ForgeWorldin Emmentaalisuus pelottaa minua.
-
Metsästäjä
ForgeWorldin Emmentaalisuus pelottaa minua.
Katseskelin omaksi huvikseni Forgeworldin sivuilla ja satuin tulemaan Download osioon.
Tämmöinen määrä juustoa säikäytti minut jos ihan rehellisiä ollaan.
Otetaan esim. Emperor Dragon.
Hintaa on 960 pts.
Lisko lyö 8 kertaa strena 8 WS 8:lla ja I 6.
Sytyttimeltä löytyy sitten lisäksi 10 haavaa T 7:lla ja save 2+ scaly skin.
Ja elkäämme unohtako sitten Terroria, Lentoa, S5 breath attack, Immuuni paniikille ja LD 10.
Tarkoituksena ei ole vinettää asiasta, mutta käyttääkö joku ihan "aikuisten oikeasti" oikeasti tämmöisiä peleissä?!
Jos kaveri yrittäisi tuommoista ängetä peliin, niin vastauksen voitte minun kohdaltani jo arvata.
Tämmöinen määrä juustoa säikäytti minut jos ihan rehellisiä ollaan.
Otetaan esim. Emperor Dragon.
Hintaa on 960 pts.
Lisko lyö 8 kertaa strena 8 WS 8:lla ja I 6.
Sytyttimeltä löytyy sitten lisäksi 10 haavaa T 7:lla ja save 2+ scaly skin.
Ja elkäämme unohtako sitten Terroria, Lentoa, S5 breath attack, Immuuni paniikille ja LD 10.
Tarkoituksena ei ole vinettää asiasta, mutta käyttääkö joku ihan "aikuisten oikeasti" oikeasti tämmöisiä peleissä?!
Jos kaveri yrittäisi tuommoista ängetä peliin, niin vastauksen voitte minun kohdaltani jo arvata.
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
- Forgen säännöt ovat täysin testaamatonta ja suunnittelematonta tuubaa, jonka joku yleensä rykäisee kasaan krapulamaanantaina paremman tekemisen puutteessa.
- Edellisestä syystä ne ovat epävirallisia ja tarkoitettu ainoastaan yhteisesti sovittuihin erikoismatseihin.
- Kahdeksalla hyökkäyksellä osuu keskimäärin 5.333 kertaa ja woundaa 4.444. Rankattu, liputtava unitti voittaa tyypillisesti aina, vaikka ei itse löisi kertaakaan ja koostuisi alastomista kahden pisteen goblineista.
- 960 pistettä on pistemäärä, jota luonnehtii parhaiten sanonta "ihan homona". Tämä ei viittaa käärmeen sukupuoliseen suuntaumukseen vaan siihen, että muuta armeijaa ei sitten juuri olekaan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Todennäköisesti Wompatti ei ajatellut, että tarvitsi käydä listaamaan jokainen osuus mitä tämä Forgen aikaansaannos edustaa sillä yleisin Warhammer pelin koko on 2000 pistettä.
Muutkin ihmiset, jotka lukevat Wompatin tekstin läpi ymmärtävät, että hän tarkoitti 2000 pisteen peliä. Ei tuolla viestilläsi ei tunnu olevan muuta merkitystä kuin oma pätemisen tarve.
Ja mitä nyt tulee itse monsteriin, niin onko Forge mahtanut hakea vivahteita tuosta 5. Editionin Emperor? Dragonista, minkä lähes jokainen armeija pystyi ostamaan... mene ja tiedä?
Muutkin ihmiset, jotka lukevat Wompatin tekstin läpi ymmärtävät, että hän tarkoitti 2000 pisteen peliä. Ei tuolla viestilläsi ei tunnu olevan muuta merkitystä kuin oma pätemisen tarve.
Ja mitä nyt tulee itse monsteriin, niin onko Forge mahtanut hakea vivahteita tuosta 5. Editionin Emperor? Dragonista, minkä lähes jokainen armeija pystyi ostamaan... mene ja tiedä?
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
Kerrohan sinä, missä (ja kuinka usein) pelataan 10k pelejä joissa otetaan ihan tosissaan stressiä siitä, ovatko yksiköt viimeisen päälle tasapainossa?Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kerrohan minulle miten 960 pistettä on puolet vaikkapa kymmenestä tuhannesta.Wompatti kirjoitti:Mutta koska empire on vain poikkeus niin todellinen heikkous on se, että kuten pistemäärästä huomaa, pedossa on kiinni puolet armeijasta ja mietitäänpäs että saako se maksettua itsensä takaisin...hmm..
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Citadelin orginaali Emperor Dragon -figu oli alkujaan muistaakseni isompi kuin tuo ja metallia. Kutsuttiin lempinimellä Chicken Dragon koska oli oikean kanan korkuinen...WarHound kirjoitti:siis mitäs ihmeellistä nyt tuossa on? 5.edikassakin oli tuollaisia lohhareita, ihan normaaleissakin peleissä. Tosin maksoivat vain muutaman saturaisen pisteissä. Ainoa ihmetyksen asia tuossakin on figun hinta ja koko.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Eikös nuo säännöt nyt ole lähempänä sitä mitä oli Emperor Dragonilla oli joskus nelosedikassa? Sillonhan oli vaan lista erilaisia monstereita ja magic itemejä, ja niitä sai vapaasti antaa charactereille =D
Nojuu Forge on Forge, osta figun takiahan tuo ostetaan eikä noiden sääntöjen. Vai jospa kenties proxyttäisin tuon peliini? ;-)
Nojuu Forge on Forge, osta figun takiahan tuo ostetaan eikä noiden sääntöjen. Vai jospa kenties proxyttäisin tuon peliini? ;-)
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Warbands of Wastelands
- The Captain
- Valvoja
Yli 60 senttiä kanttiinsa, siis pituus kuonosta hännänpäähän ja korkeus siivenkärkiin. Miettikääpä sitä.Morhgoz kirjoitti:Citadel Imperial Dragon
No, Thunderhawk alkoikin näyttää jo viime Butchery Cupissa pieneltä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.