IG sentinel.
IG sentinel.
Tälläinen tuli tehtyä. Olen suhtkoht aloittelia tässä maalaamisen (olen pialnnut monia avarrusmariineja, sekä maalaillut ~10 kaartilaista) saralla, mutta en oikeastaan edes yrittänyt sen kummosempaa tehdä. Mutta kuitenkin, niitä kuvia:
Edestä päin.
Perästä päin
"Tappava" osa
Lopulta koko kokonaisuus
Komenttia saa antaa, pelipöytä-tasolle olen sen maalannut.
Edestä päin.
Perästä päin
"Tappava" osa
Lopulta koko kokonaisuus
Komenttia saa antaa, pelipöytä-tasolle olen sen maalannut.
Ainakin tuo sentinel erottuu maastosta ja on viholliselle helppo maalitaulu, puna armeijan sotakoneetkin olivat sentään vihreitä.
Sitten pari huomioitavaa kohtaa:
1.Jälki on ehkä hieman kuivan näkököistä, kannattaa koittaa tasoittaa sitä, esim. hieman veteen ohennetuilla maaleilla.
2. Pienet korostukset tekisivät ihmeitä, myös peltien välejä kannattanee hieman rajata veteen ohennetulla mustalla, tulee kontrastit paremmin esille.
Sitten pari huomioitavaa kohtaa:
1.Jälki on ehkä hieman kuivan näkököistä, kannattaa koittaa tasoittaa sitä, esim. hieman veteen ohennetuilla maaleilla.
2. Pienet korostukset tekisivät ihmeitä, myös peltien välejä kannattanee hieman rajata veteen ohennetulla mustalla, tulee kontrastit paremmin esille.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
- Githgulcag
Kivan värinen figuuri. Inkkaus on tuonut mukavan väriheilahduksen vaaleasta tummaan, joskin se vielä kiiltelee turhan paljon.
Ja jos haluaisi terävää hailaittia, niin yksi tapa olisi tietenkin drybrushata vielä vaikka jollain oranssilla, tai jopa keltaisella nuo terävimmät reunat, kevyesti kumminkin.
Rivisoltuissa melko sama juttu, tosin iho on vähän kökkö. Mustan pohjan päälle ei vaaleat sävyt onnistu niin helposti, joten suosittelisin käyttämään pohjalla jotain tummaa sävyä, ruskeaa mieluiten.
Minkäslaiset alustat näille tulee? Marsin tapainen punainen aavikko kotiplaneetaksi? Ainakin selittäisi punaisen värin. Mutta kivaa pelifigu-tasoa.
Ja jos haluaisi terävää hailaittia, niin yksi tapa olisi tietenkin drybrushata vielä vaikka jollain oranssilla, tai jopa keltaisella nuo terävimmät reunat, kevyesti kumminkin.
Rivisoltuissa melko sama juttu, tosin iho on vähän kökkö. Mustan pohjan päälle ei vaaleat sävyt onnistu niin helposti, joten suosittelisin käyttämään pohjalla jotain tummaa sävyä, ruskeaa mieluiten.
Minkäslaiset alustat näille tulee? Marsin tapainen punainen aavikko kotiplaneetaksi? Ainakin selittäisi punaisen värin. Mutta kivaa pelifigu-tasoa.
- Kynä-ääliö