Armybook turnauksessa?
-
shadowdancer
Armybook turnauksessa?
Itse pelaan Beast of Chaoksella ja käytän kyllä Beastien omia itemeitä, mutta kun armeijaani kuuluu Chaos Warrior unitti ja jolla on joskun Banner of rage, niin onko välttämätöntä ostaa Hordes of Chaos armeijakirjaa turnaukseen, jotta joku kysyessään saa katsottua tarvittavat tiedot?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
kauaksi pois.
Re: Armybook turnauksessa?
Voi sen lainatakin.shadowdancer kirjoitti:Itse pelaan Beast of Chaoksella ja käytän kyllä Beastien omia itemeitä, mutta kun armeijaani kuuluu Chaos Warrior unitti ja jolla on joskun Banner of rage, niin onko välttämätöntä ostaa Hordes of Chaos armeijakirjaa turnaukseen, jotta joku kysyessään saa katsottua tarvittavat tiedot?
it is apparent the intent has been revealed
-
shadowdancer
Hyvä, mutta jos vastassa on jokin pelaaja joka välttämättä tarvitsee katsoa sitä armeijakirjasta niin silloin pitää varmaan lainata sitä Chaoksen armeijakirjaa jos jollain vain olis.......
Liian kauan yritit pitää kiinni,
kauaksi pois.
kauaksi pois.
- The Captain
- Valvoja
Ja sinäkö meinaat mennä turnaukseen, jossa kenelläkään osallistujalla ei Kaaoksen armeijakirjaa olisi? Etsit sieltä vain sen tyypin, jonka 8 modelin armeijaa osoitellaan syyttävästi ja huudellaan kultasilmäiseksi cheddariksi.shadowdancer kirjoitti:Hyvä, mutta jos vastassa on jokin pelaaja joka välttämättä tarvitsee katsoa sitä armeijakirjasta niin silloin pitää varmaan lainata sitä Chaoksen armeijakirjaa jos jollain vain olis.......
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
shadowdancer
-
ankkuri.gif
-
Goblinisti
- Viesti:
Eivät ne sentään armybookkeja(niiden kaistaleita nettiin pistä.JJR kirjoitti:Voit yrittää löytää gw.n sivuilta kyseisen säännön, ja tulostaa sen.
Itsekkin noita ostelen joskus. Aika kalliita tosin ovat.Kake-unfrag kirjoitti:Armybookit eivät ole kovin kalliita, eikä niistä koskaan ole haittaakaan. Itse ostan armybookin aika kepein perustein ja siksi hyllystäni löytyykin useita armybookkeja ja codexeja. Armybookkeja lueskellessa oppii tuntemaan vihollisensa hyvin ja siitä on todella paljon hyötyä pelissä.
Kirjoita vain. Turnauksessakaan ei muuten varmana tule sanomista tai epäilyjä. Kuule beibee Paperilapulle kirjoitetut statsit ovat niin helppo nostaa, ettet uskokkaan.-AncientLore- kirjoitti:Lainaa se kirja kaveriltasi ja kirjoita tiedot jollekkin lapulle tai jotain?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Kuule hei.Hedgehog Pie kirjoitti:Kirjoita vain. Turnauksessakaan ei muuten varmana tule sanomista tai epäilyjä. Kuule beibee Paperilapulle kirjoitetut statsit ovat niin helppo nostaa, ettet uskokkaan.-AncientLore- kirjoitti:Lainaa se kirja kaveriltasi ja kirjoita tiedot jollekkin lapulle tai jotain?
Ainakin mä luotan vastustajaan sen verran, että uskon jopa paperilapulle kirjotettuja statteja. Epäilyttävämpää on, jos kaveri rupee muisteleen "tulikos se +5 tohon heittoon vai sittenkin tonne...ootas mä funtsailen hetken aikaa...".
Jos on niin lapsellinen kaveri, et oikeesti koittaa huijaamalla pärjätä, niin multa ainakin sietää selkäänsä. Jos tähän turnauksessa törmäisin, niin pakkaisin tyynen rauhassa romuni pois ja ilmottaisin asian tuomarille.
Huijaamalla ei voiteta, se on todistettu jo monesti. Jos teiltä puuttuu luottamus vastustajiin, niin se on teidän oma ongelmanne. Kyllä niitä kirjoja kuitenkin turnauksesta aina muutama löytyy, viimeistään siinä, kun huutaa "löytyykö keltään BOCin kirjaa".
Ei mulla muuta.