"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viimeiset wood elf kuvat!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kheirakh

Viesti Kirjoittaja Kheirakh »

Tuli tässä mietittyä, että kun huhujen mukaan welffien magiaa jurmuutettiin melkoisesti tässä uusimmassa versiossa niin kaikki welffi-pelaajat saattaa olla hätää kärsimässä magic-heavy Helffi, Bretonnia ja Empiree vastaan. jos vastustaja on fiksu niin ottaa paljon life-loren spellejä niin ai jai kun alkaa metsissä liikkuvia tonttuja kaatua. argh. Ja lizzuista puhumattakaan, pirun slannit... minä vaadin, että kaaosta, lizzuja ja skaveneita jurmuutetaan ensi edikkaan. I hate Lizardmen!
If the apocalypse comes, beep me.
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

Juu, tänään tuli ostettua 14 gg:tä tuttavalta ja selailtua hieman army bookkia. Aivan upeita figuja ovat ja sitä extra krääsää on paljon.
Frak!
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

clutch kirjoitti:Juu, tänään tuli ostettua 14 gg:tä tuttavalta ja selailtua hieman army bookkia. Aivan upeita figuja ovat ja sitä extra krääsää on paljon.
Siis uusia ggja, vai vanhoja?
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Kheirakh kirjoitti:Tuli tässä mietittyä, että kun huhujen mukaan welffien magiaa jurmuutettiin melkoisesti tässä uusimmassa versiossa niin kaikki welffi-pelaajat saattaa olla hätää kärsimässä magic-heavy Helffi, Bretonnia ja Empiree vastaan. jos vastustaja on fiksu niin ottaa paljon life-loren spellejä niin ai jai kun alkaa metsissä liikkuvia tonttuja kaatua. argh. Ja lizzuista puhumattakaan, pirun slannit... minä vaadin, että kaaosta, lizzuja ja skaveneita jurmuutetaan ensi edikkaan. I hate Lizardmen!

Onneksi master of wood ei toimi dryadeihin ja treemaneihin. Mutta kyllä, minkäin tulen varmasti ottamaan lifelorea slannilleni welffejä vastaan.
clutch

Ihan Uusia ovat :D, vanhoista ei voi sanoa niiden olevan hienoja.

Edit: OT tietääkö kukaan koska tuo galleria saadaan toimimaan?
Frak!
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Kheirakh kirjoitti:Tuli tässä mietittyä, että kun huhujen mukaan welffien magiaa jurmuutettiin melkoisesti tässä uusimmassa versiossa niin kaikki welffi-pelaajat saattaa olla hätää kärsimässä magic-heavy Helffi, Bretonnia ja Empiree vastaan. jos vastustaja on fiksu niin ottaa paljon life-loren spellejä niin ai jai kun alkaa metsissä liikkuvia tonttuja kaatua. argh. Ja lizzuista puhumattakaan, pirun slannit... minä vaadin, että kaaosta, lizzuja ja skaveneita jurmuutetaan ensi edikkaan. I hate Lizardmen!
mielestäni tonttujen magialista oli aika hyvä. Se ei ollut mitenkään rikkinäisen kova, mutta ei se täysin hampaatonkaan ole.

Kokonaisuudessaankin tonttujen kirja vaikutta aika kivalta. Pelikykyinen mutta ei ensisilmayksellä heti hajonnut.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Kheirakh

Viesti Kirjoittaja Kheirakh »

Niin siis enhän mä sillä, etteikö welffien taioilla saisi mitään aikaan. Ja ainahan voi ottaa scrolli-leidejä magiaarmeijoita vastaan.. Itse asiassa olen tyytyväinen siihen welffien magialistaan (tosin life-loren menetys kirpaisee, mutta kyllä me selvitään), kuten myös muuhunkin armeijalistaan. Mun mielestä kaikki figut on tosi seksikkäitä. Mä tykkään niistä warhawk-ridereista (nyt kaikki on sillain, että joo: toi on sekopää). Ja ei mua haittaa, että glade ridereilla ja warhawk ridereilla ei ole armouria: se tekee niistä persoonallisia (tai kuolleita) verrattuna muihin helffeihin ja delffeihin.. Sitä paitsi spear ja longbow on aika jees mulle. Kunhan pääsee vähän räiskimään ja saa itse hyökätä selustaan ja sivuille.. Ja puhumattakaan siitä, että ei tule -1 hitteihin kun liikkuu, mut entä jos glade riderit marssii??? Tuleeko sitten -1 hittiin?

Clutch: Mistä käsiisi olet uuden armybookin ja figut saanut? Nyt on tainnu mustapörssi toimia :).. Mä joudun odottaan vielä ens viikkoon ennen kuin setti on käsillä.. yhyyy
If the apocalypse comes, beep me.
GMTemplar

Viesti Kirjoittaja GMTemplar »

Loren magian teho riippuu suuresti taistelukentän metsikkyydestä. Ei mitenkään Life-loren tasoinen taikalista mutta kaikille loitsuille löytyy yleisimmissä tilanteissa kyllä käyttöä (ei siis mitään Mistress of the Marsh tyyppistä moskaa).

Ainoa asia joka todella uudessa Wood Elf armeijassa häiritsee on sen terrain-sidonnaisuus. Onhan se hyvin perusteltua että metsätontut viihtyvät puiden lähettyvillä mutta peliteknisesti armeijasta tulee hankala käsitellä. Mitä jos taistelu satutaan käymään Chaos Wastesillä jossa on pelkkiä kivimuodostelmia? Mitä jos turnauksessa osut pelipöydälle jolla ei vaan ole ainuttakaan metsää? Sankasti metsäinen kenttä taas antaa melkoista etua tontuille. En sattuneesta syystä pidä tällaisesta tavasta tuoda taktista etua tai haittaa armeijalle koska sillä ei ole mitään tekemistä pelaajan taitojen tai armeijalistan tehokkuuden kanssa.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kheirakh kirjoitti: Clutch: Mistä käsiisi olet uuden armybookin ja figut saanut? Nyt on tainnu mustapörssi toimia :).. Mä joudun odottaan vielä ens viikkoon ennen kuin setti on käsillä.. yhyyy
Taitaa olla army deal tullut jo jonnekkin, tai sitten mustapörssi kukoistaa. :)
clutch

Kheirakh kirjoitti: Clutch: Mistä käsiisi olet uuden armybookin ja figut saanut? Nyt on tainnu mustapörssi toimia :).. Mä joudun odottaan vielä ens viikkoon ennen kuin setti on käsillä.. yhyyy
Juu tunnen myyjän joka on ollut games workshopissa töissä ja hänelle lähetettiin näytebatalijoona josta hänen pitää koota 500 pisteen armeeija, mutta ne ylijääneet 14 gg:tä hän suostui myymään 20€:n hintaan. Selailin myös armeijakirjaa samaisessa liikkeessä. Gg boksissa on itseasiassa niin paljon osia, että jos pystyt itse scupltaamaan jalkoja saat tehtyä boksista 20gg:tä, itse aion tehdä näin ja näistä oma sculptaamista jalka gg:stä tulee scoutteja ja laitan heidät ns. kyykky asentoon.
Frak!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”