Itse ainakin tekisin niin.
Tai sitten ne ovat maalausta varten harjoituksena.
- tai myy
Mutta lukea varmaan osaat, jos kerta foorumeilla pyörit. Sääntökirjan kannessa lukee Warhammer- The game of fantasy battles. Ostat Mariiniboxin etkä ajattele, mitä se luku 40.000 siinä Warhammer-sanan alla tarkoittaa?hejekeje kirjoitti: Ja jos en osaa ostaa oikeita tyyppejä ja sen takkia bannitte mut ni kyllä on sillon foorumin taso laskemassa sanon minä.
Ylläpidon puolesta voin todeta, että olet toiminut aivan oikein. Jos jokin laskee sotun tasoa, niin se ei ole "tyhmien kysymysten" esittäminen perusteet-alueella. Pikemminkin tasoa laskee ylimääräinen metakeskustelu, josta kapteeni tuossa ylempänä jo huomauttikin toisille käyttäjille.hejekeje kirjoitti:Tason laskeminen ja mitäs sillä tarkotetaan?? Ai että epätietoiset kyselee täällä tyhmiä kysymyksiä! Ja jos teille ei ole tullut mieleen tämä ei ole minulle yksinkertaista, armeijjoita on kymmeniä ja on kokonaan eri pelejäkin jos sun mitä. ei se ole minulle helppoa. Ja jos en osaa ostaa oikeita tyyppejä ja sen takkia bannitte mut ni kyllä on sillon foorumin taso laskemassa sanon minä.
Eikö tämä perusteet paikka olekkaan sitä varten että täällä saa kysyä? Ovatko säännöt muuttuneet? Ei mielestäni... mitä noita lueskelin!!