No eihän sillä "mitään väliä" olekaan. Mutta jos saisin valita vaikka köyhdytettyjä uraaniluoteja ampuvien mariinien ja vetyammuksia ampuvien mariinien välillä, valitsisin silmääni räpäyttäen ne jotka tuntuvat edes pikkiriikkisen mahdollisimmilta.Strangten kirjoitti: Mutta kuitenkin, missasit ilmeisesti pointtini. Yritin sanoa että sillä ei loppujen lopuksi ole mitään väliä, vaikka ne pyssyt jotain vetyluoteja ampuisivatkin.
Yleensä jos aletaan mennä sille linjalle ettei jollain asialla ole mitään väliä ajaudutaan helposti viettävälle filosofiselle pinnalle. On nimittäin vaikea väittää että millään on mitään väliä. Itse lähden siitä liikkeelle että jos itse kiinnitän johonkin asiaan huomiota sillä kyllä on väliä. Ihan niinkuin jollain sellaisella johon sinä kiinnität huomiota. En ala mitätöimään sinua väittäen ettei jollain sellaisella jonka olet havainnut olisi muka mitään väliä, onhan sillä: miksi muuten olisit sen huomannutkaan. Sitten päästään siihen että minkälainen efortti on mihinkin asiaan uhrattuna järkevää. Olisi ehdottoman hölmöä (mielestäni) ottaa niin isot pultit vetyammuksista että vaikka sen takia lopettaa pelaaminen tai aloittaa kansanliike sen puolesta että marsujen pyssyt tehdään fiksuiksi. Mutta se efortti minkä itse aiheelle tuhlasin alunperin (kirjoitin siitä yhden viestin Sotuun) oli mielestäni aika hyvin Sovinnaisuuden ja Järkevyyden rajoissa.
Itse en tunne panssareita niin hyvin että osaisin nähdä tuossa mitään ongelmaa. Mutta koska olen utelias haluaisin tietää mikä tuossa on vikana? Ei että silläkään mitään väliä on, mutta jotkut asiat ovat kivoja ihan vain itsenään.Samaten on 40K:n panssariajoneuvojen kanssa - Imperial Armourin mukaanhan Lantikassakin on jotain 50mm paksut pellit.
Mikäli viittasit siihen "tahalliseen kömmähdykseen", niin en voi olla samaa mieltä kanssasi. Jos taas viittasit siihen että ne voi ohittaa koska siellä on muutakin outoa niin miksei.Siksi tuo Snowtrooperin kommenti on minusta hyvä "tekosyy" olla välittämättä fluffin teknisistä hölmöyksistä.
Tottahan toki, vaikka kyllähän minä niin sanoin jo edellisessä viestissäni:Sallin toki. Entä sallitkos sinä minulle vapauden olla välittämättä siitä, että deuterium on oikeasti alkuaine jota ei todellakaan käytettäisi ammuksissa?
Ikävää silti että luulit että minulla olisi mitään sitä vastaan että se muille kelpaa, se ei vaan kelpaa sellaisenaan minulle (eli pidätän itselläni sen oikeuden sanoa myös kielteistä palautetta fluffista). En siis niele sitä pureskelematta. Mutta ei sillä luonnollisestikaan ole mitään väliä.Nico itse kirjoitti: Sallin myöskin päinvastaisen mielipiteen faneilta, kyllä se minulle passaa että faneille kelpaa Saarioisen pitsasta tehdyt panssarit.