Eli mitä yksiköitä saa ottaa chaoksen armeijaan jos mä vaikka
haluun mark of tzeentchin niin voinko ottaa ihan mitä vain yksiköitä
ja latoa niille pariille kärrylle nurglea tai yhelle horror yksikölle
khornea, vai meneekö se niin että mun pitää antaa mun
generaalille undivided mark niin voin ottaa vasta noita kaikkia
markkeja ja joukkoja.(JÄI "VÄHÄN" EPÄSELVÄKSI TOI SÄÄNTÖ) jos joku voisi selventää minulle.
Chaos armeijaan otettavat yksiköt?
- viimeinen_mohikaani
Chaos armeijaan otettavat yksiköt?
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
Jos jokin tässä on epäselvää niin viestisi ulkoasu... Älä lyö enteriä kirjoitusikkunan lopussa ellet aio vaihtaa kappaletta. Koita myöskin jäsentää ajatuksesi jotenkin järkeväksi lauseiksi, helpottaa lukijaa.
Oli miten oli, uskoisin ymmärtäväni mitä haet takaa. Vaihtoehtoja on itseasiassa tasan kaksi:
1. Kenraalilla on joku Neljästä merkistä (Khorne, Nurgle, Slaanesh, Tzeentch)
-saat armeijaasi vain samanmerkkisiä yksiköitä, Undivided-merkkisiä yksiköitä ja yksiköitä, jotka eivät saa merkkiä (esim. marauderit, houndit)
-eli jos kenraalillasi on esim Mark of Tzeentch, armeijassasi ei voi olla yhtään yksikköä, jolla olisi joko Khornen, Nurglen tai Slaaneshin merkki. Merkittömiä ja undivided-yksiköitä voit valita vapaasti.
2. Kenraalilla on Mark of Undivided
-voit valita armeijaasi minkämerkkisiä yksiköitä tahansa
-jos haluat muunmerkkisiä sankareita, armeijasta pitää löytyä samanmerkkisiä yksiköitä, chariotteja tai spawni
Huom!OBS! On huomattava, että kaikilla Demoneilla lasketaan olevan valmiiksi joku merkki, vaikka se ei toisikaan samaa etua kuin "tavallinen merkki". Esim. horroreilla lasketaan olevan Tzeentchin merkki (mutta eivät generoi poweria), joten et saa niitä kuin sellaisiin armeijoihin, joissa kenraalilla on joko Mark of Tzeentch tai Mark of Chaos Undivided.
Eli kenraalin merkin voit valita itse, ja tämän jälkeen sinun pitäisi tietää minkämerkkisiä yksiköitä voit ottaa. Kannattaa myös tarkistaa mille yksiköille ylipäätään voit antaa merkkejä - jos yksiköllä ei ole army listissä optiota merkkiin, niin se ei tietenkään saa sellaista.
Oli miten oli, uskoisin ymmärtäväni mitä haet takaa. Vaihtoehtoja on itseasiassa tasan kaksi:
1. Kenraalilla on joku Neljästä merkistä (Khorne, Nurgle, Slaanesh, Tzeentch)
-saat armeijaasi vain samanmerkkisiä yksiköitä, Undivided-merkkisiä yksiköitä ja yksiköitä, jotka eivät saa merkkiä (esim. marauderit, houndit)
-eli jos kenraalillasi on esim Mark of Tzeentch, armeijassasi ei voi olla yhtään yksikköä, jolla olisi joko Khornen, Nurglen tai Slaaneshin merkki. Merkittömiä ja undivided-yksiköitä voit valita vapaasti.
2. Kenraalilla on Mark of Undivided
-voit valita armeijaasi minkämerkkisiä yksiköitä tahansa
-jos haluat muunmerkkisiä sankareita, armeijasta pitää löytyä samanmerkkisiä yksiköitä, chariotteja tai spawni
Huom!OBS! On huomattava, että kaikilla Demoneilla lasketaan olevan valmiiksi joku merkki, vaikka se ei toisikaan samaa etua kuin "tavallinen merkki". Esim. horroreilla lasketaan olevan Tzeentchin merkki (mutta eivät generoi poweria), joten et saa niitä kuin sellaisiin armeijoihin, joissa kenraalilla on joko Mark of Tzeentch tai Mark of Chaos Undivided.
Eli kenraalin merkin voit valita itse, ja tämän jälkeen sinun pitäisi tietää minkämerkkisiä yksiköitä voit ottaa. Kannattaa myös tarkistaa mille yksiköille ylipäätään voit antaa merkkejä - jos yksiköllä ei ole army listissä optiota merkkiin, niin se ei tietenkään saa sellaista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."