"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

onko kellään muulla kuin minulla pakkomieltä noppiin?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

kekkuli kirjoitti:mulloli kerra semmone noppa joka oli ontto ja ykkönen lähti irti eli noppa aukesi ja siihe kanteen (ykköseen) olis kyl saanu jonku paino. Ja noppia painotetaa sillee et laitat sinne jonku painon käytä mielikuvitusta.mut ei siin oo mitää hauskaa jos aina heittäää 6/1
tollanen mullakin on mutta se irronnu osa on hukassa ja nyt kyllä noppakin.
AndreasH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AndreasH »

Kyllä ne chariotit täällä minunkin pöydällä hyökkäilevät infantryblockeihin vähän välillä. Pitäähän niitä noppia kouluttaa tekemään runsaasti impact hittejä!
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Eli lupasin tehdä testejä havaitsemallani noppien koulutusmuodolla, jonka mainitsin tämän topicin sivulla neljä, joten tässä tuloksia:

Alustavat testitulokset

Testi tehtiin GW:n noppasetillä, kahdella marmorisella d6, Conan - Barbaari dvd:llä ja Confrontaation Devourers of Vile-Tis:eillä.

Eli annoin noppien levätä dvd:n päällä kolmen päivän ajan viitoset ylöspäin. Olosuhteet olivat normaalit, eikä mikään häirinnyt noppien leporauhaa hyllyllä. Kun pelipäivä sitten tuli, niin pakkasin nopat kuljetusta varten hyvissä ajoin ennen peliä ja lisäsin mukaan kaksi lisänoppaa (d8 ja d10), joita tarvitsisin pelissä. Kuljetus pelipaikalle oli normaali, eivätkä d6 päässeet heilumaan yhtään kuljetuksen aikana (Ja näinollen väsyttämään itseään ennenaikojaan.).
Pelin alussa järjestin nopat omiin joukkoihinsa, enkä sekoittanut niitä koko pelin aikana. Tulokset heitoissa olivat hyviä, monet tärkeät heitot onnistuivat hyvin ja huonoja tuloksia tuli useiten yhdentekevissä heitoissa. Tosin parissa tärkeämmässä heitossa sain tulokseksi alhaisia lukuja, mutta nämä heitot ajoittuivat enemmänkin pelin loppuun, eivätkä aiheuttaneet mainittavia takaiskuja. Syy näihin huonoihin heittoihin voi olla samojen noppien käyttäminen usesti ja näinollen niiden väsyttäminen, tai kahden uuden nopan tuominen viimehetkellä mukaan. Lisäksi saatoin valita vääränlaisen dvd:n noppien alustaksi. Kuitenkin peli loppui minulle voitokkaasti.

Testin tulos oli positiivinen ja vaikka loppua kohden nopat alkoivatkin osoittaa väsymisen merkkejä, niin kokoinaiskuvassa ne toimivat koko pelin ajan erittäin hyvin. Uusien ei tärkeiden noppien lisääminen noppien joukkoon ei selvästi aiheuttanut pahempia ongelmia noppien joukossa, joten täytyy tutkia miten parin tärkeän nopan lisääminen viimehetkellä aiheuttaa. Lisäksi erilaisten dvd:itten käyttöä täytyy tutkia.

Lisää testituloksia odotettavissa tulevaisuudessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Itselläni ei varsinaisesti pakkomielettä noppiin ole, mutta joitain tapoja kuiten. Monasti esim. ampumisessa jos kolmesta nopasta 2 osuu, heitän woundaukset 2 erinopalla jne...

Ja vasta ostin Ogreilleni omat speciaali nopat joita käytän..
6 Oranssia "marmori" noppaa ja 4 vihreää "marmori" noppaa taikoihin..

eipä kummempaa..
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Believer

Viesti Kirjoittaja Believer »

Ei ole pakkomieltä mutta tietty "tapa". Eli punaiset hyökkää ja valkoiset puolustaa, vähän niin kuin punaiset ja valkoiset verisolut.

Sitten keltaiset ja mustat nopat taikatemppuihin (power ja dispel nopat).

Kaikki nopat pitää olla saman kokoiset ja ihan neliskulmaiset (toisilla pyöreet kulmat, en pidä). Ne on kovaa muovia (ei missään nimessä puuta) ja kuulustavalt melkein luupaloilta. Kiva ääni kuuluu kun niitä kädessään pyörittää ennen heittoa.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Itselläni ei ole suurempaa pakkomiellettä, mutta välillä tulee tärkeiden heittojen kohdalta aneltua nopalta hyvää tulosta...Joskus on tullut uhkailtua :D.

Nopista puheen ollen minua suuresti ärsyttää ne ihmiset, jotka yrittävät saada parempia lukuja nopilla kaikin keinoin.On niitä todennäköisyyden laskijoita ja niitä, jotka yrittävät liuttaa nopan kädeltänsä halutuin päin...Jotkut myös yrittävät vain pyöräyttää noppaa kerran, jotta haluttu luku olisi oikein päin pöydällä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Hehee... Minä tein tänään koulussa 16 puista noppaa... Hyvin pyörii.:D

Joo... ihan tiedoksi vaan... heh...
Kerosiini-KAlle

Viesti Kirjoittaja Kerosiini-KAlle »

Minulla on olen ostanut paketillisen noppia vain itslelleni
Faba on elämä
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Häh?