"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

"Piraatit" 500 pinnaa

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Strider

"Piraatit" 500 pinnaa

Viesti Kirjoittaja Strider »

Aragorn: Anduril,harmour.

Legolas.armour

gimli.

4 kuollutta

Pisteitä:500
Maittia: 9+1
ukkoja:8

kommenttia !
Viimeksi muokannut Strider, Ma 07.11.2005 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Mitäs tuosta nyt sanoa. Ara pieksee porukkaa, mutta jos se kuolee voi olla surkeet mahikset. Varsinkin 40-50 tyypin örkki tai gobbolistaa vastaan.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Siis onks tolla tarkotus pelata...500 pts pelejä? Jos on niin turpaan tulee(mulla ainakin tulisi, mutta olenkin surkea pelaamaan). Olen samalla kannalla Pollarin kanssa, eli ei pärjää massalle.

GarothEdit: Toinen viesti hukattu pois...
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Oikeesti, klonkku yritä välttää noita tuplapostauksia(joko muistan väärin, tai toi oli jo toinen pariin päivään), ainakin muualla ku armeijalistoissa, ne saa pois. Lista on todellakin aivan liian pieni. Tosi hauska pelata kun lista on kymmenen kertaa pienempi kuin vastustajan. Esimerkiksi pitchedissähän toi kaatuisi kun kuolleet kaatuu. ei hyvä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Anteeks. Toi oli eka multa. Kone pukitti jotain niin niin...(tekosyitä, tekosyitä:))
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

et oo tosissas... no, ihan miiten vaan, mutta en kyllä jaksais tuollaista vastaan henkilökohtaisesti pelata kun ehkä kerran, jos sitäkään.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jos olisi kyse turnauspelistä, minä ainakin pelaisin suu virneessä ja nauraen jatkuvasti. Suht helpot 20pts(riippuu hiukan scenusta mutta ainakin pitchedissä). Jos taas olisi ihan muuten vain vapaa-ajalla tarkoitus pelata, tekisi tiukkaa lastata ne 48 örkkiä pöytään ja katsoa vastapuolen 8:aa figua.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Woodo

Viesti Kirjoittaja Woodo »

on pieni mitäköhän laittaisit vaikka 1000pts lisäykseen
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Oberon_ kirjoitti:Jos olisi kyse turnauspelistä, minä ainakin pelaisin suu virneessä ja nauraen jatkuvasti. Suht helpot 20pts(riippuu hiukan scenusta mutta ainakin pitchedissä). Jos taas olisi ihan muuten vain vapaa-ajalla tarkoitus pelata, tekisi tiukkaa lastata ne 48 örkkiä pöytään ja katsoa vastapuolen 8:aa figua.
Noh noh!
Minulla on hyvis armeijassani 4 figua ja kaikki paitsi Troke joutui taannoin siihen kaatumaan;). Kyllä pienellä massallakin voi pärjätä..
Asiaan.
Aragornille heavy armour ja legolle armour.. Yksi kuollut saa näinnollen lähteä. Ilman tätä uudistusta armeijasi kaatuu kuin seinään. Nyt se voi pärjätä ainakin....hmm Cornered?
Olen tosin itse voittanut pitched battlen Aragornilla, Boromirilla(vanha) ja 15 tirithillä, 50 massa0ista 2 peikkoa sisältävää goppo armeijaa vastaan.
Eli pitchedissä(ehkä) mennään kanssa.

Kyllä tuolla ainakin kivoja pelejä saa aikaan, jos laitat nuo panssarit.
Sieni ei ole kasvi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”