Huonoin magic item?
- Stormdaemon
Runefang on kyllä kova ase, ongelmana on vain se etä kaveri jole sen voi antaa ei ole mikään tappaja. 3 hyökkäystä ei riitä juurikaan mihinkään. Jos runefangin voisi antaa esim Kaaoslordille tai Oldbloodille, se olisi varmasti nykyistä suositumpi taikaesine.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Nicodemus von Traube
Heh, monet ehdottavat huonoimmiksi taikaesineiksi esineitä joitten käyttötarkoitusta he eivät ole vaan tajunneet.
"Jokainen esine on umpisusi jos sitä käyttää väärin"
Jos tuntuu siltä että jokin esine on hyödytön voi vastaus olla juurikin se ettei sitä vaan olla osattu käyttää. Ihan varmasti huonoja esineitä löytyy kaikilta ja ylihintaisia myöskin.
Totaalisesti ja oikeasti huonoa esinettä ei tule tähän hätään mieleen.
"Jokainen esine on umpisusi jos sitä käyttää väärin"
Jos tuntuu siltä että jokin esine on hyödytön voi vastaus olla juurikin se ettei sitä vaan olla osattu käyttää. Ihan varmasti huonoja esineitä löytyy kaikilta ja ylihintaisia myöskin.
Totaalisesti ja oikeasti huonoa esinettä ei tule tähän hätään mieleen.
15mm for teh win
Monellako tavalla voi Staff of Sorcerya käyttää?
Tai miten pitäisi käyttää Largon mainitsemaa Serpent Staffia, jotta se ei olisi oikeasti huono?
Tai miten pitäisi käyttää Largon mainitsemaa Serpent Staffia, jotta se ei olisi oikeasti huono?
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Stormdaemon
Huom:Acoparaptor kirjoitti:How about Banner of the Lady? Tai entä helffejen Battle Banner oikein käytettynä? ( ja joissakin armeijoissa Standard of the Sands..?) Kyllä niillä nyt jotain tekee.
Milteipä kaikki noista 100+ pisteen taikalipuista. Kuka sellaisella oikeasti tekee mitään alle 4000 peleissä, jos niissäkään.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Oli se minusta ihan hintansa arvoinen 9000 pisteen haltia-armeijassa, etenkin kun taitaa irrota sinne 40 pojolla.Rutabaga kirjoitti:Monellako tavalla voi Staff of Sorcerya käyttää?
Kirjaimellisesti lukien voittaja taitaa edelleen olla Banner of Duty. Fakin mukaan kun taikaliput eivät toimi yksikön paetessa. Lisäksi on ämpäritolkulla esineitä, joista saa äärimmäisen turhia tietylle yksikölle sijoitettuna. Esimerkiksi ambush-rerolli-lippu bestigoreille on pelimiehen valinta ja sillai.
Näin ihan yleisesti turhuuden ja pisteiden haaskauksen huippua saattaa edustaa Sword of Change. Hand wepa, joka saattaa tehdä 50% todennäköisyydellä jotain melko merkityksetöntä, kunhan sillä ensin hakkaa alas lohikäärmeen. 75 pojon sopuhinta tarkoittaa lisäksi, että mitään wardeja ei olla lordille ostamassa. Gnoblar-sankareita vastaanko tätä pitäisi käyttää ja eikö mikä tahansa maailman karttu great wepasta alkaen ole kertaluokkaa parempi? Death's Head on kanssa aika ässä. BS3:lla tappojen keskiarvo pehmoisintakin kohdetta vastaan taisi jäädä jonnekin alle yhden. One use only takaa laadun.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Tuo sentään maksaa vain sen 10pts, mitäs zombipiraatit tekevät 25pts:n killing blow miekalla jonka saa antaa ainoastaan charrulle jolla on valmiina Wight Bladet (Magical attacks + killing blow, ihan vain ohi mennen.)Dolmot kirjoitti:Kirjaimellisesti lukien voittaja taitaa edelleen olla Banner of Duty. Fakin mukaan kun taikaliput eivät toimi yksikön paetessa.Rutabaga kirjoitti:Monellako tavalla voi Staff of Sorcerya käyttää?
- Half-breed
Mutta kun tuo Killing Blow miekka antaa killerin 5+, eikä vain 6. Kaksinkertaiset mahdollisuudet tappaa vastustaja automaattisesti (jos ei wardeja), on aika kiva lisä minusta 25 pisteellä.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tuo sentään maksaa vain sen 10pts, mitäs zombipiraatit tekevät 25pts:n killing blow miekalla jonka saa antaa ainoastaan charrulle jolla on valmiina Wight Bladet (Magical attacks + killing blow, ihan vain ohi mennen.)
Edit: Tarkistanpa sen omankin listan, sitten kun pääsen kämpille.
Edit: Ok tarkistettua tuli ja väärässähän minä olin.
Viimeksi muokannut Half-breed, Ke 23.11.2005 11:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No voi höh... Half Breedilla on parempi lista kuin minulla. Minun WD 306 listani antaa ko miekalla vain tavallisen Killing Blowin. Kenelle voin valittaa?
Itse keksin Serpent Staffille yhden käyttötavan, se ei ole tehokas mutta saattaa toimia.
Lich Priestille Staffi ja Cloak of dunes, sitten metsästämään vastustajan sotakoneita. Tarvittaessa voi Mankaran Urgencyllä lentää toisen kerran ja vaikka pappi lyö vain kerran, myrkytettä isku jolla saa rerollia woundaukset pitäisi riittää tavallisia tykkimiehiä vastaan. Varsinkin kun pappi aiheuttaa fearia.
Näin siis jos speciaali paikat eivät riitä Carrioneihin.
Itse keksin Serpent Staffille yhden käyttötavan, se ei ole tehokas mutta saattaa toimia.
Lich Priestille Staffi ja Cloak of dunes, sitten metsästämään vastustajan sotakoneita. Tarvittaessa voi Mankaran Urgencyllä lentää toisen kerran ja vaikka pappi lyö vain kerran, myrkytettä isku jolla saa rerollia woundaukset pitäisi riittää tavallisia tykkimiehiä vastaan. Varsinkin kun pappi aiheuttaa fearia.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Se on kumminkin yksi isku huonolla wsllä eli se osuu 4+ ja vaikka se tappaisikin sen yhden niin taistelu on melko varmasti tasuri, ainakin jos on koneessa kolmen henkilönmiehistö. Mahdollista on myös että sotakoneen miehistö tekee haavaa pappiin.daider kirjoitti:Itse keksin Serpent Staffille yhden käyttötavan, se ei ole tehokas mutta saattaa toimia.
Mutta kai tuo paras mahdollinen käyttötapa tuolle, on se siltikin täysin käyttökelvoton. Kai tuolla voisi jotain huonoja velhoja yrittää raapia.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
- The Captain
- Valvoja
Vähän riskaapelia on. Yhdellä hyökkäyksellä pappi tekee enintään yhden combat resoa. WS3:lla, myrkyllä ja rerollilla tämän todennäköisyys ihmismiehistöä vastaan on 21/48 eli alle 50 %. Crewillä on outnumber jo valmiina, ja jos ei paappi ketään tapa, saa se kolme hyökkäystä takaisinpäin. Sulaminen on huomattavasti todennäköisempää kuin voittaminen, eikä edes sotakoneen jumittaminen kierrokseksi ole liian todennäköistä. Kääpiömiehistöä vastaan mahdollisuudet jäävät minimaalisiksi.daider kirjoitti: Itse keksin Serpent Staffille yhden käyttötavan, se ei ole tehokas mutta saattaa toimia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Zombie piraatit ja vampire countit eivät ole sama asia. Tämä miekka ei anna 5+ killing blowta.Half-breed kirjoitti:Mutta kun tuo Killing Blow miekka antaa killerin 5+, eikä vain 6. Kaksinkertaiset mahdollisuudet tappaa vastustaja automaattisesti (jos ei wardeja), on aika kiva lisä minusta 25 pisteellä.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tuo sentään maksaa vain sen 10pts, mitäs zombipiraatit tekevät 25pts:n killing blow miekalla jonka saa antaa ainoastaan charrulle jolla on valmiina Wight Bladet (Magical attacks + killing blow, ihan vain ohi mennen.)
Edit: Tarkistanpa sen omankin listan, sitten kun pääsen kämpille.
- Half-breed
Minulle. Pirun muisti.daider kirjoitti:No voi höh... Half Breedilla on parempi lista kuin minulla. Minun WD 306 listani antaa ko miekalla vain tavallisen Killing Blowin. Kenelle voin valittaa?
Tosin minusta tuntuu, että tuosta miekasta oltiin tekemässä kopiota siitä VC miekasta, mutta kukaan GW:llä ei hoksannut lisätä tuohon miekkaan sitä fraasia, että se antaa killarin 5+.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.