kaaos vai nidit
-
Kaamos pelle
kaaos vai nidit
On ollu ongelmii vallinnas. Ku nidit on hyvii assaultis mut säälittävii kaukos. kaamos on taas iha outo kaikkien niiden merkkien kaa. Esim ku pelaat thousand son armeejal ni et saa yhtään upgradeja. et kumpi?
-
Imperial Guardsman
Se on tehokas ampumaan, muttei mielestäni paras. Taukuilta puuttuu nimittäin power armourin kaatoon tärkeää ap2/3 aseistusta. No onhan sitä, mutta se maksaa ihan huurittomasti verrattuna esimerkiksi mariinien tilanteeseen.Rascal91 kirjoitti:kuuleppa väitäkkö että taulla ei oo hyvii aseita. broadside 10s 1ap joten melkein uskaltaisin väittää että tau on 40 k maailman paras ampuma armeija
Kyllä taas minun örkit ainakin kuolee siististi pulssikivääreihin ja raidetykkiin. >:-[
- The Captain
- Valvoja
Väitä sinä vain. BS3 kun on, niin niiden tehokkaiden pyssyjen laukauksistakin mene puolet hukkaan. Marinet, Kaaos ja Necronit ampuvat keskimäärin Taut päreiksi, koska kestävät takaisin tulevaa tulitusta paremmin kuin Tau. Kaartikin muussaa isolla ordnancella battlesuitit ja nakuttaa heavy bolterilla palosotilaat.Rascal91 kirjoitti:kuuleppa väitäkkö että taulla ei oo hyvii aseita. broadside 10s 1ap joten melkein uskaltaisin väittää että tau on 40 k maailman paras ampuma armeija
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ase on tehokas! mutta ei laadukas!kuuleppa väitäkkö että taulla ei oo hyvii aseita. broadside 10s 1ap joten melkein uskaltaisin väittää että tau on 40 k maailman paras ampuma armeija
Broadside maksaa normallisti noin 100pts siita yhdesta railgunista. Hammer head ehka 160pts!
DE saa yhen broadsiden hinnal jo 2 dark lancea. Paremman BS viel kaupan paalle.
Ei Taussa kuitenkaan mitaan vikaa, ite aloitan tau armeijan huomen
1750pts tulee paivas ostettua noit taukkeja.
Silti oon sita mielt et niiden ap2 ja muutenkin antitank on suht huonoa.
Tai ei huonoa mut poislukien ne 2-3 railgunia mita sul saattaa olla varaa ostaa, siis rahaa ei pointsei
Niin kaikki muu vaatiiki jo melkein heikomman sivu panssarin ettimisen.
Jetpackit sentaan auttaa tas, ja uus dexi tulee ihan just! Ja taulla on kuitenkin 40k kovimmat liittolaiset!!!! KROOT to rule them all!!! Killer kanat hoittaa homman kotiin siina mis taukeille jaa puitteit.
Ite otan ainakin 60 kanaa omaan armeijaan!!!
OT:
Ajatteletteko yhtään itse mitä te oikein sanotte?
väitättekö, että Tau armeijan PERUSASE ois huono? sillä on s5 joten se woundaa suurinta osaa armeijoista 2+ ja marsuja ja sen semmoisia 3+! ja se että on bs3 ei haittaa yhtään! sillä kun tau osuu niin se kans tuntuu!
Ja kyllä ne railgunit on aivan tarpeeksi kovia tankintuhoajia ja kaiken muunki tuhoajia. Lisäksi Taulla on smart missilet, missile podit ja ties mitkä missilet.
Taulla on mielestäni ehkä tehokkain asearsenaali mitä kukaan vois ikinä saada. Miinuspuoli josta tau kärsii on se lähitaistelun heikkous, mutta juuri siksihän Tau:lla onki niin pirusti tehokkaita aseita.
Itse kyllä tykkäisin Tausta jo niiden hienoudenki vuoksi, ja se että ne ampuu niin PIRUN lujaa on ihan älytöntä.
Krootit kyllä hoitaa lähitaistelun ihan kiitettävästi, ne vain sitten kärsivät siitä armorin puutteesta, mutta viisas pelaajahan ei pidä tauta tietenkään siinä keskellä avointa maastoa, vaan siellä on ne rivit rivien perään palomiehiä sihtailemassa ja flankissa häiritsemässä ovat crisis suitit.
En kyllä käsitä miksei kukaan kohtaamani Tau pelaaja ole pelannu hyvillä taktiikoilla, ehkä joku pelaakin, mutta mielestäni Taulla pystyy paljon parempaankin. Ehkä itse aloitan Taun vain jotta voisin näyttää teille miten itse häviän niillä
Ajatteletteko yhtään itse mitä te oikein sanotte?
väitättekö, että Tau armeijan PERUSASE ois huono? sillä on s5 joten se woundaa suurinta osaa armeijoista 2+ ja marsuja ja sen semmoisia 3+! ja se että on bs3 ei haittaa yhtään! sillä kun tau osuu niin se kans tuntuu!
Ja kyllä ne railgunit on aivan tarpeeksi kovia tankintuhoajia ja kaiken muunki tuhoajia. Lisäksi Taulla on smart missilet, missile podit ja ties mitkä missilet.
Taulla on mielestäni ehkä tehokkain asearsenaali mitä kukaan vois ikinä saada. Miinuspuoli josta tau kärsii on se lähitaistelun heikkous, mutta juuri siksihän Tau:lla onki niin pirusti tehokkaita aseita.
Itse kyllä tykkäisin Tausta jo niiden hienoudenki vuoksi, ja se että ne ampuu niin PIRUN lujaa on ihan älytöntä.
Krootit kyllä hoitaa lähitaistelun ihan kiitettävästi, ne vain sitten kärsivät siitä armorin puutteesta, mutta viisas pelaajahan ei pidä tauta tietenkään siinä keskellä avointa maastoa, vaan siellä on ne rivit rivien perään palomiehiä sihtailemassa ja flankissa häiritsemässä ovat crisis suitit.
En kyllä käsitä miksei kukaan kohtaamani Tau pelaaja ole pelannu hyvillä taktiikoilla, ehkä joku pelaakin, mutta mielestäni Taulla pystyy paljon parempaankin. Ehkä itse aloitan Taun vain jotta voisin näyttää teille miten itse häviän niillä
-
Kaamos pelle
-
Pikku-Oskari
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Suurin osa (valitettavasti) dippaa tyra<B>nidi</B> armeijaansa. Mutta pakko myöntää että on chaos silti kivempi maalata kun siinä on huomattavasti enemmän yksityiskohtia ja kivoja konverttaus ideoita. Eli se on näistä kahdesta ehdottomasti maalaajaan vaihtoehto.
Mutta stategistina pitää kysyä mitä haet armeijaltasi? Eli mikä on peli tyylisi? Tähän kysymykseen vastaamalla tietää millaisen (minkä) armeijan haluat.
Mutta stategistina pitää kysyä mitä haet armeijaltasi? Eli mikä on peli tyylisi? Tähän kysymykseen vastaamalla tietää millaisen (minkä) armeijan haluat.