Mistä voi löytää irto-osia suomesta...?
- Keisarin Tahto
Mistä voi löytää irto-osia suomesta...?
Oon miettinyt miten konvertoida jotain kenraalia... Mutta en tiedä että viitsinkö ostaa kokonaisia modeleita kun voisi tilata pelkkiä yksittäisiä osia ja niistä konffaa oman kenun... Tietääkö kukaan mistä ja jos tietää nin voittako antaa linkin jonnekkin...?
- Stormdaemon
En tiedä Suomalaista liikettä, mutta kyllähän tuolta GWn UKn puolelta luulisi tulevan tännekin päin. Postikult vain taitavat sattua, joten kerralla isompi tilaus. Itsekinolen ajatellut esim. Ogre maneater ninjoja ja muuta vastaavaa, joten jos sivusta todellakin löytyy, niin kiitän siitä ilmoittajaa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Half-breed
kannattaa tosiaan ainakin ensin kysellä vähän kavereilta, itseltänikin lähtee melkein aina joku figunpalanen kun kaveri käy figuttamassa, on niitä niin paljon (14 bitz boxia) ja rahan määrä riippuu aina vähän siitä että kuinka paljon lähtee kerralla.
Itse kun olen niin laiska etten jaksa tilata osia erikseen, kun saahan sitä aina ylimääräisiä bitsejä kun ostaa koko laatikon vain yhtä tai kahta osaa varten
Näinpä nurkistani löytyy avaamattomia ritari ja zombilaatikoita ja ties mitä 
Kallista, mutta Elämä on
Itse kun olen niin laiska etten jaksa tilata osia erikseen, kun saahan sitä aina ylimääräisiä bitsejä kun ostaa koko laatikon vain yhtä tai kahta osaa varten
Kallista, mutta Elämä on
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.