"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ja taas viestiä vasta-alkajalta!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Mixa

Ja taas viestiä vasta-alkajalta!

Viesti Kirjoittaja Mixa »

Eli miten nämä hahmot saa eri aseita tuleeko niitä mukana pakkauksissa vai mitä? Olen juuri aloittamassa keräämisen eli tämä SAATTAA olla erittäin rookie-viesti... :*(
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Normaali jampoille tulee useimmiten useampi eri ase optio paketissa, mutta sankareille saa useimmiten konvata itse eri aseet. Joillekkin roduille tosin täytyy konvertoida sankarit kokonaan itse.
Mixa

Pikku-Oskari kirjoitti:Normaali jampoille tulee useimmiten useampi eri ase optio paketissa, mutta sankareille saa useimmiten konvata itse eri aseet. Joillekkin roduille tosin täytyy konvertoida sankarit kokonaan itse.
Ja mistä noita aseita sais et vois konvata?
Viimeksi muokannut Mixa, Ma 15.08.2005 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et sitten parempaa keksinyt...
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Mutta eihän niitten sankareitten IHAN tarvitse olla W.Y.S.I.W.Y.G (= What You See Is What You Get). Riittää ihan, että vastustaja tietää mitä siinä on ja mitä se esittää. (en kuitenkaan suosittele paperilappuja kenellekkään ;))
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Mixa kirjoitti:
Ja mistä noita aseita sais et vois konvata?
(toivoo: Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti, Ei oo noobi viesti...)
Vaikka niistä muoviboxeista, toisista figuista, jne. Se sopivan aseen etsiminen jollekin figulle on kyllä välillä ihan oma taiteenlajinsa.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Mixa

flagu kirjoitti:Mutta eihän niitten sankareitten IHAN tarvitse olla W.Y.S.I.W.Y.G (= What You See Is What You Get). Riittää ihan, että vastustaja tietää mitä siinä on ja mitä se esittää. (en kuitenkaan suosittele paperilappuja kenellekkään ;))
Ajattelin alkaa kerätä Lizardeja että niillä niitä Heroja on... Niillä heroilla on aseita mutta entäs liput ja vaihtoehtoiset aseet + kilvet? Pitääkö ne tehdä itse?
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Liskojen heroille tulee mukana shieldi, eikä sitä tarvitse välttämättä muokata mitenkään. Riittää kun sanot pelin alussa mitkä varusteet sillä herolla on. Tosin voit konvertoida herollesi jonkun taikaesineen, siitä voisi saada propseja vastapelurilta.
Ja noita lippuja ei tarvitse heroille tehdä. Johan siinä tulisi kiire häslätessä taistelussa kun on lippu, ase ja kilpi ja vain 2 kättä.(paitsi kaaoksen miehillä ei olisi mahdotonta että niillä olisi 3 kättä)
Mixa

Zekta kirjoitti:Liskojen heroille tulee mukana shieldi, eikä sitä tarvitse välttämättä muokata mitenkään. Riittää kun sanot pelin alussa mitkä varusteet sillä herolla on. Tosin voit konvertoida herollesi jonkun taikaesineen, siitä voisi saada propseja vastapelurilta.
Ja noita lippuja ei tarvitse heroille tehdä. Johan siinä tulisi kiire häslätessä taistelussa kun on lippu, ase ja kilpi ja vain 2 kättä.(paitsi kaaoksen miehillä ei olisi mahdotonta että niillä olisi 3 kättä)
Ja mistä konvertoitavia esineitä saa? Onko se toteemin tapainen lizardien "lippu" tai jos ei niin mikä?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Konvertaus materiaalin suhteen voi pitää silmät auki kaikkialla. Joku pieni hyödytön muovi vimpstaakkeli voi muuttua joksikin hyödylliseksi pienellä veitsen heilautuksella tai kaupasta voi löytyä jotain muuta hyödynnettävää. Tarvittaessa itse voi väsätä myös varusteen itse, jos taitoa löytyy.

Lisäksi se kaikki figupaketeista ylijäävät osat (bitsit) kannattaa taltioida tarkasti tulevaa käyttöä varten. Myöskin kavereiden bitsien läpikäyminen on inspiraatiota tuottavaa. Tarvittaessahan bitsejä voi kalastella vaikka GWn verkkokaupassa, koska sieltä näkee mitä kaikkea spruet pitävät sisällään.

Mielikuvitus on paras apu tässä tapauksessa, sekä pikaliima ja terävä askarteluveitsi.
Mixa

Murhe kirjoitti:Konvertaus materiaalin suhteen voi pitää silmät auki kaikkialla. Joku pieni hyödytön muovi vimpstaakkeli voi muuttua joksikin hyödylliseksi pienellä veitsen heilautuksella tai kaupasta voi löytyä jotain muuta hyödynnettävää. Tarvittaessa itse voi väsätä myös varusteen itse, jos taitoa löytyy.

Lisäksi se kaikki figupaketeista ylijäävät osat (bitsit) kannattaa taltioida tarkasti tulevaa käyttöä varten. Myöskin kavereiden bitsien läpikäyminen on inspiraatiota tuottavaa. Tarvittaessahan bitsejä voi kalastella vaikka GWn verkkokaupassa, koska sieltä näkee mitä kaikkea spruet pitävät sisällään.

Mielikuvitus on paras apu tässä tapauksessa, sekä pikaliima ja terävä askarteluveitsi.
Ja mistä sitten tietää mitä väsää, eli mikä sauva siitä tulee? Onko armeja kirjassa kenties jotain juttuja/kuvia joista saisin vastauksen näihin kysymyksiin (mm.toteemi kyssäriin) ?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kannattaa toki miettiä, mitä tekee, eikä ostaa jotain osia ja odottaa että ne kasaavat itse itsensä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Mixa

Eli ne siis vaan väsätään niistä jäämä osista (tehään joku sauva jossa on pikku kökkö päässä) ja katotaan sit kirjasta mikä ase se vois olla?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Päätät, mikä ase se on, ja sitten teet siitä sellaisen kuin se ase mielestäsi on. Et kasaa ensin jotain möttiä, ja totea, "Dodiih, siinon mun Lippu. EI kun miekka. EI kun ootas, toi näyttääkin ihan kirveeltä."
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Mixa kirjoitti:Eli ne siis vaan väsätään niistä jäämä osista (tehään joku sauva jossa on pikku kökkö päässä) ja katotaan sit kirjasta mikä ase se vois olla?
Tai katsot kirjasta, minkä aseen teet, ja rupeat suunnittelemaan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Mixa

Lihamestari kirjoitti:Päätät, mikä ase se on, ja sitten teet siitä sellaisen kuin se ase mielestäsi on. Et kasaa ensin jotain möttiä, ja totea, "Dodiih, siinon mun Lippu. EI kun miekka. EI kun ootas, toi näyttääkin ihan kirveeltä."
Hahahaha :P ! Okei I understood! (lisäys: jos et ymmärtänyt valita englannin kielen opettajalleni) Kiitos vielä kerran! Ja kerran ja ker...

Ediittos: Onko se toteemi siis Lizardien "lippu"?
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Ediittos: Onko se toteemi siis Lizardien "lippu"?
Taitaapi olla, mutta ei ole sääntöä, joka kieltäisi sinua konvertoimaan rättiä keihäänpäähän lippua edustamaan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”