Tiger of Dirz 1 (tabletop)
Tiger of Dirz 2 (tabletop
Arkeon Sanath (tabletop)
Halberdier of Dirz 1 (tabletop)
Halberdier of Dirz 2 (tabletop)
Razheem the Insane (Ropecon 2005 kisatyö)
Päätin pistää nyt tännekin esille.
Rackham: Läjä Dirzejä
Rackham: Läjä Dirzejä
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ihan hienoja, kävin silloin sunnuntaina ropeconissa jopa demoilemassa noilla.
nättejä nappeja kaikin puolin, vaikka olenkin hieman tummemman tyylin kannattaja. Nmm on nättiä ja hyvin toteutettua, tosin ehkä hieman tylsähköä siinä mielessä että esimerkiksi hilpareissa metallin pinta-ala on melko suuri. Jotain vaihtelua ja kiinnostavuutta niihin mutta tietysti siinä on aina se vaara että sen tekee yli ja tapahtuu SUTTU! Ihot olivan hilparimiehillä jotenkin hieman liian kellertävät makuuni, mutta silti toteutus on niissäkin hyvä.
Mutta yleisvaikutelma on hyvä, erityisesti tiikerit ovat mieleeni.
Pitääkin kai omistakin dirzeistä räpsiä kuvia kunhan kerkeän...
Pitääkin kai omistakin dirzeistä räpsiä kuvia kunhan kerkeän...
- TietoPredator
Minä taas pidin juuri noiden hilpareiden metalleista, sekä korostukset että pienet ruosteruskeat olivat juuri oikeilla kohdillaan. Sen sijaan ihosta olen samaa mieltä - se näyttää hieman siltä kuin siihen olisi vetäisty turhan vahva Flesh Wash päälle. Voi tietysti johtua kuvastakin. Hieman "kalmampi" iho olisi enemmän makuuni, kenties joku ohut Bleached Bone (tai mikä se Vallejon vastaava olikaan) kerros korkeimpiin kohtiin?
Tiggerit sen sijaan vakuuttivat kunnolla, pidän tuosta värityksestä enemmän kuin Rackhamin omasta "meidän maalarit tekee väriliu'ut kuudella eri värillä" -teemasta. Tuosta tulee mieleen se "Susien klaanin" peto, jos tiedätte leffan.
Razheem... no, tunnustan heti aluksi että itse figu ei ole koskaan oikein kuulunut suosikkeihini. Väriyhdistelmän ovat jo Tzeentch-pelaajat todistaneet toimivaksi ja toteutuskin on hyvää, suosikkiyksityiskohtana mainittakoon hevosen(?) jalkapanssarit. Alusta on myös hieno.
Tiggerit sen sijaan vakuuttivat kunnolla, pidän tuosta värityksestä enemmän kuin Rackhamin omasta "meidän maalarit tekee väriliu'ut kuudella eri värillä" -teemasta. Tuosta tulee mieleen se "Susien klaanin" peto, jos tiedätte leffan.
Razheem... no, tunnustan heti aluksi että itse figu ei ole koskaan oikein kuulunut suosikkeihini. Väriyhdistelmän ovat jo Tzeentch-pelaajat todistaneet toimivaksi ja toteutuskin on hyvää, suosikkiyksityiskohtana mainittakoon hevosen(?) jalkapanssarit. Alusta on myös hieno.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Flesh washiin en koske (yök), varjostus on tehty chestnut washilla, joka tuon värin lienee aiheuttanut. Pitänee varmaankin siirtyä brown washiin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!