasote
kuumapuhallin
pingispöytä, minkä päällä tehdä ja pelata citymaastolla.
bla bla bla
Maaston maalaus:
Rakentelun jälkeen aloitimme tekemällä omaa "koriste pinnoitetta". Ostimme vesiliukoista maalia johon sekoitimme paljon hiekkaa ja vähän liimaa ja vettä. Sen jälkeen koko maaston pala maalattiin kokonaan sillä.
Kun "koriste pinnoite" oli kuivunut, sprayasimme mustalla. Mustan päälle laitoimme harmaata ja ruskeaa sprayta pikkusen. Voila!
Pikku yksityis kohdat on tehty erikseen sormiväreillä ja citadelin maaleilla, esim. kattopellit ja kaiteet.
Työhön aikaa kului 4 kokonaista päivää.
Budjetti oli alle 50€, joista 17€ kului 3L:aan yleistasotteeseen.
Suosittelen, kivaa oli.
TEKIJÄT: Minää ( Arno), Mikael ja Pirkka.
Aika tasasesti hommat jaettiin.
Ei, en ole unohtanut tärkeintä. Tässä teille kuvia
---> Kuvat
Viimeksi muokannut Arpinaama, Ke 15.11.2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Varjonkutoja
Itse en modulaarisista maastoista perusta. Palojen väliin jäävät raot ovat aina hankalia, ja jos paloja ei kiinnitä mitenkään toisiinsa niiden liikkuminenkin aiheuttaa päänvaivaa. Sinänsä hienoa maastoa, mutta samalla vaivalla olisi tehnyt irrallisia maastopaloja ja pöytälevyt. Kivan näköistä maastoa kyllä.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Kiitos ja kiitos muidenkin puolesta.
Sacc: Oliko tuon tarkoitus olla kysymys? Jos oli, niin kyllä voi
Skarsnak: Olemme pelanneet nyt 3 peliä siinä ja raoilla ei ole ollut mitään vaikutusta peliin. Raot ovat suunnilleen 3mm kokoisia. Kyllä ne näkyy mutta, ne eivät haittaa pätkääkään.
Itse olin aika lailla johtamassa maaston rakentelua, koska se tehtiin meillä ja olin hankkinut suuren osan tarvikkeista. Joten minun päätöksestäni maastosta tehtiin pieniä palasia, koska
A) Niistä voi tehdä erilaisia maastoja, kuten isosta pöydästä ja taloista.
B) Palasta on helppo liikutella paikasta toiseen. Miten kuljetat 6X4 pöytää autossa? Ellei pöytä koostu neljästä 3X2palasesta.
Sacc: Oliko tuon tarkoitus olla kysymys? Jos oli, niin kyllä voi
Skarsnak: Olemme pelanneet nyt 3 peliä siinä ja raoilla ei ole ollut mitään vaikutusta peliin. Raot ovat suunnilleen 3mm kokoisia. Kyllä ne näkyy mutta, ne eivät haittaa pätkääkään.
Itse olin aika lailla johtamassa maaston rakentelua, koska se tehtiin meillä ja olin hankkinut suuren osan tarvikkeista. Joten minun päätöksestäni maastosta tehtiin pieniä palasia, koska
A) Niistä voi tehdä erilaisia maastoja, kuten isosta pöydästä ja taloista.
B) Palasta on helppo liikutella paikasta toiseen. Miten kuljetat 6X4 pöytää autossa? Ellei pöytä koostu neljästä 3X2palasesta.
- Rectunator
Hieno on kyllä. Tuommoisissa cityfight -kentissä ei haittaa oikeestaan nuo modulaarisuuden pikkuiset viivat jotka tuosta jäävät. Talot olivat hienoja, mutta kaipaan enemmän pikku yksityiskohtia, kuten kuolleita siviileitä kaupungissa, semmoisia aitoja, teitä enemmän (oliko siinä yhtään, en muista
) Mutta kaikenkaikkiaan loistavaa työtä!
Edit: Tuolla "Semmoisia aitoja" tarkoitin niitä aitoja joilla rajataan joku alue, ei aitoja kuolleita siviileitä
Edit: Tuolla "Semmoisia aitoja" tarkoitin niitä aitoja joilla rajataan joku alue, ei aitoja kuolleita siviileitä
Viimeksi muokannut JuhoL, Ti 19.07.2005 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
-
Virtanen..
- Viesti:
olen surullinen
en tidä miten saan tänne kuvia nyyh ja pistän kohta tänne oman surkean maastoni (se pitää saada ensin valmiiksi). laittakaa yv:tä miten laitan tänne kuvan(t)
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
-
The Rookie