"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suurhaltia koulutus. osa 1

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
viinikukko

Suurhaltia koulutus. osa 1

Viesti Kirjoittaja viinikukko »

Tässä on kertojana high elf nimeltä Hoghelen...tää kertoo omasta päästä keksimääni high elffien koulutusta.

Minä muistan kun armeija tuli hakemaan minua kotoani, olin silloin 17 kesäinen. Äitini ja sisarukseni itkivät kun jouduin lähtemään pitkään ja rasittavaan koulutusjaksoon. Mutta sotilaat olivat armollisia ja antoivat heille ruokaa ja muita elintarvikkeita.
Mutta sitten kun olin hyvästellyt perheeni, minut pakattiin kärryihin muiden nuorukaisten joukkoon,ja matkamme kohti suurta ja mahtavaa Lothernia alkoi. Minulla oli pitkä matka edessäni sillä asuin suurten Avelornin ikikorpien laidalla,mutta oli muillakin ollut istumista sillä eräs ilmoitti olevansa kotoisin Pienestä kylästä Annuliin vuorilta. Kuljimme jokien yli,suurten tasankojen halki, ja sitten eräs nuori mies huusi meille taaemmasta vaunusta, Katsokaa...mikä valtava torni tuolla horisontissa häämöttää?
Joukon vetäjä,joka ei ilmoittanut meille nimeään huusi takaisin, se on Hoethin torni.

Kun saavuimme tornin pihaan, näimme korkeita, ja hyvin itsevarman näköisiä miehiä, ja mieleeni muistui tarina Hoethissa koulutettavista miekkamiehistä...jonka joukon vetäjä myöhemmin vahvisti. Kaikki nuoret ihmettelivät miten he jaksavat kantaa miltei kaksimetristä miekkaansa ja vielä tehdä sillä suurta tuhoa harjoitusnukkeihin.
To me, sons of sigmar, For the emperor!!

- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Tuota noin. Pirun lyhyt, kirjoitusvirheitä löytyy, faktat eivät tietääkseni pidä paikkaansa.
Esim. 17-kesäinen haltia ja armeija tulee hakemaan kotoa?
Nuori mies huusi, Katsokaa..... mikä valtava torni tuolla horisontissa siintää? Löysin tuosta ainakin 3 kirjoitusvirhettä.

Ja nuo kaikki neljä osaa olisi voinut pistää yhteen, olisi tullut edes jotain arvosteltavaa.

Mutta tarinassa on kyllä omanlaisensa idea. Vielä kun ulkoasu, "faktat" ja juonen saisit kohdalleen.
Idea hyvä, toteutus huonoa.

Edit. Ei, älä kitjoita lisää. Tai jos kirjoitat, tee se kerrankin kunnolla. Paneudu asiaan, tutki HE:n vanhoja ja uusia fluffeja, sitten vasta kirjoitat lisää.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”