Welffi lohariloordi
Welffi lohariloordi
Olen ajatellut laittaa Welffi armeijaani Highbornin lohmulla. Mutta en oikein osaa päättää mitä kamoja laittaisin sille. Olen ajatellut Bow of Loren, Arcane bodkins ja Amber bendant. GW ja Light Armour. Jotenkin vaan tuntuu että kun epäonnistuu siinä Wardissa ni sit se on menoo se.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
Re: Welffi lohariloordi
Niin, mutta kun et parempaa suojausta saa..Rinkeli kirjoitti: Jotenkin vaan tuntuu että kun epäonnistuu siinä Wardissa ni sit se on menoo se.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
Pancake
- GobbladasSquig
Itse en oikein miellä kaiken maailman häsyntehostuskamoja kovin hyödyllisiksi lohariloordille. Paitsi gw toki on aika perussettiä. Eikö sillä kuitenkin mennä kyljestä läpi jo pelkillä loharin hyökkäyksillä niin että nusahtaa? Ei kannata edes riskeerata jos tuntuu ettei taistelu onnistu ilman Metsästyksen Kypärää. Itse ehkä tehostaisin lähinnä sitä toista lohikäärmeen tärkeätä ominaisuutta, terroria. No niin, kyllähän te tiedätte mistä puhun, Wraithstonesta. Se ja ei paljoa muuta tarvitsekaan herra HB. Ehkä se Amaranthine Brooch voi olla vallan hyödyllinen jos vihollinen omaa liikaa tykkiarsenaalia. Elossahan sen tosiaan tulee pysyä.
Tahtoisin vielä huomauttaa että ainakaan minun Army Builderini ei anna Amber Pendantia kuin jalkacharruille. Että turha uneksiakaan siitä.
Tahtoisin vielä huomauttaa että ainakaan minun Army Builderini ei anna Amber Pendantia kuin jalkacharruille. Että turha uneksiakaan siitä.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- GobbladasSquig
Niin muuten, vielä tuota Wraithstonen ylivoimaisuutta voisi lisätä lohikäärmeen henkäisyhyökkäyksen aiheuttaman mahdollisen paniikkitestin suurempi epäonnistumisprosentti alentuneen leadership-arvon seurauksena. Sen myötä voisin jopa harkita HoDA:ia, paniikkitestin aiheuttamisen helpottamiseksi, ellei sen ottamismahdollisuutta poistaisi juuri kyseinen Wraithstone. Enchanted itemeitä kun molemmat sattuvat harmillisesti olemaan. Voi vitsi sentään.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- The Captain
- Valvoja
Loharilordi viettää vähintään pari kolme kierrosta pelissä paikoissa, joista ei pääse chargaamaan, joten jousi tulee kyllä tarpeeseen. Ellei sitten vastustaja ole reilua jalkaväkiarmeijaa pelaava tolvana, joka pitää kaikki yksikkönsä nätissä rivissä kylki kohti lohikäärmettä.Pancake kirjoitti:Siis jos sinulla on lohikäärme niin kai ajattelit mennä tappelemaan? Tällöin jousi on täysin turha,
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Minä henkilö kohtaisesti olen tykästynyt tällaiseen lohmuloordiin: Helm of hunt, stone of chrystalmere, gw, light armour, shield. Iskukykyä löytyy, jonkin tasoista kestoa myös. Ainoaksi epämiellityväksi piirteeksi on ilmennyt yllättäen wardin pois meno.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
-
Pikku-Oskari
Ja lordin hyödyttömyys, koska se on väärässä paikassa väärään aikaanGilaelin kirjoitti:Minä henkilö kohtaisesti olen tykästynyt tällaiseen lohmuloordiin: Helm of hunt, stone of chrystalmere, gw, light armour, shield. Iskukykyä löytyy, jonkin tasoista kestoa myös. Ainoaksi epämiellityväksi piirteeksi on ilmennyt yllättäen wardin pois meno.