Mordheim: Steel Whip

JouniKone

Mordheim: Steel Whip

Viesti Kirjoittaja JouniKone »

Selailin tuossa noita aikaisempia topicceja, mutta en löytänyt ratkaisua itseäni askarruttavaan kymysykseen.

Eli, mitä critical hit tablea steel whipillä käytetään? Itse ollaan käytetty viiltävien, eli miekkojen ja ym. ym. taulukkoa.

-Jouni
Tosimies syö lyijyä ja piereksii raketteja!!
Nauku
Viesti:

Re: Mordheim: Steel Whip

Viesti Kirjoittaja Nauku »

JouniKone kirjoitti:Selailin tuossa noita aikaisempia topicceja, mutta en löytänyt ratkaisua itseäni askarruttavaan kymysykseen.

Eli, mitä critical hit tablea steel whipillä käytetään? Itse ollaan käytetty viiltävien, eli miekkojen ja ym. ym. taulukkoa.

-Jouni
se vois olla aika luontevaa
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

JouniKone kirjoitti:Eli, mitä critical hit tablea steel whipillä käytetään? Itse ollaan käytetty viiltävien, eli miekkojen ja ym. ym. taulukkoa.
-Jouni
Mielenkiintoinen kysymys. Steel whipin kuvauksessa sanotaan "...made from barbed steel chains". Samalla kun katselin muiden aseiden kuvauksia löysin flailin kuvauksista seuraavan: "...handle by means of heavy chains". Ne molemmat ovat sitten tehty metalliketjuista.
Mielipiteen on että steel whip kuuluisi samaan ryhmään kuin flail, eli bludgeoning weapons.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Druzhina Captain kirjoitti: Mielenkiintoinen kysymys. Steel whipin kuvauksessa sanotaan "...made from barbed steel chains". Samalla kun katselin muiden aseiden kuvauksia löysin flailin kuvauksista seuraavan: "...handle by means of heavy chains". Ne molemmat ovat sitten tehty metalliketjuista.
Mielipiteen on että steel whip kuuluisi samaan ryhmään kuin flail, eli bludgeoning weapons.
Flailissa on se ero että siinä on melkonen rautamötikkä siinä ketjun päässä -> bludgeoning. Kyllä itse kanssa melkeenpä menisin noiden miekkojen puolelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”