"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos legioonien värit vaihtoon

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Nuadhu ''Fireheart''

Chaos legioonien värit vaihtoon

Viesti Kirjoittaja Nuadhu ''Fireheart'' »

En tiiä kuuluuks tää tänne mutta kyllä ne modet tän siirtää jos tää on vääräs paikas ^_^
Elikkäs mun kamu haluais kysyy et onks ''laillista'' tehhä sillei et maalaa eri väreillä millä sen Chaos Legioonan värit on...? Tajusitko? En mäkää(?)
No... Sillä on Chaoksen Khorne ja se haluais maalata sen Dreaghnoughtin(meniks se nuin? Ei varmaa) Iron Warrioreiden väreillä.... Onks sallittuu... Mua on sitten turha syyttaa tyhmäksi se on mun kamu joka kysyy.... XD

[SamssonEdit] Tein vähän muokkauksia että edes vähän ymmärretään mistä puhut... Paksut sanat = mun muokkauksia.
We warned you of the price of your actions, now you must pay it in full - in blood

Message received prior to the Assyri Devastation
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Se on kuule yksi ja sama, minkä väriseksi ne maalaa...
Kaverisi voi maalata sen dredin vaikka talomaalilla kirkkaan vihreäksi, jos vaan haluaa.

GW:llä ei ole mitään sääntöjä koskien maalausta, khornen warriori on khornen warriori(ellet itse halua sen olevan joku muu...), vaikka sen maalaisi minkä väriseksi tahansa.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Saa toki. Ainoa rajoitus on joissakin turnauksissa sellainen sääntö että et saa maalata armeijasi yhden chapterin/legioonan/craftworldin väreihin ja pelata toisen chapterin/legioonan/craftworldin säännöillä, eli et saa esim. maalata Eldarisi Biel-Taniksi ja pelata Saim-Hann säännöillä.

Kaveriporukassa ei ole väliä miltä figut näyttävät! ;)
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Punainen kirjoitti:GW:llä ei ole mitään sääntöjä koskien maalausta
Väärin.
"An Ork Vehicle with red paint job ads +1" to all of it's move distances." ;)
Set fire to the family tree.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Ja kun sarkasmi menee kuitenkin monelta ohi, niin vahvistettakoon, että tuo Örkkien "Red Paint Job" on siis vehicle upgrade siinä missä "Grot Riggers" tai "Turbo Boosta".
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Lighthammer kirjoitti:
Väärin.
En nyt varma tästäkään ole mutta kaippa esim truckki saa olla vaikka keltainen sinisillä pisteillä jos niin haluaa...kunhan ilmoittaa sen omistavan red paint jobin... korjatkaa jos olen väärässä ;)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

[OT]Itse meinasin laitta örölille kaikkiin rekkoihin, puolitelavaunuihin jne. "Blue Paint Job with Small Pink Dots"in. Ei voi väittää, että olisi punaista, kun ei ole edes RBJ:tä. [/OT]

Ja en minä ainakaan valittaisi värityksestä, kunhan tietää, mitä jengiä ne ovat. Eli: vihreä Khorne, punainen Tz, musta Nurgle, Sininen Slaanesh. Ihan sama. Tulee vaihtelua siihen normaaliin. Eli laillista pitäisi olla.

Ja voihan sitä sanoa vaikka näin: "Nää Chaokset on pölliny ton Dredin IW:ltä. Ne ei oo viittiny maalata sitä punaseks vielä," tai vastaavaa. Olihan kerran minullakin vihreä Tz, mutta sitten meni poppoo pesuun.

Tässä voisi vielä kysyä: Kuinka turnauksissa suhtaudutaan, esim siihen, että on maalannut vaikka nyt pinkkejä BT:itä, ja sanoo, että ne on joku BT:iden Successor Chapter (Meniköhän noin?)? Voiko pelata, vai pitääkö ottaa SM-kirja kouraan ja tehdä lista siitä?

-
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Varjonkutoja kirjoitti:
Lighthammer kirjoitti:
Väärin.
En nyt varma tästäkään ole mutta kaippa esim truckki saa olla vaikka keltainen sinisillä pisteillä jos niin haluaa...kunhan ilmoittaa sen omistavan red paint jobin... korjatkaa jos olen väärässä ;)
Ei tuossa pitäisi olla mitään ongelmaa, kunhan tiettyä yhdenmukaisuutta sitten harrastetaan koko armeijassa. Eli kaikki missä on sinisiä pisteitä, kulkee sitten kovempaa. Omat örkkini käyttävät Shelby raitoja, kun menevät kovempaa.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Lord Flak kirjoitti:Tässä voisi vielä kysyä: Kuinka turnauksissa suhtaudutaan, esim siihen, että on maalannut vaikka nyt pinkkejä BT:itä, ja sanoo, että ne on joku BT:iden Successor Chapter (Meniköhän noin?)? Voiko pelata, vai pitääkö ottaa SM-kirja kouraan ja tehdä lista siitä?

-
Voit pelata millä tahansa säännöillä millä tahansa värillä olevia mariineja, kunhan ilmoitat minkä codexin sääntöjä käytät pelin alussa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Half-breed kirjoitti:
Lord Flak kirjoitti:Tässä voisi vielä kysyä: Kuinka turnauksissa suhtaudutaan, esim siihen, että on maalannut vaikka nyt pinkkejä BT:itä, ja sanoo, että ne on joku BT:iden Successor Chapter (Meniköhän noin?)? Voiko pelata, vai pitääkö ottaa SM-kirja kouraan ja tehdä lista siitä?

-
Voit pelata millä tahansa säännöillä millä tahansa värillä olevia mariineja, kunhan ilmoitat minkä codexin sääntöjä käytät pelin alussa.
Ei ihan - esim. black templareiden väreillä ja tunnuksillä varustetuilla marineilla ei "oikeesti" saa pelata Dark Angeleiden säännöillä. Tästä johdannaisena on se kuuluisa "sininen piste repun alla" -keskustelu.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ok. Oppiipahan ne vanhatkin uusia juttuja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Teräratas kirjoitti:Ei tuossa pitäisi olla mitään ongelmaa, kunhan tiettyä yhdenmukaisuutta sitten harrastetaan koko armeijassa. Eli kaikki missä on sinisiä pisteitä, kulkee sitten kovempaa. Omat örkkini käyttävät Shelby raitoja, kun menevät kovempaa.
Menee taas OT:ksi, mutta menköön...

Dodge Viper oli eka auto missä oli (tehdasmaalauksena) noi valkoiset raidat, eli ne ovat "oikeesti" nimeltään Viper-raitoja...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”