"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

3 kpl Nurglen ritareita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Lunastaja

3 kpl Nurglen ritareita

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Noniin, näitä on nyt kolme valmiina. Figujen maalauksen alotin jo joskus kauan sitten, joten jotkut kohdat saattavat olla hieman huonommin maalattu kuin toiset.
Paikoitellen alkoi vähän kärsivällisyys loppua, jonka tuleksena tuli hieman sottaista jälkeä.
Voin pistellä uusia kuvia kunhan koko yksikkö on valmis, jos nyt jaksaisi taas jossain välissä maalatakkin.

Tästä kuvaan.
Saa kommentoida.
fitzy

Viesti Kirjoittaja fitzy »

On ne vaan nättejä, varsinkin jos pelifiguja oot niistä meinannu saada. Varmasti näyttää paremmalta kentällä. Lisää kiitos.

Ja hymiö :)
~Dulce et decorum est pro patria mori~
Ei ois sotu mitään ilman figunarkkia :)
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Erityisesti tykkäsin alustoista ja champpionin miekasta, tuovat sitä kaivattua nurgle-fiilistä mukaan. Tyylikästä jälkeä muutenkin, jos lisää tätä jengiä löytyy nii kuvia vaan näytille.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Ihan hienoja pelifiguja. Ehkä vähän liian siistin olosia nurglen ritareiks.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Oikein mukavanolosia nurglen ritareita. Propsit beisseistä. Kuvien laatua voisi toki hieman parantaa mutta muuten kyllä oikein nättiä jälkeä.
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

Mukava variteema. ritareiden metallit olivat hienoja ja haarniskoiden korostus oli hyvaa jalkea. Luu osissa on jotakin oudosti ovat mielest'n semmoisen nakoisia, etta olisivat juuri puhdistettu oikein harjalla... ihmeellisen kiiltavia, naissa voisi kayttaa Bleached bonea varjostuksena.

KokonaisKuva on oikein hyva nama ovat sita pelikenttien parhaimistoa. Nurlen sopivan likaisia itse vastustan sita ruskeaa vari sotkua mita joskus nakee. :D
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Banneri näyttää tossa kuvassa melkein metalliselta... Onko siinä mikä perusväri?
Vihreä väri näyttää melkein hilpeältä, mutta voi olla että salama sen tekee että on niin kirkkaat värit. Itse tykkään että Kaaos on tummempi, myös Nurgle, mutta se on mun 5 centtinen... ;)

Korostukset ovat hienoja, vaikkakin se vihreän värin kirkkaus häiritsee.
Lunastaja

Viesti Kirjoittaja Lunastaja »

Kiitos palautteesta.
Samsson kirjoitti:Banneri näyttää tossa kuvassa melkein metalliselta... Onko siinä mikä perusväri?
Vihreä väri näyttää melkein hilpeältä, mutta voi olla että salama sen tekee että on niin kirkkaat värit.
Bannerissa on käytetty jotain valkoisen, harmaan ja vallejon dark fleshtonen yhdistelmää, en oikein tarkkaan muista.
Figut ovat about yhtä kirkkaita luonnossa, joten ei ole kuvasta kiinni.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Joo, noihan on rautaa. Ehkä vähän turhan "high-fantasy"-look, mutta siistiä jälkeä muuten. Basejen "kuplat" (vai mitä nuo ovat?) voisivat tykät kiiltävästä lakkakerroksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”