"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2k Errantry War @ Fanatic

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Mayhemia

2k Errantry War @ Fanatic

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Elikkä tämmöisellä siellä sitten olin... ei mikään hirveän mielikuvituksellinen lista, mutta toimi ihan ok:sti.

Duke...251
-Questing vow, great weapon
-Insignia of quest, knightly temper
-Pegasos

Paladin...119
-BsB, Falcon Horn of Fredemund
-Barded Warhorse

Damsel...130
-Warhorse, 2x scroll

Core:

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

6x Knights Errant...141
-Full Command

Special:

3x Pegasos Knight...175
-Musician

3x Pegasos Knight...175

Total: 1978

Pelit

Errantry War vs Bretonnia 20-0
Errantry War vs Tzeentch 13-7 (Walloittajan, single model horde)
Errantry War vs VC 'Horde 15-5
Errantry War vs O&G 3-17 (Bah... olin jo voittamassa, mutta ei... munkitetaan pois se 1100 victory pointtia vikalla vuorolla...)
Errantry War vs Tzeentch 20-0 (Jonkun random X:n Silmäkäärme-ritarijyrä).

Sijoitus oli kai 11.
Viimeksi muokannut Mayhemia, Su 30.10.2005 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dolmio

Viesti Kirjoittaja dolmio »

aika paljon ratsuväkee eli aika hyvä lista mutta noi tulee kalliiksi.
nöf...
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

aika yks toikkoinen lista. Näyttää toimivan aika hyvin ja 22 pojoo käyttämättä (merkkaa noille toisille pegasus ritareille musician)
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Kannattaa seuraavan kerran hankkia niitä pegasusufigujakin. Itse olisin ainakin kieltäytynyt pelaamasta niitä great eagleja vastaan. Muttajoopajoo, ei sen kummempia, tälläsiä nyt on...
Mayhemia

jamopower kirjoitti:Kannattaa seuraavan kerran hankkia niitä pegasusufigujakin. Itse olisin ainakin kieltäytynyt pelaamasta niitä great eagleja vastaan. Muttajoopajoo, ei sen kummempia, tälläsiä nyt on...
No ei oikeastaan, laitan knight figut niiden great eaglejen päälle ja hankin niitä vielä yhden lordin mountiksi. Ne olivat vaan hieman keskeneräinen konversio. ;)

(no siis oikeasti, heti kun hankin itselleni listan mukaisen armeijan tulee great eagleja eikä pegasoksia ihan vaan Jamon viestin provosoimana!)
Viimeksi muokannut Mayhemia, Su 30.10.2005 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

jamopower kirjoitti:Kannattaa seuraavan kerran hankkia niitä pegasusufigujakin. Itse olisin ainakin kieltäytynyt pelaamasta niitä great eagleja vastaan. Muttajoopajoo, ei sen kummempia, tälläsiä nyt on...
Minun mielestäni Great Eaglet olivat ihan kiva vastine pegasuksille ja toi edes vähän omaperäisyyttä armeijaan. Miksi ei pegasuksia voisi vaikkapa fluffin valossa muuttaa eagleiksi armeijassa? En minäkään rupea vastustajalle valittamaan mikäli hänen kaaos kärryssään on hevosten tilalla Random X kaaos mönjä demoneita.

Armeija oli muuten minulta lainassa ja koska pegasus ritarini ovat palasina ympäri maailmaa olin Nazregin korvattava ne jollakin muulla, tässä tapauksessa eagleilla.
Sir Trousar

Viesti Kirjoittaja Sir Trousar »

Oikeastaan olen samaa mieltä Wompatin kanssa. Kotkat sopivat armeijaan siinä missä muutkin. Ritarit niiden päällä olisivat tietenkin voineet olla plussaa, mutta mikäs siinä pelattaessa. Ja turnauksen säännöissähän sanottiin että täytyy olla edes kuvaava figu jos kertoo vastustajalle ennen pelin alkua mitä tämä esittää.
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Nasujengi iskee jälleen.

Rajansa fluffillakin, jos figu on Pegasus, niin miksi ***** se on kotka. Kyllä jonkun khemrikärry tiranocilaisena ymmärtää, mutta tuo meni todella vähäsen yli.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Wompatti

Blackguard kirjoitti:Nasujengi iskee jälleen. .
Just. Itse en ainakaan tunne kuuluvani keksimääsi "nasujengiin".
Blackguard kirjoitti:Rajansa fluffillakin, jos figu on Pegasus, niin miksi ***** se on kotka. Kyllä jonkun khemrikärry tiranocilaisena ymmärtää, mutta tuo meni todella vähäsen yli.
Miksi khemrikärryn tiranocilaisena ymmärtää jos ei vaikkapa kotkaa pegasuksena? Tietääkseni kotkalla on lähestulkoon samat statit pegasuksen kanssa joten se on ihan hyvä vaihtoehtofigu fluffillisesti.

Onko armeijan kustomoiminen omaperäisemmäksi ja yksilölliseksi rikos?

Listasta vielä että vaihdas lordin kamat, ei mielestäni ole kaikista kovin mahdollinen kombo minkä tuolle voi laittaa. Tiputa damsel, ei se yksi kuitenkaan armeijaasi pelasta. Saat pisteillä uuden errant blokin. Melkein.
jamovoima
Valvoja

Entäpä se dark pegasus, oliko sekin konversio?
Kala

Viesti Kirjoittaja Kala »

Mä en teidän kotka-pegasuksista ja nasujengeistä tiedä, mutta jos Lordille sais pienellä säädöllä ton Falcon Hornin, niin voisit laittaa BSB:lle Wyrm-lancen, jolloin se löis vähän lujempaa chargeissa, ja pääsisit ampumaankin joskus. Saat sen melkein noilla vaja-pisteillä.
Sir Trousar

Eikös se kuitenkin ole pegasus? Ensimmäisessä pelissäni taisin pelata (Ristisuon) dark elf armeijaa vastaan ja siinä törmäsin valkoiseen pegasukseen ja sitä ratsastamassa oli high elf dragon princejen champion modelli, mielestäni se sopi armeijaan oikein hyvin ja antoi oman säväyksensä armeijan kokonaisuuteen. Eiköhän Nazregilla ole kuitenkin oma perustelunsa pegasukselle. ;)
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.
Mayhemia

jamopower kirjoitti:Entäpä se dark pegasus, oliko sekin konversio?
No vaikkapa siksi että mun duke on fluffissa korruptoitunut tzeentchin palvoja, joka löysi kirotun panssarin (huomasit kai delffihtävän panssarin kenraalilla?) chaos wasteseilta ja alkoi muuttua. Pikkuhiljaa myös pegasos korruptoitui, ja muuttui häijyksi, puolidemoniseksi paholaiseksi. Myös muu armeija korruptoituu ennen pitkään, (huomasithan skeletonin päitä ja kaikkea muuta black knightihtavaa?). Tämä bretonnia armeija on osa chaos armeijani historiaa, fluffissa.

Ja Blackguard: WTF is nasujengi?!? Niin tosiaan kerro Khemrikärryn ja Tiranocilaisen samankaltaisuudesta jotain. Entäs Walloittajan Tzeentch jossa chariotteja vetää screamerit mortal armeijassa? Kai se on proxya. Jos sen mun armeijan omistajilla ei vaikkapa ole maalaajanlahjoja tehdä parempaa jälkeä tai jotain? On rikos maalata huonosti? koska en keksi muuta perustelua sille miksi noissa olisi jotain eroa Walloittajan tzeentchin kanssa.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Tietämättä taustoja yhtään tätä keskustelua enempää, voin vastata Nazregille että hyvällä maalauksella saa tosiaan paljon anteeksi. Jos armeijasi näytti (kuten edellisistä viesteistä voisi päätellä) proxyjä käyttävältä viritelmältä joka on tehty vaikka puoliksi lainatuista ukoista eri armeijan osista, mieleen tosiaan hiipii kuva että tuo armeija on kasattu väliaikaisesti tätä turnausta varten ja osat palaavat heti oikeisiin armeijoihinsa kunhan vain turnaus loppuu.

Wompatti

Rejector kirjoitti:Tietämättä taustoja yhtään tätä keskustelua enempää, voin vastata Nazregille että hyvällä maalauksella saa tosiaan paljon anteeksi. Jos armeijasi näytti (kuten edellisistä viesteistä voisi päätellä) proxyjä käyttävältä viritelmältä joka on tehty vaikka puoliksi lainatuista ukoista eri armeijan osista, mieleen tosiaan hiipii kuva että tuo armeija on kasattu väliaikaisesti tätä turnausta varten ja osat palaavat heti oikeisiin armeijoihinsa kunhan vain turnaus loppuu.

Armeija koostui bretonnian figuista täysin pegasuksia lukuunottamatta. Maalauksesta sen verran että figut olivat peräisin minun ensimmäisestä kunnon FB armeijasta, ja sisältävät mm. vanhan edikan ritareita jotka silloiset maalaus taitoni huomioon ottaen ovat melko rappautuneita. Pegasukset(eaglet) olivat kaikki maalattu ja beissattu. Vain ratsastajat puuttuivat koska Nazreg ei sellaisia omista. Kotkien mukana kun ei niitä tule.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Olisiko esimerkiksi voinut harkita pegasusten ostamista ja kasaamista paikanpäällä?

Olen Jamon kanssa vahvasti samaa mieltä. Tuollaiset "konversiot" eivät Fanatic turnaukseen mielestäni kuulu. Kärry = kärry, pegasos =! kotka.

Lista itse vaikuttaa melko tehokkaalta, mutta ongelmaksi on ainakin minulle errantrylla pelatessa muodostunut omien lancejen kontrollointi. Toisaalta koska lanceja on reilusti, ei välttämättä yhden tai kahden häröily väärään suuntaan koidu katastrofaaliseksi.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Mayhemia

Skarsnak kirjoitti:Olisiko esimerkiksi voinut harkita pegasusten ostamista ja kasaamista paikanpäällä?
Olisitko lainannut rahat?
Olen Jamon kanssa vahvasti samaa mieltä. Tuollaiset "konversiot" eivät Fanatic turnaukseen mielestäni kuulu. Kärry = kärry, pegasos =! kotka.
Mutta siis pointti on se että sitten kun teen ton bretonnian itse enkä vaan lainaa niin pegasokset ovat oikeasti kotkia. Varmaan se night goblin armeija joka joskus esiteltiin white dwarfissa (290?) käytti proxyfiguja koska chariotteina oli monstereita (hämähäkki, skorpioni etc.). Että pitäkääs ihan oikeasti ne suunne kiinni niistä. Varmaan se mun Tzeentch armeijan snotling as exalted champion on proxya myös, niin ja entäs kun joku käyttää jotain muuta figua vaikkapa tavallisia örkkejä savageina niin kai hän proxyttaa. En sitten tiedä miksi et Klemolan armeijasta nostanut hirveää vineä... ...myöskin jos käytän Rackhamin wolfeneita Vampire counts armeijassa ogreina eli ihmissusina niin nostat karsean metelin?

Jos Scorpioni voi olla chariot niin Pegasos voi olla kotka. Siinä ei ole edes mitään ihmeellistä, olen myöskin joskus pelannut helffi armeijaa vastaan jossa oli tyylikäs pegasos konversio kotkana. No ihan sama mua ei oikeastaan kiinnosta.
Mahvo

Viesti Kirjoittaja Mahvo »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Skarsnak kirjoitti:Olisiko esimerkiksi voinut harkita pegasusten ostamista ja kasaamista paikanpäällä?
Olisitko lainannut rahat?
Jos armeijan rakentaminen on rahasta kiinni, niin sitten tehdään töitä tai säästetään sitä rahaa, simple as that. Jos haluaa proxyttaa, niin sitten tehdään se tyylillä, eikä oteta sattumanvaraisia modeleita toisesta armeijasta kuvaamaan niitä. Jos niillä kotkilla olisi ollut edes ritarit ratsastajina, niin proxy olisi saattanut mennä läpi, mutta tavalliset tirpat ilman ritariratsastajia? Dark elf dark pegasuksella Bretonnian lordina? Eikö siinä omasta mielestäsi haise hirveä laiskuus ja powerplay? Olisiko sinusta hienoa, jos kaikki armeijat Fanaticissa olisivat tuolta pohjalta tehtyjä? Pysähdy miettimään hetkeksi ennen kuin flametat takaisin ja vastaa ihan rehellisesti. Minua kiinnostaa.
jamovoima
Valvoja

Varsinkin kun turnauksen säännöissä lukee selvästi, että figujen ei tule olla maalattuja mutta koottuja, ratsastajattomat cavalrymodelti ei täytä ehkä kootun figun tunnusmerkkejä, täytyy sanoa että näitä oli kyllä muuallakin, esim. ne walloittajan marauder horset.
Samapa tuo kukin pelaa tyylillään.
Sir Trousar

Re: 2k Errantry War @ Fanatic

Tämä alkaa jo menemään off topic eikä liity listan kommentointiin mitenkään. Mielestäni voisit poistaa yhden ryhmän ritareita ja lisätä uuden sankarin tilalle. Lista vaikutti toimivan hyvin ja mielestäni on myös hyvä. Kuka haluaa ostaa figut armeijaan, jos ei tiedä toimiiko se paikan päällä turnauksissa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”