Örkkien maalaaminen
Örkkien maalaaminen
Joo eli kerään warhammer 40k armeijaa ja oon suunitellu 1500 pisteen armeijan, mutta siihen kumminkin sisältyy 90 slugga boyta ja paljon muuta, mutta voisitteko antaa muutamia hyviä/nopeita maalaus ohjeita ihan mielenterveyden takiakkin
. Oon maalannut joitakin örkkejä jo ja käytän niissä näitä värejä: snakebite leather, dark green ink, boltgun metal, scorched brown, skull white, bleached bone, scab red, goblin green, shining gold ja blood red. Voisitteko kertoa jotain maalaus ohjeita jossä käytän näitä värejä nopeita ohjeita kiitos koska joudun maalaamaan niitä kumminkin yli 100 ^^. Ihon mä osaan jotenkuten maalata, mutta kulunutta asetta taikka hienoja räsysiä vaatteita en....KIITOS VASTAANNEILLE!!!!!!!!!!!!
Itse maalaan Örkkini suurinpiirtein näin: Kaikki muut paitsi iho kaaos bläkillä. Iho pohjamaalaan dark angels greenillä ja korostan goblin griinillä. (joskus vielä korostan 50/50% Goblingreen-Bleachedbonella)
Metallit tin bitzillä ja päälle boltgun metallia ( joskus kun olen laiska, pelkällä boltgunilla.) Hampaat ja kynnet ensin snakebite leatherilla ja päälle bleachedbonea. Ja sitten vaatetus klaanista riippuen.
Melko nopeaa ja vaivatonta ja koht. hienoa tulee.
Edit: Aseet saa näyttämään kuluneilta, kun teet esim. mattopuukolla pieniä lohkeamia choppiin ja kuivamaalaat metallit ja ink-peset ne.
Metallit tin bitzillä ja päälle boltgun metallia ( joskus kun olen laiska, pelkällä boltgunilla.) Hampaat ja kynnet ensin snakebite leatherilla ja päälle bleachedbonea. Ja sitten vaatetus klaanista riippuen.
Melko nopeaa ja vaivatonta ja koht. hienoa tulee.
Edit: Aseet saa näyttämään kuluneilta, kun teet esim. mattopuukolla pieniä lohkeamia choppiin ja kuivamaalaat metallit ja ink-peset ne.
- Kaapelikala
Itse olen tehnyt kulumia siihen yhteen Rokkit Launchaan maalaamalla. Tämä ase on kotitekoinen FaBa-örkin keihäästä, Vanhasta Avaruus Marsujen Rhinon etupellin palasta (sellainen, joita tulee kaksi vierekkäin ja siinä on pieni katseluluukku yläreunassa) ja stuffiraketista.
Mutta itse asiaan. Maalasin ensin sen etupellin Ultramarines Bluella (örkit on napanneet pellin mukaansa taistelussa), korostin reunat, maalasin reunoihin joihinkin paikkoihin mustalla pieniä jälkiä. Sitten tämän päälle hilemetallilla, niin näyttää siltä, että maali olisi rapissut pois. Choppiin ajattelin samanlaista systeemiä, tosin punaisella pohjavärillä.
Muistaakseni löysin ohjeen jostain GW:n sivuilta.
- Flak
Mutta itse asiaan. Maalasin ensin sen etupellin Ultramarines Bluella (örkit on napanneet pellin mukaansa taistelussa), korostin reunat, maalasin reunoihin joihinkin paikkoihin mustalla pieniä jälkiä. Sitten tämän päälle hilemetallilla, niin näyttää siltä, että maali olisi rapissut pois. Choppiin ajattelin samanlaista systeemiä, tosin punaisella pohjavärillä.
Muistaakseni löysin ohjeen jostain GW:n sivuilta.
- Flak
Voisit koittaa dippaamista. Se on hyvä keino isoihin armeijaprojekteihin. Kuulemma toimii myös örkkeihin. Aiheesta lisää the-waaagh.comin foorumilla.
Zezuz voisi vähän panostaa viestiensä sisältöön.
No paras vinkki mitä voin antaa ihon maalamiseen on että etsi jostain netistä maddogin ohje miten hän maalaa öörkkiensä ihon, tai lähetä kaverille vaikka s-postia. Taitaa olla että parhaimmat örkit mitä olen nähnyt niin ovat juuri hänen örkkinsä.
Metalleihin löytyy paljon neuvoja.
Paras ja helpoin tapa taitaa olla Allan C:een tapa maalata ensin aseet puhtaalla boltgun metallilla ja antaa sen jälkeen metalleille ohuita washeja ruskeilla punaisilla ja oransseilla.
Coolminiornotista löytyy artikkeli koskien kyseistä asiaa mutta kun se ei tällä pojalla pelaa nyt niin voit itse sieltä Articles osiosta sen metsästää.
Aah, nyt löyty linkki http://www.coolminiornot.com/article/aid/246/page/2
Ja itse kehottaisin pikemmin valkoista spray pohjamaalia kuin jtn. mustaa. Tulee paljon hienompia kun ensin sprayaat valkoseksi ja annat sen jälkeen figullesi pienen washin mustaa.
Sitten muistat aina ohentaa maalisi, et koskaan ota maalia suoraan purkista ja sudi sitä figuusi. Tällä tavoin pilaat vain figuisi ohennat maalin aina johonki puolet vettä ja puolet maalia/laitat sitä vettä niin paljon kuin uskallat.
Edit: Ja teet AINA niin kuin ranskalaiset maalaajat käskevät.
No paras vinkki mitä voin antaa ihon maalamiseen on että etsi jostain netistä maddogin ohje miten hän maalaa öörkkiensä ihon, tai lähetä kaverille vaikka s-postia. Taitaa olla että parhaimmat örkit mitä olen nähnyt niin ovat juuri hänen örkkinsä.
Metalleihin löytyy paljon neuvoja.
Paras ja helpoin tapa taitaa olla Allan C:een tapa maalata ensin aseet puhtaalla boltgun metallilla ja antaa sen jälkeen metalleille ohuita washeja ruskeilla punaisilla ja oransseilla.
Coolminiornotista löytyy artikkeli koskien kyseistä asiaa mutta kun se ei tällä pojalla pelaa nyt niin voit itse sieltä Articles osiosta sen metsästää.
Aah, nyt löyty linkki http://www.coolminiornot.com/article/aid/246/page/2
Ja itse kehottaisin pikemmin valkoista spray pohjamaalia kuin jtn. mustaa. Tulee paljon hienompia kun ensin sprayaat valkoseksi ja annat sen jälkeen figullesi pienen washin mustaa.
Sitten muistat aina ohentaa maalisi, et koskaan ota maalia suoraan purkista ja sudi sitä figuusi. Tällä tavoin pilaat vain figuisi ohennat maalin aina johonki puolet vettä ja puolet maalia/laitat sitä vettä niin paljon kuin uskallat.
Edit: Ja teet AINA niin kuin ranskalaiset maalaajat käskevät.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...