Oman vielä nimeämättömän chapterini komentaja, joka on ollut minulla projektina jo kesästä lähtien. Komentaja on matkalla kokenut paljon muutoksia, ja näyttää tällä hetkellä tältä. Miekkaan en ole edelleenkään täysin tyytyväinen, ja harkitsin pitkään josko vaihtaisin koko käden. Noh, miekka on nyt pysynyt tiukasta kourassa, ja olen sitä yrittänyt saada näyttämään joltakin.
Stormbolterissa on vielä mould flashia (eli ylimääräistä metallia muotin puoliskojen rajalla). Miniatyyrin maalaamista ennen kannattaa aina putsata moinen irti, sillä se näyttää varsinkin maalaamisen jälkeen todella rumalta... Muutoin ihan hyvä alku, lisää harjoitusta ja kokeilua vain. ;)
-Squirrel
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Squirrel kirjoitti:Stormbolterissa on vielä mould flashia (eli ylimääräistä metallia muotin puoliskojen rajalla). Miniatyyrin maalaamista ennen kannattaa aina putsata moinen irti, sillä se näyttää varsinkin maalaamisen jälkeen todella rumalta... Muutoin ihan hyvä alku, lisää harjoitusta ja kokeilua vain.
Aikalailla ryppyisen näköinen. Maalit taitaa kaivata vähän sekoittelua/laimennusta. Itse palaisin maalaus pöydän ääreen, mutta kyllä tuo tuommoisenakin kelpaa.
Ensi kerralla hienompi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Voisin hieman vihjata että sekoitas maalejasi hieman veteen, saat huomattavasti tasaisemman ja ohuemman lopputuloksen kerroksiin. Sitten kokeiles hieman korostuksia vaikkapa panssarin reunoihin niin figusi on jo aivanuudella ulottuvuudella.
Hieman kökköiset maalit ja kontrastikin aika heikko. Mutta todella omaperäinen base, hyvä kuvanlaatu, ja tasokin loppujenlopuksi ihan hyvää pelifigutasoa. Jatka vain samaan malliin.
Maalaus vinkit jo tulikin, mutta sen sanoisin tuosta väriteemasta, että se on pelottavan lähellä Dark Angelsien väriteemaa. Itse asiassa se on Dark Angelsien väriteema eli jos aiot käyttää muita kuin Dark Angels sääntöjä muuttaisin hieman väriteemaa tai laittaisin ainakin hyvin erilaisen Chapter symbolin kui Dark Angeleilla.