"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kysymys konvertoimisesta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Klonkku

kysymys konvertoimisesta

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

tai ei tää oikeestaan oo kysymys konvertoinnista vaan omien figujen tekemisestä. siis, tietääkö kukaan kun esim. thelastalliancen sivuilla konvertoinnissa kun jotkut on tehny jätkii sellasesta(varmaan tina)ukosta, nii et voiks niitä ostaa jostain vai täytyyks semmonen ite eka tehä? siis niihin on pistetty sen ukon ympärille millputtia tai greenstuffia. ymmärtääköhän kukaan mitä tarkotan...
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Tarkoitatko siis sitä, että minulla rautalangasta tehty tikku-ukko, jonka ympärille muovaan massasta ukon? Nämä tikku-ukot voi tehdä itse rautalangasta, itsekin olen tätä Nurglen demonilegioonaa tehdessäni jonkin verran. Tosin näitä rautalankarunkoja voi myös ostaa Sotataidosta, joskin itse en ole tähän ryhtynyt. Lisäksi on olemassa yksityiskohdattomia lihaskimppuja, joihin tehdään vaan vaatteet ja naama itse. Niitäkin saa tuolta, mutten nyt onnistunut löytämään.

EDIT: Wiineri antoi juuri sen, mitä en itse löytänyt.
Viimeksi muokannut Goblinisti, Ke 10.08.2005 21:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Klonkku

juu just noita kiitti mut osaatko tarkentaa et mitä eroo on noilla beginning ja advancedeilla on paitsi et toisilla on muskelit=)
Klonkku

oho tuli jo uus viesti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”