paras magic item?
- Vladimir von Carstein
paras magic item?
eli mikä teidän mielestä on paras fb:n magic item?
minun mielestäni se valttenin sotavasara on ihan paras (+2A, woundaa automaattisesti ilman armour savejä ja tekee D3 woundseja)
minun mielestäni se valttenin sotavasara on ihan paras (+2A, woundaa automaattisesti ilman armour savejä ja tekee D3 woundseja)
"He who runs away
lives to paint another day"
lives to paint another day"
- The Captain
- Valvoja
Re: paras magic item?
Se ei ole Valtenin sotavasara vaan Keisarin (ja tietenkin sitä ennen itse Sigmarin).king of bretonnia kirjoitti:eli mikä teidän mielestä on paras fb:n magic item?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
arsenaattori
Re: paras magic item?
Väärinkäsitykset varmaan syntyvät siitä että storm of chaoksen aikaan Keisari antoi valtenin käytellä sitä.The Captain kirjoitti:Se ei ole Valtenin sotavasara vaan Keisarin (ja tietenkin sitä ennen itse Sigmarin).king of bretonnia kirjoitti:eli mikä teidän mielestä on paras fb:n magic item?
P.S paras magic item on ehdottomasti dispel scroll.
Book of Hoeth ei kylläkään ole täysin kämänen. 20 pistettä liikaa hinnassa, mutta kuitenkin käytetty. IR on hauska, varsinkin kun se tulee helposti. Runefangkin on hieman makuasia. Ritarit tippuvat, mutta jättää Countin haavoittuvaksi.
Hinta/laatu suhteeltaan paras taikaesine on kaiketi Gauntlet of Power. 60 pistettä tuommoisesta jyystäjästä on kyllä hieno juttu. Se vain on väärällä armeijalla...
Dispel Scroll taitaa olla nykyisin käytetyin taikaesine, johtuen varmaankin varmuudesta ja peliä tasoittavasta vaikutuksesta.
Itse pidän henkilökohtaisesti eniten Wood Elffien iki-ihanasta ja perinteikkäästä Hail of Doom Arrowsta. Siinä on sitä jotain, oikein lämmittää sydäntä ampua mokoma yksinäiseen maagiin...
Hinta/laatu suhteeltaan paras taikaesine on kaiketi Gauntlet of Power. 60 pistettä tuommoisesta jyystäjästä on kyllä hieno juttu. Se vain on väärällä armeijalla...
Dispel Scroll taitaa olla nykyisin käytetyin taikaesine, johtuen varmaankin varmuudesta ja peliä tasoittavasta vaikutuksesta.
Itse pidän henkilökohtaisesti eniten Wood Elffien iki-ihanasta ja perinteikkäästä Hail of Doom Arrowsta. Siinä on sitä jotain, oikein lämmittää sydäntä ampua mokoma yksinäiseen maagiin...
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Tiedät ettei täällä ole ketään.
-
Goblinisti
- Viesti:
Sword of Change on ihan hassu, kun sen antaa tarpeeksi monta hyökkäystä omaavalle sankarille. Jokainen kuollut vihu muuttuu 50% todennäköisyydellä spawniksi, eli melkein kuin Morgurin käpylehmälauma, mutta paremmalla maulla toteutettuna. Hintaakin vain 75pts., eli yhden Jumalalle omistetun spawnin verran.
Eipäs muutukaan. Se miekka toimii vain Charactereihin ja Monsuihin.Goblinisti kirjoitti:Sword of Change on ihan hassu, kun sen antaa tarpeeksi monta hyökkäystä omaavalle sankarille. Jokainen kuollut vihu muuttuu 50% todennäköisyydellä spawniksi.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
-
Viljanderi
Jaguaarikalsarit unohtuivat.Acoparaptor kirjoitti:Pampun listan vielä lisäisin Sizzlan Baubelit, Cloak of the Dunesin, Rod of Powerin, Eye of Horned ratin, Warbannerin ja Tzeentchin silmän. Paras esine mielestäni on ehdottomasti Tzeentchin keppi, on vain niin ihanan raukka
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy