waywatcherit piilossa - kysymys!
waywatcherit piilossa - kysymys!
Eli tilanne on tämä. Pelin alussa kun minä ja vastustaja ollaan laitettu kaikki joukot pöydälle ja tulee scouttien laittamisen vuoro.. Laitan 5 waywatcheria metsään parin tuuman päähän beastman shamanista. Onko tämä siis sallittua? Näkeekö shaman waywatcherit, kun yksittäisillä ukoilla on 360 asteen näkökenttä? Waywatcherit on metsässä niin, että ne näkee shamanin. Sääntökirjassa lukee scouttien kohdalla, että ne on sijoitettava maaston taakse tai sisälle JA pois vihollisen näkökentältä. Auttakaa! Ja niille tiedoksi, jotka ei välttämättä tiedä, että wood elf waywatcherit saa laittaa lähemmäs vihollisia kuin 10'' kun ne laitetaan pöydälle scouttien tavoin.
"Possu ja kärpänen.. Possu ja kärpänen.. Sinä olet possu ja minä olen kärpänen.."
Scoutteja ei saa laittaa edes niin että ne itse näkevät vihollisen, vaan pitävät olla ihan oikeasti piilossa. Sillä ei ole merkitystä onko kyseessä skirmaava, rankedi tai mikä tahansa muu vihollinen.
Eli pitää laittaa WWt vähän kauemmas että eivät näe ulos metsästä, niin sinne ei näy sisällekkään... Toki WWt saa laittaa näkyvillekkin, mutta siinä sitten täytyy olla se 12" väliä.
Eli pitää laittaa WWt vähän kauemmas että eivät näe ulos metsästä, niin sinne ei näy sisällekkään... Toki WWt saa laittaa näkyvillekkin, mutta siinä sitten täytyy olla se 12" väliä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Metsässähän näkyvyys on 2 tuumaa, eli 'Watcherit voidaan laittaa samaan metsään maagin kanssa kunhan ovat yli kaksi tuumaa toisistaan.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.