Carnifexin barbed stranglerillä on kaksi hintaa otuksen strenasta riippuen.
No, barbi-kuristajan S on S-1 ja max S 8, joten fexillä se on aina S 8. Eli kaksi eri hintaa vaikuttaa typolta (joku on varmaan muistellut kuristajan vanhaa S-2 strenaa).
Onko tähän virallista errataa?
Toisekseen, spore minet ovat nykyään tavallisia eikä large blasteja, vai onko tämäkin typo?
Tyranid kyssäreitä
Tyranid kyssäreitä
//Mx
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Toista hintaa käytetään kun otetaan toxic saxs (jos nyt muistan oikein että tämä lisäsi S yhdellä) ja ilman niitä käytetään ekaa hintaa.
Se on vähän aseiden yhdistelystä johtuvaa pistelisäystä. En usko että se on typo mutta sinun on silti maksettava se 5pts enemmän jos haluat toxic saxs (auttamaan jotain muuta asetta).
Jos sait tuosta nyt jotain selvää niin hyvä.
Se on vähän aseiden yhdistelystä johtuvaa pistelisäystä. En usko että se on typo mutta sinun on silti maksettava se 5pts enemmän jos haluat toxic saxs (auttamaan jotain muuta asetta).
Jos sait tuosta nyt jotain selvää niin hyvä.
Kaikissa muissa aseissa maksetaan "toxin sacs extraa" vain, jos aseen S oikeasti nousee siinä mukana.
Fexillä ei niin käy, koska se käytännössä saa kaikki aseet max strenalla oli toxinia tai ei.
Jos Barbed Strangler olisi S-2, niin kuin se ennen oli, se voisi oikeasti olla S7 tai S8 fexillä ja tuplahinnassa olisi järkeä.
Mulla on jotenkin fiilis, että joku on viime tippaan muuttanut sen S-1:ksi, mutta fexin pistehinnat on unohtunut korjata.
(Ennenhän se oli kaikilla muilla melko hyödytön pyssy aneemisen strenan takia).
Fexillä ei niin käy, koska se käytännössä saa kaikki aseet max strenalla oli toxinia tai ei.
Jos Barbed Strangler olisi S-2, niin kuin se ennen oli, se voisi oikeasti olla S7 tai S8 fexillä ja tuplahinnassa olisi järkeä.
Mulla on jotenkin fiilis, että joku on viime tippaan muuttanut sen S-1:ksi, mutta fexin pistehinnat on unohtunut korjata.
(Ennenhän se oli kaikilla muilla melko hyödytön pyssy aneemisen strenan takia).
//Mx
Jos otat toxin sacsit niin hinta on se kalliimpi muussa tapauksessa pääset halvemmalla.
ps. Ja kuten tyranidien ohjekirjassa jossian sanotaan niin toxin sacsista johtuva strenan lisäys ei nosta aseen damagea. (Ei ole ohjekirjaa nyt just käsillä jotne en muista missä kohtaa niin sanottiin mut jos et itse löydä niin voin pastettaa sen tähän kuhan kotii pääsen.)
ps. Ja kuten tyranidien ohjekirjassa jossian sanotaan niin toxin sacsista johtuva strenan lisäys ei nosta aseen damagea. (Ei ole ohjekirjaa nyt just käsillä jotne en muista missä kohtaa niin sanottiin mut jos et itse löydä niin voin pastettaa sen tähän kuhan kotii pääsen.)
- Amazing Slug