Ja taas viestiä vasta-alkajalta!
Ja taas viestiä vasta-alkajalta!
Eli miten nämä hahmot saa eri aseita tuleeko niitä mukana pakkauksissa vai mitä? Olen juuri aloittamassa keräämisen eli tämä SAATTAA olla erittäin rookie-viesti... :*(
-
Pikku-Oskari
Ja mistä noita aseita sais et vois konvata?Pikku-Oskari kirjoitti:Normaali jampoille tulee useimmiten useampi eri ase optio paketissa, mutta sankareille saa useimmiten konvata itse eri aseet. Joillekkin roduille tosin täytyy konvertoida sankarit kokonaan itse.
Viimeksi muokannut Mixa, Ma 15.08.2005 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et sitten parempaa keksinyt...
Mutta eihän niitten sankareitten IHAN tarvitse olla W.Y.S.I.W.Y.G (= What You See Is What You Get). Riittää ihan, että vastustaja tietää mitä siinä on ja mitä se esittää. (en kuitenkaan suosittele paperilappuja kenellekkään
)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vaikka niistä muoviboxeista, toisista figuista, jne. Se sopivan aseen etsiminen jollekin figulle on kyllä välillä ihan oma taiteenlajinsa.Mixa kirjoitti:
Ja mistä noita aseita sais et vois konvata?
(toivoo: Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti...)
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Ajattelin alkaa kerätä Lizardeja että niillä niitä Heroja on... Niillä heroilla on aseita mutta entäs liput ja vaihtoehtoiset aseet + kilvet? Pitääkö ne tehdä itse?flagu kirjoitti:Mutta eihän niitten sankareitten IHAN tarvitse olla W.Y.S.I.W.Y.G (= What You See Is What You Get). Riittää ihan, että vastustaja tietää mitä siinä on ja mitä se esittää. (en kuitenkaan suosittele paperilappuja kenellekkään)
Liskojen heroille tulee mukana shieldi, eikä sitä tarvitse välttämättä muokata mitenkään. Riittää kun sanot pelin alussa mitkä varusteet sillä herolla on. Tosin voit konvertoida herollesi jonkun taikaesineen, siitä voisi saada propseja vastapelurilta.
Ja noita lippuja ei tarvitse heroille tehdä. Johan siinä tulisi kiire häslätessä taistelussa kun on lippu, ase ja kilpi ja vain 2 kättä.(paitsi kaaoksen miehillä ei olisi mahdotonta että niillä olisi 3 kättä)
Ja noita lippuja ei tarvitse heroille tehdä. Johan siinä tulisi kiire häslätessä taistelussa kun on lippu, ase ja kilpi ja vain 2 kättä.(paitsi kaaoksen miehillä ei olisi mahdotonta että niillä olisi 3 kättä)
Ja mistä konvertoitavia esineitä saa? Onko se toteemin tapainen lizardien "lippu" tai jos ei niin mikä?Zekta kirjoitti:Liskojen heroille tulee mukana shieldi, eikä sitä tarvitse välttämättä muokata mitenkään. Riittää kun sanot pelin alussa mitkä varusteet sillä herolla on. Tosin voit konvertoida herollesi jonkun taikaesineen, siitä voisi saada propseja vastapelurilta.
Konvertaus materiaalin suhteen voi pitää silmät auki kaikkialla. Joku pieni hyödytön muovi vimpstaakkeli voi muuttua joksikin hyödylliseksi pienellä veitsen heilautuksella tai kaupasta voi löytyä jotain muuta hyödynnettävää. Tarvittaessa itse voi väsätä myös varusteen itse, jos taitoa löytyy.
Lisäksi se kaikki figupaketeista ylijäävät osat (bitsit) kannattaa taltioida tarkasti tulevaa käyttöä varten. Myöskin kavereiden bitsien läpikäyminen on inspiraatiota tuottavaa. Tarvittaessahan bitsejä voi kalastella vaikka GWn verkkokaupassa, koska sieltä näkee mitä kaikkea spruet pitävät sisällään.
Mielikuvitus on paras apu tässä tapauksessa, sekä pikaliima ja terävä askarteluveitsi.
Lisäksi se kaikki figupaketeista ylijäävät osat (bitsit) kannattaa taltioida tarkasti tulevaa käyttöä varten. Myöskin kavereiden bitsien läpikäyminen on inspiraatiota tuottavaa. Tarvittaessahan bitsejä voi kalastella vaikka GWn verkkokaupassa, koska sieltä näkee mitä kaikkea spruet pitävät sisällään.
Mielikuvitus on paras apu tässä tapauksessa, sekä pikaliima ja terävä askarteluveitsi.
Ja mistä sitten tietää mitä väsää, eli mikä sauva siitä tulee? Onko armeja kirjassa kenties jotain juttuja/kuvia joista saisin vastauksen näihin kysymyksiin (mm.toteemi kyssäriin) ?Murhe kirjoitti:Konvertaus materiaalin suhteen voi pitää silmät auki kaikkialla. Joku pieni hyödytön muovi vimpstaakkeli voi muuttua joksikin hyödylliseksi pienellä veitsen heilautuksella tai kaupasta voi löytyä jotain muuta hyödynnettävää. Tarvittaessa itse voi väsätä myös varusteen itse, jos taitoa löytyy.
- Lihamestari
- Lihamestari
Päätät, mikä ase se on, ja sitten teet siitä sellaisen kuin se ase mielestäsi on. Et kasaa ensin jotain möttiä, ja totea, "Dodiih, siinon mun Lippu. EI kun miekka. EI kun ootas, toi näyttääkin ihan kirveeltä."
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Tai katsot kirjasta, minkä aseen teet, ja rupeat suunnittelemaan.Mixa kirjoitti:Eli ne siis vaan väsätään niistä jäämä osista (tehään joku sauva jossa on pikku kökkö päässä) ja katotaan sit kirjasta mikä ase se vois olla?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
HahahahaLihamestari kirjoitti:Päätät, mikä ase se on, ja sitten teet siitä sellaisen kuin se ase mielestäsi on. Et kasaa ensin jotain möttiä, ja totea, "Dodiih, siinon mun Lippu. EI kun miekka. EI kun ootas, toi näyttääkin ihan kirveeltä."
Ediittos: Onko se toteemi siis Lizardien "lippu"?
Taitaapi olla, mutta ei ole sääntöä, joka kieltäisi sinua konvertoimaan rättiä keihäänpäähän lippua edustamaan.Ediittos: Onko se toteemi siis Lizardien "lippu"?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh