KaaösKääpiö
KaaösKääpiö
http://photobucket.com/albums/y27/beard ... ent=cd.jpg
Eli pikkuveljeni ja minun yhteisprojekti. Hän piirsi kääpiön ja minä tein taustoja ja varjostin.
Tyylinä on sarjakuvamaisuus joten realistisuutta ei olla edes haettu.
Tiedän että kaikki varjot ja perspektiivit eivät välttämättä mene niin kuin pitäisi, sillä en hallitse niitä vielä ihan täysin.
Kommenttia toivosin saavani kuvan tunnelman onnistuneisuudesta
ja sopivatko kääpiö ja tausta hyvin yhteen. Onko piirrosjälki hyvää vai huonoa?
Kuvan sumeisuus johtuu sitten kamerasta, eikä piirtäjistä.
Eli pikkuveljeni ja minun yhteisprojekti. Hän piirsi kääpiön ja minä tein taustoja ja varjostin.
Tyylinä on sarjakuvamaisuus joten realistisuutta ei olla edes haettu.
Tiedän että kaikki varjot ja perspektiivit eivät välttämättä mene niin kuin pitäisi, sillä en hallitse niitä vielä ihan täysin.
Kommenttia toivosin saavani kuvan tunnelman onnistuneisuudesta
ja sopivatko kääpiö ja tausta hyvin yhteen. Onko piirrosjälki hyvää vai huonoa?
Kuvan sumeisuus johtuu sitten kamerasta, eikä piirtäjistä.
- mieoonmursu
- Viesti:
käsi joka pitää päätä pilaa koko kuvan IMO se nyt vaan loistaa kuvasta selvempänä kuin muut osat.(sekavaa sekavaa)
käy kotisivuillani täällä
-
ankkuri.gif
-
Skrixqueek
Se löi kypärään riitävän lujaa, jotta pää irtosi kypärän kera.Minua jäi vaivaamaan se, kuinka se on lekalla irroittanut tuo pään...
Ymmärrän mitä tarkoitat. Nyt se luo vaikutelman, että kaikki paitsi se käsi, on eetterissä. Kummaa, paperilla ero ei ole noin selkeä.käsi joka pitää päätä pilaa koko kuvan IMO se nyt vaan loistaa kuvasta selvempänä kuin muut osat.(sekavaa sekavaa)
"kankea"
Hmm.. meinaatko että se seisoo liian suorassa? Pitäisikö sen sitten heittää voltti?
Yritin luoda usvaisen yötunnelman jota valaisee kalpea, mutta kirkas kuu, joten en tehnyt kuvasta kovinkaan tummaa, tosin en ole kovin hyvä valon ja varjon tekijä.. taivashan on aika vaalea...
Kiitoksia kommenteista. Saa laittaa lisää, jos on kysttävää kuvasta tai haluaa muuten vain arvostella sitä.