Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mustadelffiini kirjoitti:Juu kiitoksia vastauksista ja löysin säännöt jotka oli pistetty vehiclen kohdalle jostain ihmeen syystä, mutta kiitos vastanneille!
En ole varma ymmärsinkö tämän oikein, mutta örkkien vehicleuppi "stikkbomb chucka" ei ole ollenkaan sama asia kuin frag ja krak stikkbombit. Frag ja krak stikkbombit ovat samanlaisia kuin frag ja krak grenadet, joiden säännöt löytyvät isosta kirjasta (joka oletetaan olevan jokaisella pelaajalla joten sääntöjä ei ole vaivauduttu laittamaan örkkicodexiin).
No ainakin minun codexi näyttää, että stikkbomb chucka on örkkien wargear kohdalla, eikä vechile upgrades kohdassa. Jos muilla se näyttääpi muuta johtunee siitä, että minun codexista puuttuu myös örkkien weapon summary.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Assassin Ex kirjoitti:No ainakin minun codexi näyttää, että stikkbomb chucka on örkkien wargear kohdalla, eikä vechile upgrades kohdassa. Jos muilla se näyttääpi muuta johtunee siitä, että minun codexista puuttuu myös örkkien weapon summary.
Katsohan tarkemmin, se taitaa olla molemmilla osastoilla, eri vaikutuksilla tosin. Orkkien weapon summary taitaa puuttua kaikista codexeista (?) mutta aseiden tehot sun muuthan saa lataamalla ork reference sheetin GW'n sivuilta.
Terminator kirjoitti:Orkkien weapon summary taitaa puuttua kaikista codexeista (?)
Ei puutu. Minulla ainakin löytyy örkkicodexin viimeiseltä sivulta sen imperialistisen tutkijan tekstin (joka kertoo kuinka örkkien aseet toimivat tahdonvoimalla) kanssa.
Terminator kirjoitti:Orkkien weapon summary taitaa puuttua kaikista codexeista (?)
Ei puutu. Minulla ainakin löytyy örkkicodexin viimeiseltä sivulta sen imperialistisen tutkijan tekstin (joka kertoo kuinka örkkien aseet toimivat tahdonvoimalla) kanssa.
Mutta siinä ei kuitenkaan taida olla aseiden peliarvoja, kantamaa,strenaa,AP:tä tai asetyyppiä?
Nämä löytyy muistaakseni GW:n reference sheetistä/FAQ:sta
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta