No mistä P*****a mä sitten voin tehdä omia figuja.
No mistä P*****a mä sitten voin tehdä omia figuja.
Joo haluaisin vain ruveta tekee 40k:hon armeijaa nimelta mutants ja aion tehdä kaverin kanssa oman figupelin mutta mistä mä ne figut teen?
En jaksais ruveta tilailemaan mitään greenstuffia elikkä haluaisin tietooni jonkin aineen jota saa jopa kylistä/kunnista.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
En jaksais ruveta tilailemaan mitään greenstuffia elikkä haluaisin tietooni jonkin aineen jota saa jopa kylistä/kunnista.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hmm.. Kuullostaa aika suurelta projektilta. Kuitenkin greenstuff on se aine josta figuja saa tehtyä. On toki olemassa muitakin puttyjä, mutta juuri gs on se helpoiten saatavilla oleva IMHO. Ja kannattaa ensin opetella veistämään niitä figuja ennen kuin alkaa suunnittelemmaan omaa armeijaa. Figujen viestämisestä saa helposti tietoa esimerkiksi 1listSculpting http://groups.yahoo.com/group/1listSculpting/ postituslistan file osastolta. Kyseisellä postituslistalla majailee myös tietääkseni esimerkiksi Chris Fitzpatrick ym. kuuluisuuksia.
no ehkä se on helpompi ostaa ne figut ja tehä sitten omat säännöt niille vaan. Omien figujen tekeminen on tosi työlästä, eikä niistä hienoja saa (ainakaan siis helpolla) ilman gs:ää.
Ja tiesithän, että myös muut firmat kuin GW tekevät figuja..
Ja tiesithän, että myös muut firmat kuin GW tekevät figuja..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
No pääasiallisesti on ajateltu että kun on tehty figu niin sitten muotti ja tinaa. Joo ei niiden veistäminen olekkaan taatusti helppoa ajattelin ekaks stehä mutantteja (eiköhän se multa luonnistu
) sitten alieneita sitten vaikka ihmisiä ja lopuksi cyborgeja.
Näin sais harjoiteltua tasaisten pintojen tekemistä ja cyborgit sitten on täys tasaisia.
Näin sais harjoiteltua tasaisten pintojen tekemistä ja cyborgit sitten on täys tasaisia.
-
Palava Nuoli
- Viesti: