"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

uudet muovirykmentit?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sir_Jacolo

uudet muovirykmentit?

Viesti Kirjoittaja Sir_Jacolo »

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... cf83a1376d

Selailin tässä puolenkuunpelien sivustoa ja silmiini pistivät yllä olevat linkit...

Paketeilla näytti olevan hintaa kymmenisen euroa ja ne sisältävät kahdeksan miniatyyriä. Tavallisissa rykmenteissähän on 16 miniatyyriä ja se maksaa n.30 euroa. Näin esimerkiksi minä pystyisin kasaamaan näistä helffien keihäs- ja jousimiehet paljonkin halvemmalla (sen kymmenen euroa aina jokaista 16 satsia kohden). Tällainen tuntuu olevan hyvin hämärää politiikka GW:ltä. En tiedä kuinka kauan näitä on jo myyty (itse en ainakaan fantsun hyllyllä ole nähnyt). Olisin halukas kuulemaan onko kukaan tilannut näitä ja minkälaista tasoa kyseiset miniatyyrit ovat?
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Näyttäisi olevan vanhoja muovisia Hero Questin, Advanced Hero Questin ja muita vitosedikan aikaisia muovinappeja sekaisina paketteina. Itse en kyseisiä laatikoita Fantasiapeleissä nähnyt vuosiin, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa ja Sinooperissa törmäsin näihin ei kovin kauan aikaa takaperin.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

NetDiver kirjoitti:Näyttäisi olevan vanhoja muovisia Hero Questin, Advanced Hero Questin ja muita vitosedikan aikaisia muovinappeja sekaisina paketteina. Itse en kyseisiä laatikoita Fantasiapeleissä nähnyt vuosiin, mutta Suomalaisessa kirjakaupassa ja Sinooperissa törmäsin näihin ei kovin kauan aikaa takaperin.
Ja monissa paikoissa, missä saa esim. maalata figun, niin on näitä tarjolla.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Rinkeli

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Kun oli tetissä Puokissa. Näin siellä n.3-4 isoa pahvilaatikollista noita bokseja. Siellä oli kyl enemmänkin valikoimaa. Esim Beasts, vampires(muistaakseni)
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

mutta eiväthän nuo ole "rykmenttejä". Harhaanjohtava otsake.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Rinkeli

Viesti Kirjoittaja Rinkeli »

Eivätkä uusia.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

myös liskoilla on tuollainen pakkaus.

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=5114

edit:ja löytyipä sieltä beastmaneillekin dungeon denize pakkaus
käy kotisivuillani täällä
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

tulis tommonen N.Gobbo pakkaus :roll:
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Eivät nämä ainakaan uusinta uutta ole. Ostin tuollaisen hero -pakkauksen n. 4 vuotta sitten Prismasta. Figujen taso ei todellakaan ole mitään huippua, muovinen erikoishahmo riittänee määritelmäksi. Aloittelevalle maalaajalle hyvä ratkaisu.

Hero boksi pitää sisällään ainakin barbaarin, kääpiön(Gotrekin tapainen), witch elffin, delf assasin(jalat haarallaan enemmän kun laki sallii), wood elffin, puolituisen, empirelle soveltuvan taikurin ja joku 8. taisi vielä olla. Nämä siis muovia... hah.

Haltia laatikko sisältää 2 helf spearmania, 2 helf archeria ja 4 welf archeria ja kaikki 5. edikkaa. En kyllä näe mitään ideaa tässäkään, paitsi aloitteleville maalaajille(mikäli harrastus ei kiinnostakaan, ei niitä "ukkojakaan" kahdeksaa enempää ollut).
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Vanhoja boxejahan nuo ovat. Kuuluvat siihen "toy range"-sarjaan, josta nimikin sanoo GWn tarkoituksen. Joskus noita myytiin R-kioskillakin meilläpäin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Itse tilasin (totta, tilasin!) Dungeon Denizens boxin Fantsuun tuossa joku kuukausi sitten, sisältää minotausin, jolla on hassut jalat ja nuija, 4 snotlingiä, 4 giant battia, 4 rottaa ja 4 isoa hämähäkkiä. Noista on kaikista ollut jo tähän mennessä iloa minulle.

Ja jos haluaa säästää esim empire-armeijassa velhojen suhteen, ostaa Wizards-boksin, täällä tulee 6 ihmisvelhoa, 1 Delf-velho ja yksi kaaosvelho.

Tosin laatu ei ole mitään parasta, mutta onhan se bitziboksi ja stuff olemassa..

- Kalle
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Jos halvalla haluatte päästä niin käyttäkää HeroQuestin hahmoja.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Jaqo kirjoitti:Jos halvalla haluatte päästä niin käyttäkää HeroQuestin hahmoja.
Niinpä, heroquestin saakin ostettua mistä vain hyvin halvalla. Suosittelen myös minäkin.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Minä olen jostain syystä jäänyt koukkuun noihin viidennen edikan minibokseihin. Figut (eivät kaikki) vaan ovat niin hienoja. Itse ostin Joensuun pelimessuilta keväällä tuon hero quest boksin, ja olen sen figuja käyttänyt jo Dow, Empire, Welffi ja käääpiö armeijoissani. Myös ostin tässä parisen päivää sitten GW:n iki-ihanan Talisman pelin, jonka figuja varmaan käytän myös Fabassa itse pelin Talismanin ohella. Olettekos huomanneet, ettei noita (ainakaan tuota hero-boksia) Vaikka osa näistä figuista on suorastaan kauheita, ovat myös jotkut varsin kauniita (älkää hirttäkö!) Koska ovat muovia saa noista helposti halvalla hinnalla mös charrut armeijaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Arathon

Viesti Kirjoittaja Arathon »

Pelkään pahoin että noihin boxeihin on lähinnä koottu ne hylätyt/epäonnistuneet mallit ja alettu myymään aloittelijoille :D

Vaikka kuka minä olen puhumaan en ole ukkoja tarkemmin nähnyt. Onhan ne voitu ihan tarkoituksellakin valmistaa.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

ne on sellainen cocktaili vanhoja tavallisia figuja, kuten myös jungle creatures- ja fantasy swarms paketitkin.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Arathon kirjoitti:Pelkään pahoin että noihin boxeihin on lähinnä koottu ne hylätyt/epäonnistuneet mallit ja alettu myymään aloittelijoille :D

Vaikka kuka minä olen puhumaan en ole ukkoja tarkemmin nähnyt. Onhan ne voitu ihan tarkoituksellakin valmistaa.
Varastoihin jääneet 4./5. editionin muoviäijät on pakattu lelubokseihin. Kyllä noita valmistettiin 10 - 15 vuotta sitten ihan WHFB:n armeijoita varten.

Sankaripaketista ja velhopaketista saa itse asiassa edelleen ihan käypiä pelifiguja. Harmi vain, että noiden osalta kilpailevien yritysten tuotteet maistuvat paljon paremmilta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

The Captain kirjoitti:
Sankaripaketista ja velhopaketista saa itse asiassa edelleen ihan käypiä pelifiguja. Harmi vain, että noiden osalta kilpailevien yritysten tuotteet maistuvat paljon paremmilta.

"Mutta eihän 'Hammerissa saa kayttää kuin Virallisia Figuja©..?"

;)
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”