"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

AAPUAA!!!!!!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Voithan aina ostaa 25x25 baseja, läntätä mariinit niihin ja väittää kiven kovaa että ne on chaos warrioreja jotka vain puskasta sattui löytämään futuuriset aseet, mutta käyttävät niitä great weaponeina kun eivät osaa ampua niillä. ;)
Itse ainakin tekisin niin.

Tai sitten ne ovat maalausta varten harjoituksena.
- tai myy
hejekeje

Viesti Kirjoittaja hejekeje »

Tason laskeminen ja mitäs sillä tarkotetaan?? Ai että epätietoiset kyselee täällä tyhmiä kysymyksiä! Ja jos teille ei ole tullut mieleen tämä ei ole minulle yksinkertaista, armeijjoita on kymmeniä ja on kokonaan eri pelejäkin jos sun mitä. ei se ole minulle helppoa. Ja jos en osaa ostaa oikeita tyyppejä ja sen takkia bannitte mut ni kyllä on sillon foorumin taso laskemassa sanon minä.

Eikö tämä perusteet paikka olekkaan sitä varten että täällä saa kysyä? Ovatko säännöt muuttuneet? Ei mielestäni... mitä noita lueskelin!!
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

hejekeje kirjoitti: Ja jos en osaa ostaa oikeita tyyppejä ja sen takkia bannitte mut ni kyllä on sillon foorumin taso laskemassa sanon minä.
Mutta lukea varmaan osaat, jos kerta foorumeilla pyörit. Sääntökirjan kannessa lukee Warhammer- The game of fantasy battles. Ostat Mariiniboxin etkä ajattele, mitä se luku 40.000 siinä Warhammer-sanan alla tarkoittaa?

Mutta omat ohjeeni mitä teet Mariineille:

A) Myy eteenpäin
B) Palauta kauppaan (jos kuitti hävinnyt unohda)
C) Harjoittele maalausta niiden avulla
D) Anna ne jollekulle joka tekee niillä jotain
E) Aloita Warhammer 40.000 (myöhemmin)
F) Heitä menemään.

Sitten alkuperäiseen kysymykseen, eli lue sääntökirjasta ainakin perussäännöt pariin kertaan läpi, kysy jos on jotain epäselvää. Sen jälkeen voit valita, mitä armeijaa alat keräämään.

Sotustakin löytyy pari laadukasta Armeijanvalintaopasta, mutta älä valitse armeijaa pelkästään pelillisen tehon takia. Mieti, mistä pidät ja mistä et pidä armeijassa, ovatko figuurit mielestäsi hienoja/rumia yms.

Kun olet valinnut armeijasi, seuraava hankinta on kyseisen armeijan armeijakirja. Lue sekin pariin kertaan läpi, ja osta paketti tai kaksi armeijan figuureja. Sitten voit ruveta suunnittelemaan armeijaa.

Jos jossain kohtaa iskee epäselvyys/-varmuus, rohkeasti tänne kysymään neuvoa äläkä suutu jos joku "nauraa tyhmille kysymyksillesi". Jos pinnasi palaa joka kerta kun joku vastaa niin ettet pidä siitä, älä valita meille kuinka foorumi on syvältä jollet osaa itsehillintää.

Kiitos.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

hejekeje kirjoitti:Tason laskeminen ja mitäs sillä tarkotetaan?? Ai että epätietoiset kyselee täällä tyhmiä kysymyksiä! Ja jos teille ei ole tullut mieleen tämä ei ole minulle yksinkertaista, armeijjoita on kymmeniä ja on kokonaan eri pelejäkin jos sun mitä. ei se ole minulle helppoa. Ja jos en osaa ostaa oikeita tyyppejä ja sen takkia bannitte mut ni kyllä on sillon foorumin taso laskemassa sanon minä.

Eikö tämä perusteet paikka olekkaan sitä varten että täällä saa kysyä? Ovatko säännöt muuttuneet? Ei mielestäni... mitä noita lueskelin!!
Ylläpidon puolesta voin todeta, että olet toiminut aivan oikein. Jos jokin laskee sotun tasoa, niin se ei ole "tyhmien kysymysten" esittäminen perusteet-alueella. Pikemminkin tasoa laskee ylimääräinen metakeskustelu, josta kapteeni tuossa ylempänä jo huomauttikin toisille käyttäjille.

Metakeskustelulla tarkoitan keskustelua keskustelusta, kun tarkoitus olisi keskustella aiheesta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hirôka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Juuri näin. Eihän kaikki voi tietää kaikkea siitä mitä kokeneet, jo monta vuotta pelanneet tietävät. Esmerkiks mä. Alootin vasta pari kuukautta sitte enkä tosiaankaan tiedä paljoakaan.
Suicide is the proof of life.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

mutta älä missään nimessä heitä niitä mariineita mäkeen niinku lihamesta kohadassa F neuvoi.. :) Ja muuten, sain kyllä kerran fantasiapeleissä rahat takaisin vaikka kuitti oli hukassa (paketti tosin on oltava viottumaton)

ja voithan vielä päättää kerätä 40k:ta (en suosittele, mutta makuasia)

--W--
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Vladimir von Carstein

Viesti Kirjoittaja Vladimir von Carstein »

GW:ssä voi kaikki avaamattomat paketit vaihtaa muihin, jopa ilman kuitteja.
"He who runs away
lives to paint another day"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”